Spring naar bijdragen

[Centraal] Nederlandse epubs gezocht


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-07-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben op zoek naar deel 4 van Jennifer Probst - De huwelijksdeal. Heeft iemand die?

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 8

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

heeft iemand deel 4: de huwelijksdeal?

ik heb hem stuur maar een berichtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

ik heb de huwelijksdeal van jennifer probst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Puur en zondig van Lisa Renee Jones zit in de 5 tinten verder bundel van Harlequin.

Van John Grisham heb ik 30 boeken.. Kan je wel een link geven van mijn dropbox, dan kun je zelf eruit halen wat je wilt.

Groetjes Cindy

Dat zou geweldig zijn Cindy. Kan je mij ook eens uitleggen hoe dat gaat met zo'n dropbox. Ik heb ook zo'n ding maar heb geen idee hoe ik daar een link naartoe kan maken.

Bedankt vast.

De Duke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Wat fijn dat ik dit forum gevonden heb.

Ik was op zoek naar wat erotische boeken a la 50 tinten grijs (mag wel wat subtieler) en vond bij de online boekwinkels wel enige titels. Maar lang niet zoveel als dat jullie er hebben.

Bij de bibliotheek hadden ze maar 1 boek (schaamteloos geil - helaas uitgeleend) maar ook daarvan begreep ik dat er meerdere waren.

Mag ik zo onbeschaamd zijn om te vragen of jullie enkele boeken met me kunnen delen? (voorbereiding voor de herfstvakantie). Of in ieder geval zo lief zijn mij te melden waar jullie ze hebben gevonden...

Hoor graag van jullie

Dank

60 tinten lichtgeel ;-)

bewerkt door 60tintenlichtgeel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Hallo allemaal,

Wat fijn dat ik dit forum gevonden heb.

Ik was op zoek naar wat erotische boeken a la 50 tinten grijs (mag wel wat subtieler) en vond bij de online boekwinkels wel enige titels. Maar lang niet zoveel als dat jullie er hebben.

Bij de bibliotheek hadden ze maar 1 boek (schaamteloos geil - helaas uitgeleend) maar ook daarvan begreep ik dat er meerdere waren.

Mag ik zo onbeschaamd zijn om te vragen of jullie enkele boeken met me kunnen delen? (voorbereiding voor de herfstvakantie). Of in ieder geval zo lief zijn mij te melden waar jullie ze hebben gevonden...

Hoor graag van jullie

Dank

60 tinten lichtgeel ;-)

Hallo allemaal,

Wat fijn dat ik dit forum gevonden heb.

Ik was op zoek naar wat erotische boeken a la 50 tinten grijs (mag wel wat subtieler) en vond bij de online boekwinkels wel enige titels. Maar lang niet zoveel als dat jullie er hebben.

Bij de bibliotheek hadden ze maar 1 boek (schaamteloos geil - helaas uitgeleend) maar ook daarvan begreep ik dat er meerdere waren.

Mag ik zo onbeschaamd zijn om te vragen of jullie enkele boeken met me kunnen delen? (voorbereiding voor de herfstvakantie). Of in ieder geval zo lief zijn mij te melden waar jullie ze hebben gevonden...

Hoor graag van jullie

Dank

60 tinten lichtgeel ;-)

hoi ik heb aardig wat boeken voor je dus stuur je email maar naar tassebas31@hotmail.com en ik stuur je wat op

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-07-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben op zoek naar Als wij onszelf zijn van Lisa Renee Jones.

Heeft iemand de epub al? :)

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-06-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo! Ik ben op zoek naar het boek als wij onszelf zijn van lisa Renée Jones. Iemand die mij hieraan kan helpen?

Gr. Melanie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 12

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Allemaal,

Ik heb van een van jullie leden al 20 boeken gekregen (waarvoor dank!)

maar zoek nog de titels 'geil', 'schaamteloos geil' en 'nog steeds geil'.

Wie heeft deze?

