Jump to content
Sign in to follow this  
defeijens

[3DS] 3DS geupdate, R4i Gold doet het niet meer

Recommended Posts

Heb vandaag de nieuwe kernel gedownloaden op de r4 i gold 3ds, na een half uurtje spelen zegt de 3ds downloaden, mijn zoontje doet dat niet en nu ziet de 3ds zijn kaartje niet meer. Heb al een update op het kaartje gezet maar dat helpt niet.

Ik snap het niet precies, je hebt dus je 3DS geüpdate? En staat er op de site van de R4i Gold een update voor de 3DS nieuwste firmware? Zo niet, dan moet je wachten totdat er een update komt voor je R4 voor de allerlaatste firmware van de 3DS.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mvankleef
      wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
    • By Kirsten
      Goedemorgen beste lezers,
      Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn nieuwe game card van mijn NDSi. Deze heb ik gekregen van een vriend, maar hij werkt niet goed. 
      Telkens als ik hem opstart krijg ik twee wit schermen met bovenin een rood vierkantje met een ?menu. Ik heb mijn SD kaart (MicroSDHC klasse 2, 4GB) geformatteerd naar FAT32, maar het werkt nog niet.
      Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?
      Gr. Kirsten
    • Guest Wanhopige mama
      By Guest Wanhopige mama
      Help! Mijn dochter heeft een R4 SDHC 2015 3ds dsi Dual-Core kaartje met spelletjes voor haar Nintendo 2DS. Mijn zoontje heeft een ander kaartje, ook met meerdere spelletjes. Ik heb beide hun spelletjes op mijn mac gezet, met het idee om onderling spelletjes uit te wisselen. Ik heb een aantal spelletjes bij mijn dochter verwijderd en spellen van mijn zoontje zijn kaartje toegevoegd (zelfde soort bestanden). Nadat ik haar spelletje weer in de DS deed zag ik zoals normaal het spongebob incoontje. Toen ik het spel wilde laden bleef de DS op laden staan! Ik heb hem toen nog helemaal verwijderd en de reservekopie teruggezet, maar ook dat werkt niet. Kan iemand mij ajb helpen? Wat moet ik downloaden om weer gewoon het menu met spelletjes te krijgen?? Heeft iemand een link of andere tip? 
      Liefs een wanhopige mama
    • By NISSANGTR
      Hallo,
      Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn 3ds? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken.
      Is er een jailbreak voor versie 11.4.0-37E? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden?
      Alvast bedankt!

• Create New...