Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond heren,

Ik ben op zoek naar een gaming headset. Ik heb er nu eentje uit 't jaar nul dat het ook niet echt meer doet.

Zo goedkoop mogelijk. Maximaal 50 euro. Geluidskwaliteit hoeft niet subliem te zijn het is vooral voor het gebruik van Skype en Teamspeak.

Ik kwam deze tegen en de cijfers liegen niet. 398 mensen die hem hebben en 433 die de headset willen. Als je kijkt naar andere headsets zie je dat niet dus deze moet dan wel goed zijn. In ieder geval goed genoeg voor mijn eisen. Wat denken jullie er van? Nog betere/goedkopere alternatieven?

http://tweakers.net/...ng-headset.html Echter lees ik wel dat de bouwkwaliteit en comfortabelheid vrij laag is. Ik zoek dus ook nog even door :)

Alvast bedankt,

Fred

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik had diezelfde te koop staan. Helaas reeds verkocht.

Maar ik ben zeker te spreken over die headset, goede microfoon, goed stereo/surround geluid voor in games. Maar zoals ik al zei is de microfoon heel goed en ben je dus goed verstaanbaar in skype en teamspeak. Verder vond ik hem niet vervelend zitten en had hij een goede pasvorm. Ik weet niet wat er mis zou moeten zijn met de bouwkwaliteit, maar als je hem voorzichtig gebruikt gebeurt er niets mee.

Ik zou hem zeker kopen als ik jou was! Klein prijsje voor een waardevol product!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thanks voor de info! Ik denk dat het deze dan wordt. Mogen er mensen nog alternatieven hebben, hit me up!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een ilike hoofdtelefoon maar deze is alleen geschikt voor het luisteren. Dus als je er nodig hebt zonder mic. dan zou ik even kijken naar deze: http://www.kijkshop.nl/product/131943/ilike-hoofdtelefoon-dj-9700b/ Ik ben er zeer tevreden over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nope, er moet sowieso een mic op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-05-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In dat geval zou ik dan geen ilike nemen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 7

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hmmm..

Ik heb zelf een G35, maar die is iets te duur :P

Je zou kunnen kijken naar een TurtleBeach bijvoorbeeld.

Moeten goede headsets zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja 100 euri voor een beetje praten is inderdaad overdreven :P

Die TurleBeach zag ik ook al staan maar zie niet echt in waarom ik die zou kopen. Ja een hogere prijs voor betere kwaliteit denk ik zo.

Zojuist Creative een mail gestuurd aangezien ik geen driver kan vinden voor Windows 8 voor de Fatal1ty Gaming Headset. Wous, heb jij heel toevallig gebruik gemaakt van je headset + W8?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb deze vorigjaar gekocht

Logitech Headset H360 Stereo, USB

Kost 40 euro, http://www.bol.com/nl/p/logitech-headset-h360-stereo-usb/1003004009242619/

Ook een heerlijk headsetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ja 100 euri voor een beetje praten is inderdaad overdreven :P

Die TurleBeach zag ik ook al staan maar zie niet echt in waarom ik die zou kopen. Ja een hogere prijs voor betere kwaliteit denk ik zo.

Zojuist Creative een mail gestuurd aangezien ik geen driver kan vinden voor Windows 8 voor de Fatal1ty Gaming Headset. Wous, heb jij heel toevallig gebruik gemaakt van je headset + W8?

Jazeker, gewoon plug&play! Windows kent de drivers, geen extra download nodig.

En met bijna alle hardware heb je wel dat een windows 7 driver ook op windows 8 werkt.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jazeker, gewoon plug&play! Windows kent de drivers, geen extra download nodig.

En met bijna alle hardware heb je wel dat een windows 7 driver ook op windows 8 werkt.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ahh top!

Want op de site van Creative staat hij zelf niet aangeboden. Dan wordt het de Creative :)

Bedankt voor je input Jerry maar ik ga toch voor de Creative, mede doordat Tweakers deze massaal wilt en heeft, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb hem zojuist besteld. Bezorgd TNT op 9 Mei of niet? Op de site staat alleen dat de vestigingen dicht zijn en blijkt dus niet dat ze niet bezorgen. Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Waarschijnlijk niet. 't Is toch een nationale vrije dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk 't ook niet het is inderdaad een nationale vrije dag. Maar aangezien het zo onduidelijk staat aangegeven weet ik het niet zeker. Naja ik zie het wel. En anders wordt het overmorgen, dat houd ik wel vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probleem, probleem, probleem.

Sinds ik hem heb is het een hoop gekloot met drivers (Windows 8 helpt daar zeker niet bij mee). Plug en play werkte niet echt lekker op mijn pc in de vorm dat de microfoon het niet deed. Op mijn laptop deed hij het echter wel. MAAR nu dacht ik laat ik hem op mijn front panel aansluiten (dus aan de voorkant van de PC). Echter hebben we de draadjes niet aangesloten op het moederbord waardoor de audio/mic niet werken dmv de voorkant. Ik heb de handleiding geraadpleegd. Nu heb ik inmiddels geluid maar mijn mic doet het niet. De placement was een gok want er zit totaal geen verband tussen mijn connectors en die in de handleiding op de een of andere manier.

Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO

Aansluiting op het moederbord is een 10-1 AAFP.

Ik heb een 6 pins connector (staat verder niks op rood/wit komt uit de voorkant dus neem aan dat hij erbij hoort). Die past op maar op 1 plek, aan de linkerkant aangezien daar 6 pinnen zitten. Daaronder mist er 1 pin (10-1) Dan heb ik nog drie plekken over en ook nog 3 kabeltjes over. Een GDN, M Bias en een M IN. Heeft iemand enig idee hoe deze er in moeten?

Edit: Hier trouwens een afbeelding: http://www.motherboa.../1963_p3_18.jpg

Ook als de microfoonjack verwijderd is staat er dat hij er nog steeds in zit..

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke behuizing heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik weet dat ik hier veel te laat op post, maar voor de toekomstige Googlaar die hier terecht komt:

Een gaming headset is niet wat je nodig hebt. "Gaming" in audio wordt vaak gebruikt als synoniem voor "overpriced shit". Die headset die jij linkte heb ik ook in mijn bezit gehad, maar dan wel de USB-versie ervan. Van begin tot einde niets dan last: mijn oren deden er pijn van omdat die schelpen niet berekend zijn op het menselijk oor, driverproblemen (twee Creative-producten op één PC omdat ik ook een Creative X-Fi Xtreme Audio had...beslist GEEN goed idee), middelmatig klinkende microfoon, OK-but-not-quite geluidskwaliteit, en het ding gaf er uiteindelijk de brui aan na 6 maand. Tegen dat moment was ik die headset kotsekotsebeu en smeet ik hem met veel plezier de vuilbak in. Weg ermee. Ik weet niet of de niet-USB versie dezelfde problemen heeft (afgezien van het pijnigen van de oren dan) maar alleszins ben ik niet te spreken over wat Creative mij hiermee aanbood voor de 49.95 euro die ik betaalde. Een RMA (2 jaar garantie) konden ze steken waar de zon nooit schijnt, mijn oren hadden genoeg afgezien.

Ik gebruik nu een AKG K512 MKII. Een koptelefoon van een serieus merk, zonder microfoon die mij 39.99 euro kostte. Het ding werkt nu al ruim een jaar, geluidskwaliteit is in mijn ogen zeer verfrissend en representatief van zijn prijs. Comfort is niet genoeg aan te prijzen, na een tijd vergeet ik gewoon dat ik 'm op heb en het voelt in het begin van de computersessie -vraag me niet hoe- comfortabeler met dan zonder. Ik heb hem dagelijks op voor 6-8 uur aan een stuk, om je een idee te geven. Voor voicechat gebruik ik de microfoon van mijn logitech C270. Beslist niet optimaal maar toch betere kwaliteit dan wat die Creative Fatal1ty HS1000 me gaf.

Ik weet dat ik waarschijnlijk veel commentaar ga krijgen op deze rant, waarschijnlijk door mensen die die headset zelf hebben en er heel tevreden over zijn (kleinere oren? dunno) maar denk eraan dat je ook steeds tevreden was met je HDD tot je besturingssysteem op die SSD stond...misschien komt er zelfs commentaar van iemand die Sennheisers had en nog steeds de Creative prefereert, ik hoor dan zeker graag waarom want persoonlijk zie ik niet in hoe...

Content-edit: ga ook geen merken bestellen zoals Turtle Beach, Razer, Beats by Dre, Skullcandy, Steelseries,... en al helemaal niks waar Fatal1ty zijn kop staat opgeplakt. Allemaal commerciële rotzooi wiens kwaliteit echt niet klinkt naar wat je ervoor betaalt. Neem dat echt van mij aan; Sennheiser is het merk dat je wil als je gebalanceerd geluid zoekt. Audio-Technica, AKG, Ultrasone,...doen het ook allemaal goed, maar zij hebben weinig of geen koptelefoons in jouw prijsklasse.

http://azerty.nl/win...oduct[347507]=1

Dit is een goede koptelefoon met een clip-on microfoon voor 46 euro. Voor nog 25 euro meer kan je kijken naar een Sennheiser HD449, wat echt al zeer goed begint te klinken, maar dat is hier geen optie. Draag dit naar een LAN-party en lach je vrienden eens smakelijk uit met hun flashy-groene speelgoedjes.

bewerkt door Rooo1o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 311

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tja, had gekund. Ik heb de Creative nu al een tijdje en had eerst ook wat problemen met drivers i.c.m. Windows 8 en mijn pc zelf die gewoon raar is :D

Maar prima ding, geen pijn aan m'n oren ofzo. Alleen in het begin even wennen maar nu no problemo. Geluid goed en van de microfoon ook.

Toch bedankt voor de goed en gedetailleerde post. Iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen :)

Maar ik vind de Creative prima voor de doeleinden die ik wil en zeker voor deze prijs :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...