Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Sign Up

Liedjes downloaden - Enkele vragen (Pirate - GetMP3 - Music2PC)

Dimitri5
 Share

Recommended Posts

• Content Count:  4
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Ik heb al verschillende keren veel nuttige informatie gevonden op duken.

Maar nu heb ik enkele vragen over het downloaden van losse liedjes. Vandaar dat ik even een account heb aangemaakt. :)

Situatie:

Ik gebruik nieuwsgroepen voor het downloaden van albums. Dit krijgt bij mij toch de voorkeur op torrents (wat ik toch risicovol vind voor virussen).

Ik gebruikte altijd groove shredder (een firefox addon) om muziek te downloaden van de welbekende website grooveshark.com.

Maar die doet het niet meer zoals het moet en wordt ook niet meer bijgewerkt.

Ik wou nu eerst Scilors Grooveshark Downloader of GrooveDown te gebruiken. Maar die websites worden geblokeerd door Malware Bytes. Na wat googlen blijkt dat deze programma's tegenwoordig adware en andere ongewenste rommel bevatten. Dus deze zet ik aan de kant.

Nu ben ik dus op zoek naar een goed alternatief.

Ik ben 3 programma's tegengekomen die zouden kunnen doen wat ik vraag. Namelijk Pirate, GetMP3 en Music2PC.

Voor Pirate moet ik een account bij vk.com maken als ik het goed heb begrepen. Bij de andere 2 niet.

Nu de vragen :D:

1 ) Welke van deze 3 programma's vinden jullie de beste?

2 ) Vanwaar komt de muziek eigenlijk, komen de bestanden van een server of hoe zit dat juist?

3 ) Is dit veilig?

4 ) FrostWire werkt veel onveiliger en via P2P en dit NIET, klopt dat?

5 ) Kan ik ook streamen in deze programma's alvorens te downloaden zodat ik kan luisteren of het wel het goede liedje is?

6 ) Zijn die websites/programma's te vertrouwen op gebied van malware enzo?

7 ) Vinden deze programma's ook alles wat ik op de streaming websites zelf vindt?

8 ) Welke muziek stream websites worden ondersteund door deze programma's? Ik bedoel eigenlijk in welke websites zoeken deze programma's?

9 ) Ik heb ook al van Spotify gehoord, wat is dit juist en kan je daar ook downloaden?

Ik zou dit heel graag willen weten zodat ik toch op een veilige en eenvoudige manier, toch wel hoge kwaliteit mp3 bestanden kan downloaden. Ik zal wel niet de enige zijn denk ik. :P

Opmerking: Mijn belangrijkste doel is dus het downloaden van muziek van grooveshark.com.

Alvast bedankt aan alle leden om dit te lezen.

Ik hoop snel geholpen te worden.

Mvg

Dimitri

Edited by Dimitri5

• Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Content Count:  1,157
  • Achievement Points:  50
  • Last Seen:  

1 ) Welke van deze 3 programma's vinden jullie de beste?

Ik ken ze alle drie niet, ik download rechtstreeks van youtube mbv Dirpy.

2 ) Vanwaar komt de muziek eigenlijk, komen de bestanden van een server of hoe zit dat juist?

Ik heb zelf grooveshark oid nog nooit gebruikt, maar ik gok dat dit een grote server is ja.

3 ) Is dit veilig?

Zolang jij een goede virusscanner hebt, zal deze jou vertellen wat wel en niet veilig is.

4 ) FrostWire werkt veel onveiliger en via P2P en dit NIET, klopt dat?

Deze vraag schuif ik door naar een ander.

5 ) Kan ik ook streamen in deze programma's alvorens te downloaden zodat ik kan luisteren of het wel het goede liedje is?

Zoals ik al zei gebruik ik ze niet, maar google is your friend ;)

6 ) Zijn die websites/programma's te vertrouwen op gebied van malware enzo?

Zie antwoord op vraag 3.

7 ) Vinden deze programma's ook alles wat ik op de streaming websites zelf vindt?

Dat lijkt me een perfecte vraag om uit te zoeken, want anderen weten niet wat jij vindt op streaming websites.

8 ) Welke muziek stream websites worden ondersteund door deze programma's? Ik bedoel eigenlijk in welke websites zoeken deze programma's?

Dat kun je ongetwijfeld op die website's zelf vinden.

9 ) Ik heb ook al van Spotify gehoord, wat is dit juist en kan je daar ook downloaden?

Wederom: Google is your friend.

