Spring naar bijdragen

Oeps google chrome is vastgelopen


njitram

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb enige tijd google chrome, nadat IE volledig heb afgezworen. Het probleem is dat chrome regelmatig de melding geeft dat het programma is vastgelopen en dat ik opnieuw moet opstarten (dat laatste trouwens zonder positief resultaat). Nu heb ik al verschillende dingen geprobeerd, zoals chrome opnieuw geinstalleerd en zelfs al een nieuwe gebruiker ingesteld. Na enige tijd krijg ik echter hetzelfde probleem.

Hoe kan ik dit voor eens en voor altijd oplossen? (melding om een andere browser te gebruiken snap ik zelf ook nog wel :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik denk dat je hiermee je probleem kan oplossen:

Oh jee! Google Chrome is vastgelopen.'

Probleem

Deze fout wordt weergegeven wanneer Google Chrome onverwachts wordt afgesloten.

Oplossingen

Start de browser opnieuw.

Indien mogelijk worden in Google Chrome de webpagina's hersteld uit uw vorige browsesessie.

Heeft u Internet Download Manager geïnstalleerd?

Als u Internet Download Manager heeft geïnstalleerd, werkt u bij naar IDM-versie 6.03 bèta of schakelt u de optie 'Advanced browser integration' (Geavanceerde browserintegratie) uit via Options > General ('Opties' > 'Algemeen').

Controleer of u conflicterende software gebruikt.

U kunt controleren op conflicterende software door about:conflicts in de adresbalk van de browser te typen. Als u software gebruikt waarvan bekend is dat Google Chrome hierdoor kan vastlopen, wordt deze software op deze pagina vermeld, samen met eventuele aanbevolen stappen om het probleem op te lossen. In veel gevallen bestaat de conflicterende software uit malware die moet worden verwijderd met antivirussoftware.

Controleer of u een nieuw gebruikersprofiel voor de browser nodig heeft.

Als deze fout herhaaldelijk wordt weergegeven, kan uw gebruikersprofiel voor de browser beschadigd zijn. Verplaats eerst de submap 'Default' uit uw map 'User Data' en kijk of het probleem hiermee is verholpen:

Gebruik de toetsencombinatie Windows-toets +E om Windows Verkenner te openen.

Geef in het venster van Windows Verkenner een van de volgende locaties op in de adresbalk:

Windows

Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\

Windows Vista/Windows 7/Windows 8: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\

Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default

Linux: ~/.config/google-chrome/Default

Klik op OK.

Wijzig in het venster de naam van de map 'Default' in 'Backup'.

Verplaats de map 'Backup' uit de map 'User Data' naar de bovenliggende map 'Chrome'.

Als de fout blijft optreden, maakt u een nieuw gebruikersprofiel om het huidige profiel te vervangen.

Controleer of er problemen met beveiligde systeembestanden zijn.

Ga naar menu 'Start' > 'Uitvoeren'.

Geef het volgende op: SFC.EXE /SCANNOW (zorg ervoor dat er een spatie staat tussen SFC.EXE en /SCANNOW). Hiermee wordt een Microsoft-hulpprogramma geopend dat problemen met beveiligde systeembestanden op uw computer opspoort en repareert.

Open Google Chrome en kijk of het foutbericht nog steeds wordt weergegeven.

https://support.google.com/chrome/answer/142063

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thanks! Ik heb al eerder een nieuw gebruikersprofiel aangemaakt, maar na verloop van tijd krijg ik opnieuw dit probleem. Tweede probleem is dat ik niet eens in de browser kom, aangezien ie dan direct de foutmelding geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99
  • 9 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb ook dagen zitten prutsen om Chrome weer op te kunnen starten. Mijn oplossing was Cyberlink You Cam te verwijderen met configuratie-programma verwijderen. Daarna liep alles weer perfect. Alle andere suggesties werkten niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thanx! Het verwijderen van Cyberlink You Cam is de juiste oplossing. Bij mij werkt Chrome ook weer goed na het verwijderen van dit programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...