Spring naar bijdragen

Download NZBMagic.exe virus melding


Buffy73

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb NZBMagic gedownload en geinstalleerd en het werkt, ik kan nu weer allerlei series downloaden.Alleen Norton Antivirus zegt dat in het bestand NZBMagic.exe een WS.Trojan.H zit.Ik heb het gedownload van nl.afterdawn.comIk heb een Windows Vista pc. Is dit nu een werkelijke bedreiging? Of is het geen echte malware?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ik heb het al meer horen langskomen. Het zou geen bedreiging mogen zijn. Sommige virusscanners lijken het programmatje niet leuk te vinden omdat NZBMagic weer andere applicaties kan opstarten, Je NZB reader. (Spotlite / SabNZBD etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor jullie replies.

Op www.virustotal.com geeft Emsisoft wel aan dat er een Trojan.Generic in zit. (misschien collectieve benaming voor bestanden die zich verdacht gedragen?)

Ik heb nog gezocht op WS.Trojan.H wat Norton antivirus aangeeft en daarover las ik dat het een algemene benaming is voor een bestand dat zich verdacht gedraagt (waarschijnlijk inderdaad omdat het andere programma's kan openen) maar waarvan de antivirus eigenlijk niet weet of het een virus is.

het valt onder false positives

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  26
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  64

hallo allemaal

terug van weggeweest, een vraag ik gebruik een Mac ox, en daarom Spolite, ik merk alleen dat de NZB knop is verdwenen, hoe kan ik het bestand opzoeken en downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 26

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...