Spring naar bijdragen

Crypto- Alles over Bitcoins / Sparen / Kopen / Minen / Cryptocoins en Altcoins


Bart'

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Oooo :D Goed bezig dan! Dat is dan een dikke 13% winst. Haha lekker bezig. Ik had maandag moeten instappen in de BTC maar heb het helemaal gemist... grrrr.... ik wacht te lang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Nja, ik snap je wel dat je niet 'durft'. De markt schommelt nogal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oef, het is weer zwaar weer in crypto land.

https://coinmarketcap.com

 

Iets in China,zit op telefoon straks ff artikeltje zoeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De meeste crypto coins staan nu in de min.
Een perfect moment om in te kopen. Of om alles zo snel mogelijk te verkopen.
Ik lees regelmatig dat coins vanuit China, zelfs door McFee, worden beïnvloed.
John McFee, heeft in het verleden beweert dat 1 bitcoin over 3 jaar $500.000,- waard zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja China heeft de munt deze week al 2x laten 'zinken'. 

Ik hou nog steeds alles aan. Denk dat we nog lang niet op het hoogste punt zijn. Voor wat de bitcoin ooit gaat worden: nobody knows 

EDIT:

https://techcrunch.com/2017/09/08/bitcoin-price-drops-following-report-that-china-is-going-to-shut-down-local-exchanges/?ncid=mobilenavtrend

Ze willen dus Exchanges in China verbannen. Laatst ook al ICO's verbannen.
Zodra de crypto's verbannen worden, zal het echt een hele grote crash kunnen veroorzaken.
Denk dat vooral Bitcoin en Ethereum dan zullen worden aangetast. En daardoor de andere 800+ stuks ook. Maar laten we hopen dat dat niet gebeurd :( 

bewerkt door Rikkert.
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bitcoin en Bitcoin cash staan nog steeds hoog. Ik wacht op de terug val naar 2000 dollar voor bitcoins. Maar of dat ooit gebeurt. Dat verhaal van china begrijp ik niet helemaal. 

Een overheid kan het toch lastig verbieden. Je kan toch de munt vanaf elke andere locatie starten idpv China. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja dat klopt, er zijn genoeg internationale exchanges.
Maar weet wel dat China alles aan het verbieden is, VPN's ook.
China wil namelijk alles in de gaten houden, daarbij past Cryptocurrency niet in het straatje (anoniem).

Of het terugvalt naar 2000 dollar? Wie weet. Het is in 2013 1000 dollar geweest, en daarna heel wat maanden op 300 dollar blijven hangen.
Ik denk zelf niet dat het gaat gebeuren. Maar zeg nooit nooit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als het nu richting 1000 euro zou gaan, zullen andere cryptocurrency de nummer 1 plek overnemen.
Het is momenteel echt gokken, er zijn ontzettend veel voors en tegens.
Meest interessante is nu investeren in een goede mining rig, dan kan je makkelijk overstappen als het echt fout lijkt te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Zelf zou ik ook een mining rig willen, om andere cryptos te kunnen minen.
Helaas laten mij ouders het niet toe ivm stroomkosten.

En om zelf een kamer te huren is een beetje te veel van het goede (denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je nog bij je ouders woont, dan kan het inderdaad niet. Een redelijke rig trekt veel energie, soms zoveel dat de leverancier het aan de politie doorgeeft.
En die komen dan zonder aankondiging langs omdat ze denken dat je een wietplantage hebt. Zeldzaam maar het is toch regelmatig voorgekomen.

Ik zou er thuis ook geen een neerzetten. Maar ik zit regelmatig in hotels of in een appartement waar de stroomkosten niet voor mijn rekening zijn.
Als ik het thuis zou doen, dan zou ik er zonnepanelen voor plaatsen, op een speciaal hokje in de tuin.
Zou ik het budget hebben dan zou ik een kleine serverruimte huren/laten opzetten in een stabiel land waar energie niets kost.
De investering in hardware is veel minder dan de energiekosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

In het Nederlands de situatie in China uitgelegd (voor wie het interessant vindt)

'China wil binnenlandse bitcoin-beurzen sluiten' http://nu.nl/internet/4916660/china-wil-binnenlandse-bitcoin-beurzen-sluiten.html (via @NUnl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi, dan zet ik mijn alerts op 3000 dollar voor een Bitcoin. Waarschijnlijk gaan ze even zakken. Dan kan ik een keertje instappen met 50 euro. Naar de 2000 zullen vast niet meer terug vallen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

