Spring naar bijdragen

windows 8, vragen over o.a. installeren van office


mummy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb net windows 8 geinstaleerd. Nu heb ik hier een paar vragen over.

Ik heb eerst 1 account aangemaakt. Hier vervolgens een office pakket op geinstaleerd. Daarna heb ik een ander gebruikersaccount aangemaakt. Hierop bleek het office pakket nog niet geinstalleerd te zijn. Op mijn account zie je het nu namelijk op het start scherm, terwijl dit bij het andere account niet zo is.

Moet je alles dus per account instaleren? Of kan dit ook ergens in de instellingen aangepast worden?

Als tweede was ik even benieuwd naar de antivirus/firewall beveiliging. Hoe is dit geregeld op windows 8? Op een andere laptop heb ik AVG, moet ik deze of wellicht een andere antivirus programma er nog op instaleren?

De laatste vraag gaat over het aanmaken van een account. Dit is namelijk vrij makkelijk te doen, alleen dan moet je via een e-mail adres een account aanmaken en allemaal beveiligingsvragen etc. Kan dit niet makkelijk? Het is namelijk een computer voorbij ons thuis, dus ik maak o.a. ook nog een account voor mijn broertje en zusje aan. Hier hoeven geen ingewikkelde beveilingsvragen of wachtwoorden bij te komen.

Hopelijk kan ik hiermee geholpen worden.

Groeten Justin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ten eerste, zoek eens in alle Apps naar de desbetreffende app (office programma) die je wil openen. Ik ga er van uit dat hij gewoon geinstalleerd is voor het andere account maar geen shortcuts voor zijn gemaakt op alle accounts.

Ten tweede, de virusscanner in Windows 8 bestaat vanaf het eerste moment al uit Windows firewall in samenwerking met Windows Defender. Wanneer je verantwoord te werk gaat zal dit voldoende moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

oke, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Deze vraag is inmiddels opgelost.

bewerkt door mummy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...