Spring naar bijdragen

Het grote ik-erger-me-dood-aan topic


marcov

Aanbevolen reactie

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Hehe tof om te zien dat het topic een schop heeft gekregen. Dank !

Ik erger me rot als ik in de tegenwind moet fietsen... en de wind lijkt altijd verkeerd te staan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik erger me momenteel dood aan DHL.

Briefje in de bus,  er was tussen 16:00 en 18:00 uur niemand thuis. Wat is dat voor iets? Ik was wel thuis. Bel je DHL 'We zullen ervoor zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt' Suuuure, dit is al de 4e keer in een paar maanden tijd.

Conclusie: Nog een dag langer wachten op me nieuwe gaming chair :schok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ooooowwwwww gaming chair?! Wat heb je gekocht? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gaming chair van DXRacer (Racing Series). De wielen die erbij zitten, zullen vast prima zijn. Maar ik heb toch maar een setje softwielen besteld. Wel zo handig voor me laminaat.

 

00.jpeg.fabadf96da553243f6f38531a327fcde.jpeg3.jpeg.aae2540f3e5497ce75cd28164e3418e3.jpeg

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

zo! Mooie stoel, daar kan je echt wel heel lekker en lang op zitten. Beetje kuipstoel idee voor een race auto in je kamer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Waar ik me persoonlijk aan erger, en met mij waarschijnlijk wel anderen, is dat sinds de nieuwe update van W10 & de mail/agenda app sommige live account de melding geven dat de account gegevens verouderd zijn en dat de aangeboden oplossingen geen enkele oplossing is, ook niet die van het forum van MS. Alwaar men wel eens durft zeggen dat het zou kunnen zijn door de update van de Nvidia driver, alles werkte perfect voor de update van W10 en de mail/agenda app, wat belachelijk is. Moet nu via de browser naar de mail accounts gaan, knap vervelend dat ik in W10 nu geen meldingen meer krijg van deze account dat er nieuwe mails zijn binnen gekomen terwijl het toch dagelijks over verschillende tientallen mail gaat en ook dus spijtig genoeg Duken.NL betreft. Ik krijg ook het antwoord, stel je voor, van het forum van MS om voorlopig een andere cliënt te gebruiken. Knap vervelend en ergerlijk omdat alles nogal verweven is met W10 bij me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja Windows.... Genoeg waar ik mij binnen Windows kan ergeren inderdaad. Maar dit is wel weer een typisch ms ding trizomu. Account gegevens verouderd..... Moet je zeker ook bij ms een nieuw account aanvragen? ;)

Ik zeg, hiphop alles over naar Gmail. Vanuit daar je email beheer en import van andere mail domeinen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Goh, eindelijk terug één account terug aan de praat gekregen, nu de andere nog verwijderen en opnieuw instellen. Problemen bij MS voor dit, zoals gewoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik erger me dood aan het feit, dat House of Cards seizoen 5 pas op 30 mei begint. Why ow why.... :P

De eerste 4 seizoenen begonnen altijd in Februari of Maart. Binnenkort seizoen 4 maar weer bekijken, om er weer een beetje in te komen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik erger me dood aan het wachten op het vervolg van het laatste the walking dead seizoen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 1-4-2017 om 11:22 zei Duken:

Ik erger me dood aan het wachten op het vervolg van het laatste the walking dead seizoen.....

Hahaha, dat ken ik. Ik wacht met smart op seizoen 3 van True Detective. Het leek erop dat het bij 2 seizoenen zou blijven. Maar na 2 jaar zonder nieuws over de serie, lijkt het nu een kwestie van tijd voordat HBO seizoen 3 gaat aankondigen :)

Op 1-4-2017 om 13:54 zei puppy:

Erger me dood aan dat het toch niet zekerheid is of ik in aanmerking kom voor thuisdialyse

Jeetje, dat is erg vervelend om te horen :sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
25 minuten geleden zei Monkie:

Jeetje, dat is erg vervelend om te horen :sorry:

Ja inderdaad flinke tegenval ,ze kunnen mij ineens niet goed aanprikken en dat is 1 van de voorwaarden voor de thuisdialyse! De mijn Nefroloog die zij tegen me dat ze nu aankomende 2 weken goed zouden kijken wat ze precies nu gaan doen!

Het komt wel eens voor dat ze willen aanprikken dat ze met een echo-apparaat moeten kijken of ze met die naald in me arm wel goed zit of niet tegen de vaatwand aan zit,omdat ze geen echo-apparaat niet voor de thuisdialyse hebben of niet tot beschik hebben.