6 minutes ago, Duken said:

Mooi, dan zet ik mijn alerts op 3000 dollar voor een Bitcoin. Waarschijnlijk gaan ze even zakken. Dan kan ik een keertje instappen met 50 euro. Naar de 2000 zullen vast niet meer terug vallen. :)

Ik kan er natuurlijk naast zitten maar ik heb het idee dat die bitcoins gewoon weer een keer een klap omlaag gaan maken en gewoon weer onder de 1000 terecht komen een tijdje, ikzelf zou ze niet inkopen op 2000 tenzij ik ze direct zou gaan gebruiken ergens voor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Vraag me af of we de 3000 dollar halen, hoop het voor mezelf niet. Zou slecht zijn voor mijn portfolio :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat hij op de huidige koers gaat blijven, hij is al vaker eerst omhoog gegaan om vervolgens gewoon weer terug te vallen op de prijs die hij een jaar daarvoor was, het is nu gewoon en hype omdat opeens iedereen het er over heeft, zelfs mijn 70 jarige stiefvader heeft het erover omdat het overal in het nieuws komt, de vraag is gewoon groot, maar zodra mensen zien dat hij teveel schommeld en ze eraf willen zakt hij gewoon weer een heel stuk denk ik. Ik zou never nooit niet instappen als hij rond de 2000 is, al is het met 50 euro nog te overzien, maar dan nog, dan moet hij naar 4000 stijgen en dan heb je 100 euro, das het ook niet echt waard denk ik... Ik heb laatst mijn laatste beetje bitcoin wat toen ik het bewaarde 50 euro waard was, verkocht voor bijna 600 euro, da's een lekkere stijging, maar wil je dat gaan halen als je instapt op 2000 dan moet je hem verkopen als hij over de 20,000 kost en dat zie ik dus echt niet gebeuren maar goed ik kan er ook helemaal naast zitten met mijn voorspellingen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Bitcoins minen is leuk, inkopen om te verkopen (beleggen) raad ik zelf ten alle tijden af, ik zie het echt als betaal middel, handelen in (crypto)valuta blijft een riskante onderneming in mijn ogen. Een van de redenen dat de prijs nu zo enorm gestegen is, is dat door de bitcoin hype in de media wereldwijd veel mensen zijn die het wel een leuk idee vinden om ze in te kopen om een zakcentje te maken.

Als je wilt investeren kan je naar mijn weten beter gewoon Zilver in kopen als je ergens in wil beleggen. De zilver prijs is al redelijk gestegen en zal de komende jaren alleen maar gaan stijgen in verband met de groeiende vraag naar electrische auto's en zonnepanelen, ze willen zelfs benzine en diesel auto's helemaal gaan verbieden, zelfs in china willen ze dat gaan forceren op een gegeven moment, wat betekend dat de zilver prijs gewoon gigantisch omhoog zal gaan. Het is ook nog eens zo dat als de euro enorm zakt je bij zilver en/of goud net als bij bitcoins opeens gewoon veel meer geld in handen hebt. Ik zie goud en zilver als een stabielere investering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Handelen in crypto's is daar in tegen zeer lucratief. Zelf heb ik al een leuk bedragje verdient (originele investering bijna x5!).

Echter is het wel zo, ja het kan elk moment pief paf poef boom weg zijn.
Het is allemaal onzeker. Maar ik denk niet dat het helemaal weg zal gaan. Al zal er in de komende jaren wel steeds minder crypto's komen. De munten die niemand wil, die niemand gebruikt, die overbodig zijn etc zullen verwijden. De sterke zullen blijven en groter worden.
 

Je moet wel weten wat je doet. Ga je investeren in crypto's met rare figuren erachter, is er een kans dat je alles kwijt raakt.

Ik heb er ook geen verstand van oid, ik lul meestal ook maar wat over wat ik vind of ik lees.
Ik denk dat er een grote crash komt als China het helemaal verbiedt. Maar daarna zal het wel weer bijtrekken, zolang de rest van de wereld het niet verbiedt.

