Spring naar bijdragen

verkeerde installatie ongedaan maken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Heb vorige week fout gemaakt bij installatie van een programma (Emsisoft Emergency Kit)

Bedoeling was gewone installatie op D-schijf.

Heb niet goed opgelet en USB programma? geïnstalleerd waardoor D-schijf is veranderd.

Kan het niet goed uitleggen vandaar screenshots.

Vragen zijn .....

Heeft de melding uTorrent Settings file found in directory of executable; using that hier mee te maken?

Hoe en kan ik het programma zonder enig probleem verwijderen omdat het gekoppeld is aan D-schijf?

post-7578-0-20767100-1375022675_thumb.jp

post-7578-0-45252800-1375022687_thumb.jp

post-7578-0-15515200-1375022702.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Allereerst waarom heb je Emisoft geinstalleerd, klinkt heel onbekend? Je had beter Malwarebytes oid kunnen pakken. Verder snap ik bar weinig van je bericht, wellicht door je zeer slechte Nederlands..

Wat gebeurd er als je de d-schijf opent? Kun je het programma verwijderen via Configuratiescherm?

Het lijkt trouwens op dat je totaal niet weet wat je doet. Je moet anti malware software installeren en je het het gepresteerd je hele partitie te veranderen? Ben er echt benieuwd naar wat jij gedaan hebt.

Meer uitleg graag....

bewerkt door marcov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De Emsisoft Emergency Kit is een malwarescanner die niet geïnstalleerd moet worden op de computer.

Dit is een portable scanner. Dit houdt in dat hij opgestart kan worden vanaf een usb-stick, installatie is niet vereist.

Extra tools die je krijgt zijn:


  • HiJackFree: Dit is een systeemanalysetool om malware op te sporen. Enige kennis is wel vereist.



  • BlitzBlank: Dit is een tooltje waarmee hardnekkige malware en registersleutels alsnog verwijderd kunnen worden. Het verwijderen gebeurt na een herstart van de computer.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Reneetje1969, dank voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Allereerst waarom heb je Emisoft geinstalleerd, klinkt heel onbekend? Het is Emsisoft. Ach marcov, zelfs jij kunt niet alles weten!

Je had beter Malwarebytes oid kunnen pakken. Onbekend maakt onbemind.

Verder snap ik bar weinig van je bericht, wellicht door je zeer slechte Nederlands..

Dat ik geen ster ben in iets uitleggen besef ik terdege vandaar de screenshots.

Hoewel de Nederlandse taal niet mijn moedertaal is heb ik mijn eind studie gevolgd en afgerond in Nederland en hoewel ik gewezen kan worden op heel wat Nederlandse grammaticale onvolkomenheden zowel in woord als geschrift herken ik mij niet dat ik de Nederlandse taal niet voldoende machtig zou zijn of zoals jij het omschrijft ... je slechte Nederlands.

Wat gebeurd er als je de d-schijf opent? Kun je het programma verwijderen via Configuratiescherm?

Het lijkt trouwens op dat je totaal niet weet wat je doet. Jouw Nederlands mag er ook wezen! Je moet anti malware software installeren en je het het gepresteerd je hele partitie te veranderen? Ben er echt benieuwd naar wat jij gedaan hebt.

Meer uitleg graag....

Met mijn slechte Nederlands kun jij niets aanvangen dus nee, meer uitleg geven zou zinloos geweest zijn!

Hoewel ik Emsisoft niet goed heb geïnstalleerd heb ik het niet kunnen presteren om ook mijn gehele partitie te veranderen.

Marcov ik kan je mededelen dat ik na het lezen van jouw reactie een ander forum heb geraadpleegd waarna mijn hulpvraag zonder enig negatief signaal en ondertoon werd opgelost.

Moraal van mijn reactie .... als je daadwerkelijk hulp wilt bieden doe dit dan op een correcte wijze en laat het schofferen/kleineren achterwege.

Met vriendelijke groet,

Maey.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...