Spring naar bijdragen

Nexus 7 updaten naar 4.3 in het buitenland


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ben op dit moment op vakantie in het buitenland. Nu is google op dit moment bezig met het uitrollen van Android 4.3 op de Nexus apparaten. Ik had in eerste instantie besloten om de update niet op vakantie te downloaden. Ik was bang dat het slechte wifi hier net weg zou vallen tijdens de update en er dan misschien wel wat mis zou gaan.

Nu checkt mijn Nexus elke dag of er updates zijn. Vandaag was blijkbaar die voor mijn Nexus 7 beschikbaar. Nu heeft hij met de wifi die ik had het update bestand gedownload. Ik wist niet dat hij dit van tevoren deed. Het lijkt mij nu dus geen probleem om de update te installeren aangezien hij geen internet connectie met internet meer nodig heeft. (Thoch?...)

Nu vraag ik me alleen nog af of de Nederlandse update anders is dan de Sloveense (waar ik ben). Ik wil natuurlijk, als er verschil is, gewoon de Nederlandse update.

Weet iemand dus of het kwaad kan om deze update hier te installeren?

Alvast bedankt!

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

De update is afhankelijk van je provider, daarnaast pakt die de taal instellingen van de telefoon dus de update installeren zou geen probleem moeten zijn.

Bron: Androidworld

bewerkt door marcelvn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De update is afhankelijk van je provider, daarnaast pakt die de taal instellingen van de telefoon dus de update installeren zou geen probleem moeten zijn.

Bron: Androidworld

Bedankt! Heb je misschien de link van de bron voor me? En je hebt het over provider en telefoon, maar ik heb dus een tablet dus heb je dan wel een provider als je geen simkaart gebruikt?

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  949
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Bedankt! Heb je misschien de link van de bron voor me?

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Androidworld: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note/37142-update-buitenland.html

XDA forums: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2089164

XDA forums: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1831542

De antwoord op je vraag op basis van bovenstaande bronnen is dat het geen probleem is om te doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 949

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vraag me dan af: Waarom zou je gaan updaten terwijl je op vakantie bent? Je bent niet voor niets op vakantie ;)

Doe dat soort dingen gewoon lekker thuis, waar je een computer met internet bij de hand hebt onder het genot van een lekker bakje koffie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vraag me dan af: Waarom zou je gaan updaten terwijl je op vakantie bent? Je bent niet voor niets op vakantie ;)

Doe dat soort dingen gewoon lekker thuis, waar je een computer met internet bij de hand hebt onder het genot van een lekker bakje koffie...

Ik wilde het ook gewoon thuis gaan doen, maar doordat hij de update al automatisch had gedownload staat het nu steeds in beeld. Ook denk ik dat het nu dus geen verschil meer maakt met thuis aangezien hij de update al heeft gedownload en dit thuis niet opeens opnieuw zal doen...

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op de HTC kun je de melding verbergen... automatisch downloaden - van zowel apps als OS - raad ik je aan om uit te zetten, ook wat betreft downloaden via wifi ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...