Maar die dialyse verpleegkundige die zeg tegen mij 'u hoef geen zorgen over te maken dat daarom niet door gaat met die thuisdialyse' dat houd het niet tegen,aldus de dialyseverpleegkundige maar ik zie morgenmiddag mij Nefroloog weer daar zal ik eens goed over hebben!

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Aanprikken? Ik ben niet thuis in de medische termen. Maar het klinkt alsof een klein hobbeltje een grote oplossing voor je een probleem zou kunnen zijn? Hebben ze geen andere mogelijkheden dan voor het prikken? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
1 uur geleden zei Draakie:

Aanprikken?

Ja ik heb namelijk een kunst bloedvat , dat is een verbinding bloedvat en slagader :

58e20444abd6f-Schermafbeelding_2017-04-0

En die prikken ze aan om mij vervolgens te dialyseren en aan de binnen zijde van mn onderarm gaat het aanprikken niet zo goed ze zitten vaak aan de bloedvat wand waardoor niet voldoende bloed doorstroomt (bloedflow) dat kunnen ze zien wanneer ze tegen die bloedvat wand aan zitten met een echoapperaart 

 

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is ook weer leerzaam. Maar wel een erg vervelende situatie voor je, hopen dat een goede oplossing voor je kunnen vinden. Ik duim met je mee!! :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
Op 3-4-2017 om 21:54 zei Duken:

Maar wel een erg vervelende situatie voor je, hopen dat een goede oplossing voor je kunnen vinden. Ik duim met je mee!! :goed:

Ja afgelopen vrijdagmiddag ging het aan prikken helemaal de mist in, men had me verlamde arm weer vast gebonden maar toch ging het mis met het aanprikken..Me Nefroloog die zij nog 'we zijn weer bij terug bij af' nu deze week geloven ik, gaan ze iets anders bedenken.. Ga vanmiddag dialyseren in het ziekenhuis ^_^ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

Kreeg ik van me Nefroloog te horen 'ik heb u aanvraag op gestuurd naar', http://www.vitaaldialyse.nl (die regelt het thuisdialyseren en al wat er bij komt kijken) ,en me Nefroloog kreeg meteen als tegen-bericht te horen dat ze met personeel te kort zitten dus de aanvraag is tijdelijk  'stop' gezet!

Ik vroeg gelijk aan me Nefroloog wat nu dan? Hij zegt ' het ziekenhuis bestuur mot nu overleggen met http://www.vitaaldialyse.nl wat ze nu gaan doen' dus ik mot langer als de bedoeling is hier komen in het ziekenhuis om te dialyseren? 'daar kon hij niet indirect antwoord geven...

En dat hoor ik as maandagmiddag meer van mij Nefroloog wat daar tussen dat overleg is besloten..

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

(Censuur,ik ben aan het vloeken) Ik denk dat ze vandaag bij STO (Star Trek Online) ook weten van de warmte, teams weten niet hoe ze moeten vliegen en vechten waardoor anderen hun spel verkloot wordt. Om er echte grijze haren van te krijgen (hoewel, die heb ik reeds) en je dood te ergeren. Ik heb er genoeg van vandaag, ik wou mijn Duken.NL 4.0 verder afwerken maar kreeg er de kans er niet toe. Bha, echt balen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

duken 4.0?!?? Is er ook een 1 2 en 3 geweest? :proost:

Heb je een foto van het schip. Tof om te bekijken! Dank! 

^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

21 minuten geleden zei Duken:

duken 4.0?!?? Is er ook een 1 2 en 3 geweest? :proost:

Heb je een foto van het schip. Tof om te bekijken! Dank! 

^_^

Inderdaad, er zijn meerdere. 1 2 3 ( :proost: ) zijn testers geworden kwa bewapening en andere uitrusting, voor deze ga ik voor de volle pot en wordt het meer dan een dreadnought. De bedoeling is er een 1 shot 1 kill van te maken, hij is nog lang niet af maar zal morgen even een voorlopige pic van plaatsen. Het gaat me zen, bloed en zweet kosten. Eens zien wat die andere Hollander ( :rofl: ) van de vloot daar gaat tegen doen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat lijkt mij dat ontzettend cool, Star Trek Online! Over een aantal maanden wil ik een nieuwe desktop kopen. Dan zal ik er speciaal voor STO en soortgelijke games ook een Oculus Rift bij kopen.
Momenteel gebruik ik thuis een hele oude bak, naast mijn laptops voor mijn werk. Ik ben altijd een enorme fan geweest van Star Trek, alleen Deep Space Nine vind ik niets. De nieuwe films zijn redelijk goed.