(aannames, sla me niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

Al het geld wat ik verdiend heb met Bitcoins heb ik gewoon bij elkaar gemined, minen is leuk, dan investeer je alleen je stroom kosten, ik heb niet uitgerekend hoeveel keer ik mijn inleg eruit gehaald heb toen ik er nog mee bezig was maar ik heb er een tijd goed van geleefd, met puur en alleen bitcoins minen en ik had echt meer dan een modaal inkomen, heb mijn miners verkocht en ben met mijn geld 10 maanden door Europa gaan reizen en ben een huis gaan huren omdat het te koud werd en ik mijn vriendin ontmoet had, ik begrijp zeer goed dat je met bitcoins aardig geld kan maken, maar alsnog zou ik ze niet inkopen om ze weer te verkopen, ik zou liever dan gelijk goed doen en weer 10,000 euro of meer inleggen om te gaan minen, ik zit er wel over te denken om dit weer te gaan doen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Dat is zeker niet verkeerd holy haha

Ik handel ook niet met Bitcoins. Daar gaat het mij te traag mee :P

Zelf wil ik ook minen, maar mijn vader ziet die stroom rekening niet zo zitten dus daar begint probleem 1..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is natuurlijk wel heel leuk als je kan spelen met "winst" . Als je zoals rikkert 5x je inleg eruit hebt kan je met je "Winst" lekker spelen. Je kunt er genoeg mee winnen maar ook veel mee verliezen. Ik ben benieuwd wat de munt gaat doen en wacht het eventjes af. Maar ik wil wel een keer wat in mijn wallet hebben. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ja, het is leuk als je wint.
Heb echter ook eens de helft verloren door een crash. Gelukkig steeg het de weken erop wel weer,maar je schrikt dan toch wel even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Als ik de reacties op tweakers.net mag geloven, dan is het totale onzin dat ze worden gesloten.

Ik weet niet wat echt is :P We zullen maar moeten wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  507
  • Waardering:   416
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  157

4 hours ago, Rikkert. said:

Dat is zeker niet verkeerd holy haha

Ik handel ook niet met Bitcoins. Daar gaat het mij te traag mee :P

Zelf wil ik ook minen, maar mijn vader ziet die stroom rekening niet zo zitten dus daar begint probleem 1..

Ja die stroom rekening is het ook vooral, alleen, je haalt dat er wel echt uit als je goede berekening maakt aantal watt etc, alleen het instappen is zo gigantisch duur op het moment, wil je het echt efficient doen moet je USB miners hebben, althans, dat was de laatste keer nog wel zo toen ik goed heb zitten berekenen, die gigantische bakbeesten halen minger GHs per watt als het goed is nog steeds, alleen die USB miners zijn wel duurder per GHs, waarom haal je niet gewoon een paar USB miners, gewoon voor het leuk, ik denk dat je dat geld er wel uit haalt op een gegeven moment en echt veel stroom trekken ze niet als je er een paar haalt, wil je echt geld gaan maken moet je van die panelen kopen met 50/100 USB poorten of meer, die bouwen ze tegenwoordig speciaal voor minen. Is ook kleine in stap en kan je toch minen, al is het maar weinig, maar toch, als die coin echt zo omhoog schiet als die mafkees McAfee zegt, dan kan je er toch aardig wat uit halen op een gegeven moment als je ze maar lang genoeg bewaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 416
  • 507

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Wat ik zo snel lees van USB miners is dat ze vooral bitcoins minen.

Ik wou juist de wat nieuwe munten minen, waarvan men verwacht dat die heel hard in prijs stijgt. In het begin gaat het (volgens mij) redelijk snel om te minen. 

https://www.nicehash.com/profitability-calculator
https://whattomine.com/

Deze sites laten bijvoorbeeld zien hoeveel je opbrengt met welke hardware. Had nog een site die liet zien hoeveel power je hardware heeft, kan ik echter zo 1.2.3 niet vinden.

Ga er van de week eventjes goed in duiken en misschien nogmaals overleggen met mijn vader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Oef, weer zwaar weer!

Mensen bij JP Morgan zeggen dat bitcoin een fraude is, en vandaag een 'pyramid scheme'.

Bitcoin prijs is afgelopen week, mede hierdoor, flink hard gekelderd. Ongeveer 4600 dollar naar nu bijna 3800 dollar.

Is het waar wat ze zeggen? Of markt manipulatie, zodat ze goedkoop kunnen inkopen? Wie weet...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...