Spring naar bijdragen

Accu telefoon samsung gt-s5570 galaxy mini


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De accu van mijn telefoon gaat nog maar 7 uur mee, daarna moet ik hem weer opladen. Alleen whats app heb ik aanstaan en natuurlijk wat standaard android zaken, daarnaast heb ik de helderheid van mijn scherm op het laagst staan. Conclusie: Ik heb een nieuwe accu nodig.

Deze heb ik dan ook besteld: www.accu-shop.nl/samsung-galaxy-s-mini.html *

Mijn vraag is nu:

Hoe kan ik het beste met deze accu omgaan?

Kan ik het beste elke avond de accu opladen? Of juist wachten totdat hij helemaal leeg is?

En klopt het dat je de accu 100% moet opladen en daarna pas moet ontkoppelen? Dat is soms lastig want als ik mijn telefoon op mijn laptop aansluit wordt de accu ook automatisch opgeladen terwijl dit eigenlijk niet mijn intentie is.

*De link heb ik enkel geplaatst om aan te geven welke accu ik gekocht heb, niet om de winkel aan te prijzen. In tegendeel zelfs. Vandaag rond 9 uur heb ik de accu besteld (bij het artikel stond: Beschikbaarheid: snelle-levering-accu.gif Op voorraad; voor 14u besteld: vandaag verstuurd), een half uur later kreeg ik een bevestigings mail dat de betaling ontvangen ontvangen en gecontroleed was. Om 1 uur verdween mijn tevredenheid want toen kreeg ik een email dat het product onverwacht was uitverkocht en dat het naleveren 3 dagen zal gaan duren. Maar als ik nu op de site kijk staat dat de accu nog steeds op voorraad is. Het is verder geen heel groot probleem maar verre van ideaal.

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...