Jump to content

Geen administrator machtigingen meer

Recommended Posts

Ik probeer een dll bestand te kopiëren naar :C maar als ik de crack wil kopiëren krijg ik de volgende foutmelding:

U dient Administrator-machtigingen op te geven om dit bestand te kunnen kopiëren

steam_api.dll

Type: Toepassingsuitbreiding

Grootte: 643 kB

Terwijl ik vorige week nog een ander spel wel heb kunnen kraken

Kan iemand mij helpen?

• Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit kan gebeuren indien men op de gewone, normale, manier zich aanmeld op de pc. Er is gewoon een simpele oplossing voor, zeker wat betreft het kopiëren van dit soort bestanden. Start de pc op in vei

Ben je wel ingelogd op het administrator account van jouw pc?

Ja, ik heb voorheen nooit problemen hiermee gehad dat is het vreemde eraan

Ik heb ook niet in de instellingen liggen klooien zover ik weet ^_^

Dit kan gebeuren indien men op de gewone, normale, manier zich aanmeld op de pc. Er is gewoon een simpele oplossing voor, zeker wat betreft het kopiëren van dit soort bestanden. Start de pc op in veilige modus en dan zou u het desbetreffende bestand moeten kunnen kopiëren naar de plaats die u wenst. Heb dit zelf reeds meermaals gedaan en dan blijkt het wel te lukken. Daarna start u de pc gewoon opnieuw op zoals normaal.

• Like 1

Het probleem lag bij mijn virusscanner

Toen ik de Realtime-beveiling uitschakelde kon ik de crack plaatsen

Bedankt voor de hulp (Y)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

• By boomerang
      sinds enkele dagen heb k geen administratorrechten meer p mijn login account.
      Heb gezocht naar het verborgen administratoraccount van windows 8 .1.
      Heb via cm.exe de opdracht "net user adinistrator /active:yes" ingegeven maar krijg de melding "toegang geweigerd"
      Kan deze opdracht ook niet als administrator uitvoeren want dan krijg ik de meldng om een admin wachtwoord in te geven en dan op ja te kikken , maar e s geen admin meer.
      Heb ook geprobeerd om fabrieksherstel te doen , heb de originele windows 8 dvd in de speer gedaan en dan krijg ik de melding dat deze dvd niet goed is.
      wie weet raad , want ik kan gen programma's meer instaleren zonder admin rechten
      Alvast bedankt
    • By gluon
      Als ik een crack wil kopiëren naar een map krijg ik de volgende foutmelding: u dient administrator machtigingen op te geven om iets naar deze map te kunnen kopieren
      Hoe kan ik mezelf administrator maken?

• Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 151 Guests (See full list)

• Create New...