Spring naar bijdragen

Empire total war probleem


roykev3

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-06-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Specs:

GT630 2GB

i3 540

4GB ram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 261
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

waarschijnlijk een internet verbindings probleem. ik denk dat je lag hebt. lag is hetgeen dat ze noemen als pakketjes die verstuurt naar de server er langer over doen om aan te komen waardoor het spel aan jou kant langzamer wordt. ik gok dat het spel op peer 2 peer draait, dat wil zeggen dat 1 van de personen in die game de server is, en als jij daarmee slechte connectie hebt heb je lag. ik zou zeggen open de poorten op je router.

log op je router in via je webbrowser en kijk bij poorten. zet de poorten open en verbind de poorten aan jouw IP-adres (windowsteken + R >> cmd + enter >> ipconfig en kijk welk ip adres er staat. waarschijnlijk 192.168.1.5 of ergens in die richting.)

de poorten die open moeten weet ik niet helemaal uit me hoofd, maar die staan op internet. gewoon google en zoeken op ports of empire total war. in principe als het een connectie probleem is kan je alleen de inkomende poorten open zetten.

trouwens, wat is de snelheid van je internetverbinding?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...