Spring naar bijdragen

Welke versie van FIFA kan mijn pc nog aan?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een nogal slome pc en ik weet dat hij niet echt geschikt is voor gamen. Nou vroeg ik me toch af welke versie van fifa mijn pc nog wel aan kan. Als ik kijk op:http://www.systemrequirementslab.com/cyri zegt hij dat mijn pc alleen voor fifa 8 de minimum requirements haalt.

Ik vroeg me af of het mogelijk is om toch een iets nieuwere versie van fifa te draaien. Zo vroeg ik me af of ik of ik met bijvoorbeeld http://www.iobit.com/gamebooster.php al wat verder kwam. Dit zijn mijn specificaties:

green_checkmark.gif CPU Speed Minimum: 1.3 GHz (Vista requires 1.5 GHz) You Have: 1.9 GHz Performance Rated at: 3.33 GHz green_checkmark.gif RAM Minimum: 256 MB (Windows Vista requires 512MB RAM) You Have: 2.1 GB green_checkmark.gif OS Minimum: Windows 2000/XP/Vista/7 You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (build 2600) drivers-updates.gifClick here for the latest Windows drivers. green_checkmark.gif Video Card Minimum: Supported chipsets: NVIDIA GeForce3 or greater (GeForce4 MX series not supported); ATI Radeon 8500 or greater; Intel 915/945/950/GMA 3000; S3 DeltaChrome S4, S3 Graphics Chrome S27 (S3 video cards not supported under Windows Vista). Updates to your video and sound card drivers may be required. You Have: Intel® GMA 3000 drivers-updates.gifClick here for the latest Video Card drivers. Features: Minimum attributes of your Video Card Required You Have green_checkmark_small.gif Video RAM 64 MB 256.0 MB green_checkmark_small.gif 3D Yes Yes green_checkmark_small.gif Pixel Shader version 1.1 2.0 green_checkmark.gif DirectX version Minimum: 9.0c (included) You Have: 9.0c green_checkmark.gif Sound Card Minimum: Yes You Have: Realtek High Definition Audio drivers-updates.gifClick here for the latest Sound Card drivers. green_checkmark.gif Free Disk Space Minimum: 3.92 GB You Have: 18.6 GB green_checkmark.gif DVD-ROM Minimum: 8X speed DVD-ROM. This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some DVD-ROM, DVD-RW and virtual drives. You Have: DTSOFT Virtual CdRom Device

Heeft iemand een idee welke versie ik nog zou kunnen halen met programma's als gamebooster? Of valt dit niet te zegen maar moet ik het gewoon proberen?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Upload die van fifa 13 is? Bij mij werkte de drivers updaten altijd wel om games te spelen die het volgens deze test het net niet aankonden dus misschien een tip voor jou ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Het klopt wel wat CYRI zegt. Je hebt namelijk ook een zeer matige videokaart en de CPU is ook niet voldoende. Je kunt altijd even proberen 1 van de FIFA versies te spelen op zeer lage resolutie maar je moet dan bereid zijn op lage framerate te gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat zijn de specs van je pc? (Start > Uitvoeren > dxdiag) Post dan een screenshot van de kopjes 'System' en 'Display'

CanYouRunIt leest niet altijd de specs goed.

Minimaal voor Fifa 13:

- Windows Vista / Windows 7

- Intel Dual core 1,8Ghz

- Videokaarten gelijkwaardig of beter dan: ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat zijn de specs van je pc? (Start > Uitvoeren > dxdiag) Post dan een screenshot van de kopjes 'System' en 'Display'

CanYouRunIt leest niet altijd de specs goed.

Minimaal voor Fifa 13:

- Windows Vista / Windows 7

- Intel Dual core 1,8Ghz

- Videokaarten gelijkwaardig of beter dan: ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT.

Hier de screenshot:

http://nl.picturepus...public/12895331

Maar ik verwacht niet dat ik FIFA 13 kan draaien...

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Fifa 10 en lager zouden mogelijk moeten zijn. Toch is binnen korte tijd een PC-upgrade geen verkeerde beslissing.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een beetje een late reactie, maar ik hier nog een pc staan. Hierbij heb ik ook even gekeken op CYRI, en de resultaten lijken mij wat beter:post-67043-0-16532500-1379851452_thumb.j

Ik heb hier even als test 'Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City' gebruikt. Bij veel spellen heeft deze computer de volgende problemen:CPUVideocardNu heb ik hier dus totaal geen verstand van, maar bij deze test heb je bij CPU:

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz, AMD Athlon X2 64 2.4 GHz

You Have: Intel® Pentium® 4 CPU 3.06GHz

Ik zie dus dat ik een andere videocard heb. Maar mijn getal voor 'GHz' is hoger. Kan iemand mij uitleggen waar dit getal dan voor staat, en waarom dit slechter is terwijl het getal hoger is?!

Bij videocard staat:

Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

You Have: GeForce 6200SE TurboCache™

Ik zou dus zeggen dat mijn videocard niet goed genoeg is, echter staat er onder:

-----------------------------------required-----------------you have:

Pixel shader version:--------------3.0------------------------3.0

Vertex shader version:------------3.0------------------------3.0

Dedicated Video RAM:----------256 mb------------------256 mb

Hierbij is alles oké... Kan iemand dit verklaren?Graag wil ik dus weten waar CYRI steeds zegt dat mijn videokaart en CPU niet goed is.Alvast bedankt!!!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat kan ik niet verklaren zonder te technisch te worden. CanYouRunIt heeft gelijk, maar geeft niet de juiste informatie om dat op te baseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat kan ik niet verklaren zonder te technisch te worden. CanYouRunIt heeft gelijk, maar geeft niet de juiste informatie om dat op te baseren.

En als je wel te technisch wordt? :P

Er staat trouwens ook 'Upgrade suggested' achter. Betekent dit dat je de CPU en videokaart zomaar kan vervangen voor een betere? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En als je wel te technisch wordt? :P

Er staat trouwens ook 'Upgrade suggested' achter. Betekent dit dat je de CPU en videokaart zomaar kan vervangen voor een betere? :o

Jep , zeker bij een PC (bij een laptop ligt het soms wat lastiger ivm met ruimtegebrek) kun je gewoon een onderdeel vervangen. Is niet erg lastig, mocht je het zelf niet aandurven is er vast wel iemand in jouw omgeving die er wel wat ervaring mee heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...