Spring naar bijdragen

NZB bestand wordt niet aangemaakt via binsearch.info


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds kort heb ik een probleem met het aanmaken van een NZB-bestand via www.binsearch.info.

Op het moment dat ik bestanden aangevinkt heb die ik wil downloaden en vervolgens de knop "" Create NZB"" aanklik blijft de zandloper doorlopen en komt er onder op het scherm de melding "" wachten op binsearch.info"", maar gebeurt er verder niets.

Ik gebruik Grabit en Eweka. Eerder werd na het aanklikken van "" Create NZB"" het icoontje van Grabit opgelicht (en kon ik vervolgens via Grabit de bestanden binnen halen), maar nu gebeurt er helemaal niets.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij doet het hier prima. Waar gaat het om? Misschien ligt het aan de betreffende posts ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probleem blijkt heel ergens anders te liggen; nl. de router. Ik kwam erachter dat ik b.v. ook geen aps meer kan downloaden op de tablet.

Wat het precieze probleem met de router is moet ik nog uitzoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer de router eens te resetten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

probleem is opgelost: inderdaad via reset router!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...