Jump to content
Sign in to follow this  
patjepapa

skyDrive verwijderen in Windows 8

Recommended Posts

Hoe kan ik skyDrive verwijderen van mijn computer in windows 8

Ik kan niets vinden bij programmas.

Bij apps kan ik alleen de instellingen veranderen maar niets om te verwijderen.

Bedank voor de moeite en goede feesten.

Zo ver ik weet is Skydrive dusdanig geïntegreerd in Windows 8 dat je die er niet uit kan halen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Hoe verwijder ik de SkyDrive-app?

Als u de SkyDrive-bureaubladapp van uw pc verwijdert, stopt uw SkyDrive-map met synchroniseren. De SkyDrive-map en uw bestanden in SkyDrive.com worden niet verwijderd.

Doe het volgende in Windows 8:

1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Zoeken.
    Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar beneden en klikt u op Zoeken.

2. Typ SkyDrive en tik of klik op Apps.

3. Veeg in de zoekresultaten naar beneden naar het SkyDrive-pictogram met een map en tik op Verwijderen. Als u een muis gebruikt, klik dan met de rechtermuisknop op het SkyDrive-pictogram met een map en klik op Verwijderen.

Doe in Windows 7 of Windows Vista dit:

1. Klik op de knop Start 4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_71.jpg. Typ Programma's in het zoekvak en klik vervolgens in de resultatenlijst op Programma's en onderdelen.

2. Klik op Microsoft SkyDrive en vervolgens op Verwijderen. Als u om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typ dan het wachtwoord of de bevestiging.

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By mummy
      Zojuist log ik in op mijn computer en zijn alle websites uit mijn favorieten opeens verdwenen. Ik heb hier o.a. een paar belangrijke schoolwebsites in staan, dus het is heel belangrijk dat ik die terug kan krijgen.
      Het rare is dat alle mappen nog wel bestaan, zo had ik bijv voetbal en sportmarketing (mijn opleiding), al zit er geen website meer in. Ook de websites die ik niet in mappen had opgeslagen zijn weg. Bovendien keek ik net in C gebruikers in het account van mijn broer en daar staan al zijn favorieten nog wel. Mijn map favorieten is los van die paar mappen leeg.
      Ik gebruik de nieuwste versie van Internet Explorer op windows 8.1.
      Hopelijk kan iemand mij helpen!
    • By acdc
      Hi beste mensen,
      Ik heb mijn windows 8 tablet op mijn netwerk aangesloten maar zie nu dat ik de inhoud
      van mijn mappen films niet kan zien.
      Alleen als er een avi in zit wordt het getoond.
      mp4,mkv toont hij niet.....
      Mis ik een programma of zo ???
      Alvast bedankt voor de reactie
    • By harrie44
      hallo , wie weet welke app ik nodig heb om popcorntime af te spelen onder windows 8.1 ?
    • By Tinuske
      hallo allemaal,
      weet er hier iemand een brandprogramma dat op Windows 8 Draait??
      ik heb namelijk pas geleden een laptop gekocht waar windows 8 op zit,, en de programma's die ik voorheen gebruikte draaien niet op windows 8
      Mvg
      Tinuske
  • Create New...