Spring naar bijdragen

Externe dvd brander bij laptop


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo,

Een vriend van me vroeg zich af of je dvd's kan branden met een (goedkope) laptop bv. door middel van een externe dvd brander.

Dit omdat hun huidige pc kapot is en daarom een nieuwe maar goedkope laptop willen kopen.

Is dit mogelijk? En zo ja, hoe weet ik wat voor iets ik dan moet hebben?

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 188

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Natuurlijk is dat mogelijk! Hoewel in de meeste laptops reeds een een dvd/cd brander ingebouwd hebben, misschien niet van de betere maar dit hangt samen met de prijs van de laptop. Koop je dus een goedkope laptop + een externe dvd-brander dan zou het kunnen gebeuren dat u een dubbele uitgave, en onnodige, doet. Telt u deze twee samen dan zou het kunnen gebeuren dat u aan de prijs zou kunnen komen van een gemiddelde desktop. Wordt er toch gegaan voor de laptop + externe brander, dan kan u deze aansluiten via een usb aansluiting. Zorg er wel voor dat biij de aankoop van de externe brander er een usb kabel aanwezig is, desnoods zal u die los moeten kopen, het zou eveneens kunnen zijn dat er software bij is die men nogig heeft voor hhet maken van cd/dvd. Maar kan ook met de reeds aanwezige software. Op het internet zijn vele gratis mogelijkheden voorhanden, of men kijkt via een torrentsite.

mvg. Trizomu

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Bedankt voor je reactie, dus zou zoiets als deze al goed zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 188

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Bedankt voor je reactie, dus zou zoiets als deze al goed zijn?

Deze lijkt me goed te zijn, en niet duur, software krijg u er bij om te branden.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Ik heb in mijn laptop de interne Blu-Ray-speler/DVD recorder vervangen door een SSD en 2 externe USB-branders gekocht, het werkt als een trein!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...