Spring naar bijdragen

Playstation 3 PS Plus inhoud ?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-06-12
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, ik vroeg me af wat ik nou precies kreeg als ik op mijn playstation 3 ps plus koop. Krijg ik dan alle games die ooit free waren op mijn ps3? Of alleen de gratis games van de maand? Ik heb namelijk een 1 maand kaart gekregen.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 94
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit artikel maar hoop ik veel duidelijk:

INSTANT GAME COLLECTION

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, PlayStation Plus is vooral cool omdat je altijd games tot je beschikking hebt! Sony heeft bedacht dat iedere member van de service sowieso altijd wat te spelen moet hebben en daarom krijg je elke maand een aantal games om je honger te stillen. Sony noemt dit de ‘Instant Game Collection’ en elke maand worden er nieuwe titels toegevoegd. In totaal heb je zo elke maand 14 games tot je beschikking, waarvan er 4 voor de PS Vita zijn. Daarnaast krijg je ook een shitload aan PSN games, 65 per jaar om precies te zijn.

http://www.pu.nl/artikelen/feature/playstation-plus-feature/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...