Spring naar bijdragen

Accenten op klinkers gestopt met werken (W7)


Jon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo beste Duken leden,

Onlangs zijn mijn apelstroffen ophouden met accenten zijn. Ik kan geen accenten (streepjes) meer krijgen op bijvoorbeeld de e. Ik krijg dan: ''e of 'e.

Ik heb al geprobeerd om mijn toetsenbord instellingen te wijzigen naar United states international en menig andere opties. Dit heb ik uitgesloten, alle andere knoppen werken wel naar behoren.

Ook de goede oude ctrl+shift / alt + shift etc. werkt niet. Iemand enig idee wat voor een optie ik heb aangezet waardoor hij geen accenten meer wilt typen?

Met vriendelijke groet,

Jon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 295
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je dit in alle browsers? Welke combi druk je normaal gesproken voor de accenten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb dit in alle software. Skype, word, browsers etc. Ik druk normaal gesproken eerst de '' toets in en vervolgend een klinker. De '' toets deed dan nog niets, tenzij ik op spatie drukte, wat resulteerde in een ' .

Ook andere accenten zoals het streepje naar links met `` (knop links naast de 1) en het dakje, ^^ reageren allen hetzelfde.

bewerkt door Jon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 295

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...