Jump to content
Sign in to follow this  
gluon

Screenshot maken in football manager 2013

Recommended Posts

Weet niet goed in welk forum ik dit moet plaatsen dus ik plaats het maar even hier :)Als ik een screenshot wil maken van mijn spel (football manager 2013) dan maakt hij een screenshot van het bureau-blad ipv het spel zelf? als je begrijpt wat ik bedoel:PIk heb het sinds 3weken een nieuwe PC maar had hier op mijn oude PC ook al last van dus misschien heb ik iets verkeerd ingesteld ofzo tijdens het installeren ?Weet iemand wat de oorzaak hiervan is?

Ligt waarschijnlijk aan het spel zelf. Installeer Fraps, kijk onder welke functietoets het screenshot zit en neem 'm op die manier. :) Er zijn vast vele andere programmaatjes voor, maar van Fraps weet ik dat het kan.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Met xfire kan dit ook :).

Veel games hebben ook een ingebouwde printscreenknop. Dit is vaak f12, vervolgens word hij opgeslagen in de game map

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By dthienpont
      Hallo iedereen,
      Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download voor FM2014.
      Veel downloads crashen in de loop van het spel.
      Iemand een goede download gevonden? Of iemand tips?
      Alvast bedankt!
      Greetz
    • By Duken
      [table]
      [th]

Football manager 2014
      [/th]

[td]
      [/td]
      [/table]
      [table]
      [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

[td2]Platform:[/td2][td2]PC, Mac[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]footballmanager.com[/td2]
      [td2]Genre:[/td2][td2]Sport, Strategie en Management[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]footballmanager.com[/td2]
      [td2]Uitgever:[/td2][td2]SEGA[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]November 2013[/td2]
      [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2]
      [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2]
      [td2]Ontwikkelaar:[/td2][td2]Sports Interactive[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [/table]
      [table][th]

Verhaal lijn
      [/th][/table]Het is geen groots verassing of iets onverwachts dat er een opvolger zou zijn voor Football Manager 2013, maar voor de fans is het ongetwijfeld een vorm van zekerheid om te weten dat de volgende stap in de franchise al danig wordt voorbereid. In de database van Steam is namelijk al een melding van Football Manager 2014 opgedoken. De melding werd op 1 maart toegevoegd en er wordt gesproken over Windows en Mac. De daadwerkelijke onthulling zal ongetwijfeld nog even op zich laten wachten, maar de aspirant-coaches zijn nu ongetwijfeld al druk in de weer met trainingschema's. FM 2014 ZAL JULLIE NAMELIJK DE MOGELIJKHEID GEVEN OM ZELF CHALLENGES TE ONTWERPEN EN DIE TE DELEN MET ANDERE SPELERS!
      [table]
      [th]Trailers Video's[/th]

[td2]Nog niet bekend[/td2] [/table]
      [table]
      [th]Screenshots afbeeldingen[/th]

[td2][/td2]
      [td2][/td2] [/table]
      Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.

Koop de CDkey op http://www.buygamecdkeys.com
      Gebruik de code: BGCDKDUKEN5 voor 5% extra kassa korting!

• By Tjajax
      Hebben mensen hier ook last gehad van dit voorval:
      Zoals jullie zien is het een raar beeld!
      Hebben jullie hier ook last van gehad? Zo ja, wat kan ik er aan doen?
      Het ligt niet aan mijn pc, ik heb Can You Run It gebruikt en daar kwam uit dat mijn pc het makkelijk aan zou moeten kunnen maar blijkbaar dus niet!
      Wat te doen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
    • By Duken
      [table]
      [th]

Football Manager 2013
      [/th]

[td]
      [/td]
      [/table]
      [table]
      [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

[td2]Platform:[/td2][td2]PC, Mac[/td2][td2]Bron:[/td2][td2]footballmanager.com[/td2]
      [td2]Genre:[/td2][td2]Sport, Strategie en Management[/td2][td2]Game link:[/td2][td2]footballmanager.com[/td2]
      [td2]Uitgever:[/td2][td2]SEGA[/td2][td2]Release datum[/td2][td2]November 2012[/td2]
      [td2]Systeemeisen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2]
      [td2]Multiplayer Elementen:[/td2][td2]Nog niet bekend[/td2][td2][/td2][td2][/td2]
      [td2]Ontwikkelaar:[/td2][td2]Sports Interactive[/td2][td2][/td2][td2][/td2] [/table]
      [table][th]

Verhaal lijn
      [/th][/table]De game kent een aantal belangrijke verbeteringen. Zo is er een nieuwe modus genaamd Football Manager Classic. Via deze modus is Football Manager 2013 een stuk sneller te spelen. Bepaalde taken worden door jouw assistenten overgenomen. Ook verdwijnen de Team Talks voordat de wedstrijd begint, zodat je sneller daadwerkelijk speelt. Het idee achter deze modus is dat de game nu voor een groter publiek toegankelijk wordt.
      Een andere modus is Challenge Mode. Je krijgt dan een bepaalde opdracht die je binnen zekere tijd moet voltooien. Een voorbeeld van zo'n challenge is het voldoen aan een bepaalde verwachting die het clubbestuur je meegeeft, terwijl je topspelers geblesseerd zijn.
      Uiteraard bestaat de traditionele carrieremodus ook nog altijd. Daarbij is bijvoorbeeld de 3D Match Engine verbeterd. Zo zijn er meer cameraposities en extra animaties toegevoegd.
      Andere verbeteringen zijn te vinden in de huurmogelijkheden, de toevoegingen van belastingvoordelen (zie bijvoorbeeld Ronaldo bij Real Madrid), en in het het scouting- en trainingssysteem.
      [table]
      [th]Trailers Video's[/th]

[td2] [/td2] [/table]
      [table]
      [th]Screenshots afbeeldingen[/th]

[td2][/td2]
      [td2][/td2] [/table]
      Links naar de NZB / Torrent of download zijn hier niet te vinden. Zie onze huisregels.

Koop de CDkey op http://www.buygamecdkeys.com
      Gebruik de code: BGCDKDUKEN5 voor 5% extra kassa korting!

• Hebben wij jou kunnen helpen? Help ons ook met een donatie naar wens. Met jouw donatie kunnen we verbeteringen doorvoeren op de website voor de bezoekers en leden. Bedankt! :roos:

Donatie via Tikkie

donatie.png

• Create New...