Spring naar bijdragen

Vreemde bestanden op computer - wat is dit?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, vandaag zat ik even mijn computer op te ruimen en toen kwam ik een map tegen die ik nog nooit eerder had gezien. In die map stonden allemaal random fotos van vrienden op facebook, plaatjes van waar mijn facebook op ingelogd was (welke locaties) allemaal webpaginas en uitvoerscripts ook fotos die ik nog nooit eerder gezien heb van mensen op facebook. Hier ff een fototje:

http://tinypic.com/r/169fbb6/6 (alle fotos heb ik weggevaagd met wit)

Weten jullie wat dit is? De enige die toegang tot deze computer heeft ben ik, niemand anders kan erachter gezeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 94
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast franswon

Het lijkt me de local cache van Facebook, beetje rare plaats in mijn documenten, normaal staan die ergens onder gebruiker\appdata\local settings\...\...

Ik zou me maar geen zorgen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dikzak_files, lol.

Neemt niet weg dat het een hele raar plaats is waar dit wordt opgeslagen. Misschien ergens een keer een je FB cache gedownload?

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Staat er 1 mapje hoger ook een html bestand genaamd dikzak.htm? Zo ja, dan heeft een 'grappige' vriend van je, of misschien wel jij zelf op een FB pagina met een rechtermuisklik de pagina opgeslagen als dikzak.htm. Wanneer je dit doet komen alle Assets, ofwel bestanden die de pagina nodig heeft in een map zoals bij jou.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...