Spring naar bijdragen
Bapao11

Beste muziekspeler?

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag een nieuwe mp3/4 (of hoe al die dingen maar mogen heten, jullie weten wel wat ik bedoel) kopen, maar nu ben ik even in de mediamarkt geweest en wat daar allemaal ligt is niet normaal veel. Ik ben op zoek naar een iPod of een ander merk. Het is voor mij belangrijk dat de "geluidskaart" die er in zit gewoon geweldig is. Dat de muziek waar je naar luistert ook echt van heerlijke kwaliteit is. Dat heb ik nu totaal niet, want heb een simpel mp3-tje van de kijkshop.

Maar mijn vraag is dus wat jullie nou een hele goeie muziekspeler met een hele goeie geluidsweergave vinden. Het gaat mij puur voor de muziek. Voor apps gebruik ik mijn mobiel wel.

Ohja, en een goeie accu voor in de auto naar frankrijk o.i.d. :P

Alvast bedankt!

bewerkt door Bapao11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geluidschips in de iPods is gewoon zwaar bagger vergeleken met een iRiver of nog beter een Cowon. Dus ik zou me daar op richten als ik jou was. Heb je ook goede oordoppen of headset?

Als het even kan alles in flac downloaden ipv mp3 ivm de geluidskwaliteit.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De oordoppen of headset zullen inderdaad ook grote invloed hebben op de geluidskwaliteit. Heb je ook nog een bepaalde prijs in gedachten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nouja, heb een Pioneer koptelefoon en Sony oortjes. Zijn allebei op de pc erg goed.En qua prijs... Niet al te duur. Als er al mooie dingen zijn onder de 100 euro zou ik blij zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor telefoon heb je? Mijn HTC One X heeft ook die "Beats" modus en daar komt echt wel een fijn geluid uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry voor late reactie. Heb maand lang bijna niet op de pc gezeten maargoed.

Wat voor telefoon heb je? Mijn HTC One X heeft ook die "Beats" modus en daar komt echt wel een fijn geluid uit.

Heb een Sony Xperia S

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Paulels1
      Hallo Allen 
      Ik heb op dit moment pazera gedownload, om in mp4 te kunnen branden.
      Het is me redelijk duidelijk, alleen vind ik nergens wat zegt "branden"
      Wie weet hoe / of dit programma werkt op die manier?

Gr. Paulels1
    • Door mummy
      Ik heb een (mp4) bestand via wetransfer gekregen. Normaal gesproken kan ik alle bestanden via VLC media player afspelen. Nu krijg ik echter een foutmelding dat VLC niet in staat is om de structuur van de invoer te herkennen. De structuur van het bestand kan niet gedetecteerd worden.

Enig idee waar dit aan kan liggen? Degene die mij het heeft gestuurd kan het zonder problemen met VLC afspelen. Het is met een mac naar mijn windows laptop gestuurd.

• Door TamSz
      Hoi hoi,
      Wat is een goede app voor op je telefoon waar je de nieuwste muziek kan downloaden? En dan bedoel ik geen spotify of deezer.
      Groetjes, Tamara
    • Door Fransvn
      Ik probeer in iTunes een afspeellijst met alleen MP3 nummers te maken.
      Het lukt me niet. Geen filters gevonden voor mp3.
      Graag hulp.