Spring naar bijdragen

Meerdere filmpjes op 1 DVD zetten


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Allemaal,

Mijn vraag gaat over 2 bestanden die ik graag samen op 1 DVD zou willen branden. De ene is een mp4 van 1 GB en de ander een avi van 700 MB. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik meen me te herinneren dat mijn dvd speler geen avi ondersteunt, mp4 ben ik niet zeker van maar volgens mij geen probleem. Volgens mij kan ik het beste eerst controleren of mijn dvd speler mp4 ondersteunt en dan de avi converteren naar mp4. Waarschijnlijk kan ik dat doen door bij Windows MovieMaker het bestand op te slaan als een mp4.

Maar dan moet ik nog iets verzinnen waardoor ik een menu kan mee branden. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt!

Groeten Marly

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zou het converteren doen met Freemake video converter. Deze is volgens mij ook in staat om je video meteen te branden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En anders convertxdvd

http://www.duken.nl/convertxdvd/

Hiermee kan je videobestanden omzetten om af te spelen op een DVD in DVD formaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de tips! Ik zal eens gaan proberen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gezien Duken me in het verleden vaker goed geholpen heeft ga ik convertxdvd proberen. Ik heb in de handleiding gelezen dat je wel reclame/watermerk in je filmmateriaal krijgt. Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gezien Duken me in het verleden vaker goed geholpen heeft ga ik convertxdvd proberen. Ik heb in de handleiding gelezen dat je wel reclame/watermerk in je filmmateriaal krijgt. Ik weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen.

Waarschijnlijk zal er ergens in het scherm het logo van concert x tot dvd staan. Als je wilt kan je concert x tot dvd ook de volledige versie van the pirate bay downloaden.

Als je dit wilt, ga dan naar thepiratebay.ee en zoek naar convertxtodvd. Hier op duken staat een handleiding voor het downloaden met torrents, maar zit nu even niet op mijn PC, dus zal hem later even zoeken als het nodig is.

We horen het graag als je nog vragen hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo, ik heb convertxdvd uitgeprobeerd en op zich is het een fijn gebruiksvriendelijk programma. In een paar handelingen heb ik de beide filmpjes inclusief menu succesvol kunnen converteren en branden. Alleen dat watermerk midden in beeld is heel jammer. Nou vind ik dat niet erg want in dit geval waren het tv opnames die ik voor eigen gebruik samen op een dvd heb gezet en ik kijk er wel doorheen, maar de trail versie van het programma is geen optie als je echt een degelijke dvd met meerdere filmpjes wil maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 66

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo, ik heb convertxdvd uitgeprobeerd en op zich is het een fijn gebruiksvriendelijk programma. In een paar handelingen heb ik de beide filmpjes inclusief menu succesvol kunnen converteren en branden. Alleen dat watermerk midden in beeld is heel jammer. Nou vind ik dat niet erg want in dit geval waren het tv opnames die ik voor eigen gebruik samen op een dvd heb gezet en ik kijk er wel doorheen, maar de trail versie van het programma is geen optie als je echt een degelijke dvd met meerdere filmpjes wil maken.

Zoals ik al zei kan je convert x tot dvd downloaden met torrents. Zit weer niet op de PC, :P maar er staat hier op duiken een handleiding over. Zal hem straks opzoeken als ik het niet vergeet...>_>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...