Lijkt mij juist komisch als mensen soms eens niet kunnen vliegen noch met wapens kunnen omgaan. Sitting ducks. Maar natuurlijk niet als je met ze op de bridge zit, dat lijkt mij dan weer mega irritant... :huh:
Ik neem aan dat je met een vaste crew kan spelen en een eigen Star Trek 'clan' kan vormen? 

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

6 minuten geleden zei Meh Meh:

Wat lijkt mij dat ontzettend cool, Star Trek Online! Over een aantal maanden wil ik een nieuwe desktop kopen. Dan zal ik er speciaal voor STO en soortgelijke games ook een Oculus Rift bij kopen.
Momenteel gebruik ik thuis een hele oude bak, naast mijn laptops voor mijn werk. Ik ben altijd een enorme fan geweest van Star Trek, alleen Deep Space Nine vind ik niets. De nieuwe films zijn redelijk goed.

Lijkt mij juist komisch als mensen soms eens niet kunnen vliegen noch met wapens kunnen omgaan. Sitting ducks. Maar natuurlijk niet als je met ze op de bridge zit, dat lijkt mij dan weer mega irritant... :huh:
Ik neem aan dat je met een vaste crew kan spelen en een eigen Star Trek 'clan' kan vormen? 

Vooral het laatste moet ik even verduidelijken: het is free to play (maar indien  je goede schepen wil, nou ja dan is het pay to win) maar men kan ook een lifetimemeber worden (de beste keuze, en goedkoopste, als je voor een lange tijd wil spelen (en dan spreek ik niet voor een paar maanden) en het heeft zo zijn voordelen. Je kan op een plaats komen waar de andere niet kunnen komen, iedere maand 500 zen gratis en voor niets, een paar schepen die je krijgt "volgens je rang" hoewel deze niet voldoende zijn indien je de hoogste rang bereikt hebt dan wordt het pay to win. Hoewel ik free players ken die héél goed kunnen meedoen, maar dit duurt lange tijd spelen en is daardoor verleidelijk om zen te kopen om betere scheppen te kopen. Niet alleen dat kan je kopen, zowat alles voordelen bied, ook je duty officers kan je hiermee tot de max brengen (standaard 100 en is als max 500). Hierbij zijn ook deze belangrijk omdat ze voor je kunnen crafften, je ze opdrachten kunt laten doen die vroeg of laat nodig zijn om je ingamegeld (EC en dilitium (of zo iets kan  het niet direct juist zetten) waarmee je dan dingen kan aanschaffen tot verbetering van je schip. Verbeteringen voor je schip krijg je ook wel in het spel maar andere kan je dan beter kopen. Er zijn verschillende manier van kopen, de grote plaats is de beurs (even de engelse naam vergeten, die groen vingers ook).

Ik kan er een heel verhaal over schrijven en dat is nu juist hier niet te doen, je moet het leren al te spelen en in het begin gaat men veel dood (op den duur weet je wel waar men moet opletten) dit is hetzelfde met de configuratie van je schip. Ik noem het zoals een computer, hoe beter de onderdelen op elkaar afgestemd zijn hoe beter je pc is en draait. Daarom is het ook gemakkelijk als je iemand kent in het spel, de standaard voertaal is Engels, die je met van alles kan helpen.en als het dan nog in het Nederlands is is dat mooie meegenomen. Even nog het volgende beantwoorden, je kan je eigen vloot beginnen maar ik zweer u dat is niet gemakkelijk, je kan het niet alleen!!! Je hebt 5 man nodig, je moet een soort cursus voor doorlopen, je moet een bepaalde rang hebben en je moet van alles en nog wat instellen. Het is niet simpel. :sweat:

Als je een bepaald beeld wil vormen moet je even op Youtube kijken daar zijn meer dan genoeg filmpjes te vinden van STO aka Star Trek Online, maar niet verwachten dat het van beginnende spelers zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je uitgebreide beschrijving. Klinkt erg leuk, waarschijnlijk zal ik er binnenkort naar kijken. Nadeel is dat er wel erg veel tijd in gaat steken, het klinkt niet als een game voor een paar vrije uurtjes per week.

Soms voel ik mij wel eens een halve. Een halve geit. Misschien kom ik toch uit een ei. :ermm:
Ik doelde namelijk op een andere Star Trek game, speciaal gemaakt voor VR. Sorry! Maar nogmaals bedankt voor je informatieve toelichting, nu weet ik in elk geval wat STO is.
Waarschijnlijk zijn dit soort games over 5 tot 10 jaar zo realistisch dat VR niet meer van de realiteit te onderscheiden is.

Als ik weer likes kan uitdelen zal ik je beschrijving een like toekennen! :)

Hieronder een stel malloten die op een bridge zitten... het zou je crew maar zijn. :cry:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...