Hoor graag van jullie!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

hallo , ik ben nieuw hier. Voor mijn mama ben ik opzoek naar het volgende boek "Javier Sierra - het geheime avondmaal". zelf heb ik hem nog niet gevonden, ook kan je via bol.com bv niet meer aangeraken. heeft iemand deze op epub ? Zelf lees ik graag tess gerritsen, dan brown en erotische thrillers zoals vijftig tinten , Sylvia day crossfire , Lucinda carrington ( tachtig dagen ....) deze heb ik op epub. indien iemand nog andere vergelijkbare boeken kan aanbevelen hoor ik het graag. hartelijk dank;

Ik kan 'm in ieder geval in het Engels vinden.. (The secret supper)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

hoi allemaal ik ben bezig met de lisa renee jones reeks als.......

ik zou graag als wij onszelf zijn lezen

heeft iemand deze mischien voor mij ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo , ik ben nieuw hier. Voor mijn mama ben ik opzoek naar het volgende boek "Javier Sierra - het geheime avondmaal". zelf heb ik hem nog niet gevonden, ook kan je via bol.com bv niet meer aangeraken. heeft iemand deze op epub ? Zelf lees ik graag tess gerritsen, dan brown en erotische thrillers zoals vijftig tinten , Sylvia day crossfire , Lucinda carrington ( tachtig dagen ....) deze heb ik op epub. indien iemand nog andere vergelijkbare boeken kan aanbevelen hoor ik het graag. hartelijk dank;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-08-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi medeforumleden, Ik ben opzoek naar het boek: nine and a half weeks van Elizabeth McNeill. Heeft iemand dit toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

hoi allemaal ik heb het boek van lisa renee jones als wij onszelf zijn.

dus als je hem wil

graag zou ik het boek van lisa renee jones 5tinten een harlequin boekje is het.wie kan mij helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

hoi allemaal ik heb het boek van lisa renee jones als wij onszelf zijn.

dus als je hem wil

graag zou ik het boek van lisa renee jones 5tinten een harlequin boekje is het.wie kan mij helpen

hoi allemaal ik heb het boek van lisa renee jones als wij onszelf zijn.

dus als je hem wil

graag zou ik het boek van lisa renee jones 5tinten een harlequin boekje is het.wie kan mij helpen

bedankt voor de snelle reactie ik heb de 5 tinten maar je mag altijd natuurlijjk een mail sturen voor als wij onszelf zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-02-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Hoi allemaal!!

Ik ben op zoek naar 'als wij onszelf zijn' van Lisa renee Jones. Wie kan mij hier aan helpen??

Ik heb zelf ook een hele reeks a la 50 tinten boeken. Dus als iemand nog een boek zoekt laat het me weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 8

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   34
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Hoi allemaal!!

Ik ben op zoek naar 'als wij onszelf zijn' van Lisa renee Jones. Wie kan mij hier aan helpen??

Ik heb zelf ook een hele reeks a la 50 tinten boeken. Dus als iemand nog een boek zoekt laat het me weten.

Hoi allemaal!!

Ik ben op zoek naar 'als wij onszelf zijn' van Lisa renee Jones. Wie kan mij hier aan helpen??

Ik heb zelf ook een hele reeks a la 50 tinten boeken. Dus als iemand nog een boek zoekt laat het me weten.

hoi ik heb hem stuur maar een pb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 34
  • 64

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal,

Ik zag een paar pagina's terug boeken van Linda van Rijn voorbij komen.

Ik heb de volgende in bezit:

Linda van Rijn - Viva Espana

Linda van Rijn - Piste Alarm

Linda van Rijn - Last minute

Linda van Rijn - Blue Curacao

Maar ben nog op zoek naar de ontbrekende... Kan iemand mij daaraan helpen? Alvast Super bedankt!!

Linda van Rijn - Vakantievrienden

Linda van Rijn - Off Piste

Linda van Rijn - Winterchalet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen, ik ben op zoek naar meer boeken van lisa renee Jones. De "als jij mij bent" serie heb ik al (komt trouwens ook nog een deel 4 en 5).

Alvast heel erg bedankt. Gr. Jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand misschien het boek over Marianne Vaatstra van Simon Vuyk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 12

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar het boek "ik ben nog niet klaar met jou" van Conny Regard. Hopelijk kan iemand me blij maken met deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 6

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-06-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand misschien het boek over Marianne Vaatstra van Simon Vuyk ?

Heb ik! Stuur maar even je e-mailadres..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 19

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-06-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi allemaal,

Ik zag een paar pagina's terug boeken van Linda van Rijn voorbij komen.

Ik heb de volgende in bezit:

Linda van Rijn - Viva Espana

Linda van Rijn - Piste Alarm

Linda van Rijn - Last minute

Linda van Rijn - Blue Curacao

Maar ben nog op zoek naar de ontbrekende... Kan iemand mij daaraan helpen? Alvast Super bedankt!!

Linda van Rijn - Vakantievrienden

Linda van Rijn - Off Piste

Linda van Rijn - Winterchalet.

Ik heb vakantievrienden en winterchalet. Stuur maar even je email adres..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 19

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb vakantievrienden en winterchalet. Stuur maar even je email adres..

Thanks ik heb je een berichtje gestuurd! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...