Ging niet zoals ik gewild had, maar je snapt het vast wel ;)

Edited by marcov

• Content Count:  913
  • Last Seen:  

Als ik jou was zou ik lekker spotify gebruiken en dan je muziekcollectie aanvullen via The Piratebay.

(Geen toegang tot thepiratebay? Zie daarvoor mijn onderschrift)

• Administrators

• Content Count:  26,090
  • Achievement Points:  21,540
  • Days Won:  262
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Gebruik GetMP3, deze kan je zo instellen dat hij zoekt en download vanaf Grooveshark.

De muziek komt van Grooveshark zelf. Idpv dat je de muziek streamt en luistert zorgt de tool ervoor dat je de muziek download vanaf de Grooveshark servers.

• Last Seen:  

Ging niet zoals ik gewild had, maar je snapt het vast wel ;)

Als ik jou was zou ik lekker spotify gebruiken en dan je muziekcollectie aanvullen via The Piratebay.

(Geen toegang tot thepiratebay? Zie daarvoor mijn onderschrift)

Gebruik GetMP3, deze kan je zo instellen dat hij zoekt en download vanaf Grooveshark.

De muziek komt van Grooveshark zelf. Idpv dat je de muziek streamt en luistert zorgt de tool ervoor dat je de muziek download vanaf de Grooveshark servers.

Bedankt voor jullie reacties. Echt top dat jullie me zo snel willen en kunnen helpen! :goed:

@THWIT

Gebruik je dan Spotify voor het luisteren of downloaden? En bedoel je aparte liedjes of volledige albums downloaden van TPB? :)

@ Duken

Halen al deze programma's de muziek rechtstreeks van de servers?

GetMP3 alvast wel als ik het goed begrijp. Dus die kwaliteit is idem aan diegene die ik hoor als ik stream op grooveshark.com? ;)

Voor zover ik zie, biedt enkel GetMP3 de mogelijkheid om enkel op grooveshark.com te zoeken?

• Content Count:  913
  • Last Seen:  

Ik gebruik Spotify voor het luisteren van de door mij via The Pirate Bay gedownloade albums, maar ook voor het streamen van albums die ik zelf niet heb.

Met de Pirate Bay download ik meestal volledige albums, maar in principe kun je er ook wel een paar nummers per album mee downloaden.

• Last Seen:  

Ik heb GetMP3! gebruikt en dit werkt aardig voor GrooveShark.

Echter voor al de andere websites (onder meer vk.com) kan ik NIETS vinden!

Is dit normaal? Ik heb meerdere zoekopdrachten gedaan zoals "de kreuners", "coone", en meer.

Volgens mij is dit niet normaal. Ik zou Pirate willen testen of ik daar wel liedjes kan vinden. (Pirate zoekt alleen op vk.com als ik het goed heb, klopt dit?)

Maar dan moet ik mijn vertrouwelijk gsm nummer gaan vrijgeven... Dat vind ik niet zo interessant! :D

Graag wat hulp/info!

Alvast bedankt! :goed:

• Administrators

• Last Seen:  

Dit zou wel moeten werken, maar wellicht dat deze versie van GetMP3 alweer ouder is waardoor vk.com niet werkt.

Ik zal de versie even nalopen voor je.

• Last Seen:  

Dit zou wel moeten werken, maar wellicht dat deze versie van GetMP3 alweer ouder is waardoor vk.com niet werkt.

Ik zal de versie even nalopen voor je.

Ok, heel erg bedankt als je dat voor me kan doen.

Ik ben ook van plan om een account aan te maken voor Pirate (op vk.com) maar dan koop ik wel even een simkaartje in de lokale winkel (dan moet ik niet mijn prive gsm nummer prijs te geven). Ik kan het krediet dan gewoon opbellen en erna de kaart aan de kant leggen. :)

Edited by Dimitri5

• Administrators

• Last Seen:  

Wat offtopic, maar heb je een simkaartje nodig?

"Gratis Simyo prepaid met 7,50 beltegoed (geen verzendkosten)

http://prepaidnuller.nl/"

• Content Count:  3,912
  • Days Won:  1
  • Last Seen:  

Wat offtopic, maar heb je een simkaartje nodig?

http://www.duken.nl/...enof-kortingen/

"Gratis Simyo prepaid met 7,50 beltegoed (geen verzendkosten)

http://prepaidnuller.nl/"

Helaas leveren zij op dit moment geen Sim-kaarten meer. Je zou op het moment dus naar bijvoorbeeld http://www.lebara.nl/gratis kunnen gaan of op google zoeken naar een Gratis Simkaart.

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/