Spring naar bijdragen

probleem met installeren van sims 3 pets en generations


saskiat

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo iedereen

ik heb een tijd geleden met veel moeite en hulp van mensen die er echt verstand van hebben, een aantal sims-spellen gedownload en geïnstalleerd. mijn computer werkt blijkbaar anders dan andere computers en hij wou het steeds maar niet doen. deze spellen doen het nu allemaal en ik ben er erg blij mee. het zijn de volgende:

The Sims 3

The Sims 3: Wereldavonturen

The Sims 3: Luxe Accessoires

The Sims 3: Ambities

The Sims 3: Supersnelle Accessoires

The Sims 3: Na Middernacht

The Sims 3: Buitenleven accessoires

die doen het allemaal. maar nu wil ik er een paar nieuwe bij installeren:

The Sims 3: Beestenbende

The Sims 3: Slaap- en Badkamer accessoires

The Sims 3: Showtime

The Sims 3: Bovennatuurlijk

The Sims 3: Jaargetijden

ik heb ze allemaal gedownload met piratebay en Vuze, en ik heb levensweg nu gecrackt. ik probeerde hem te installeren, maar dan zegt hij dat de game moet worden bijgewerkt. als ik op ''ok'' klik, gaat hij dat doen, maar na een lange tijd zegt hij: de sims 3 generations kan niet worden bijgewerkt, de installatie kan niet worden hervat. dit deed hij ook bij pets. weet iemand wat ik moet doen? hij kan ook nooit verbinding maken met de EA downloadmanager en hij updated mijn game ook nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  474
  • Waardering:   39
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Ik weet niet specifiek hoe het gaat bij The Sims, maar over het algemeen zit je met het volgende:

Het bijwerken van een game moet je vaak niet doen als je een gecrackte versie hebt.

Meestal is het zo bij games dat ze in nieuwe updates iets gooien waarmee jouw gecrackte versie geconstateerd kan worden.

Dit betekend dus dat zodra je hem bijwerkt, de game niet meer werkt.

Je moet dus zoeken naar uitbreidingen die samen gaan met de cracked versie van The Sims die jij hebt geïnstalleerd.

Het kan ook zo zijn dat je The Sims zelf moet gaan upgraden en dit kan alleen door opzoek te gaan naar een nieuwere gecrackde versie op de welbekende torrent sites.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 39
  • 474

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de reactie! als ik dat spel installeer dan zegt hij dat hij moet bijwerken. de enige optie is ''ok'' en dan stopt hij dus met installeren. zou het een goed idee zijn om eerst een back-up te maken van mn pc en dan alle spellen eraf te halen en daarna er allemaal opnieuw op te zetten( in een nieuwere versie)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...