Spring naar bijdragen

Nieuwe gaming headset


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo mensen.

Ik ben toe aan een nieuwe headset.

Nu zijn er heel een soorten, en ik dacht dat misschien hier iemand wel raad wist en mij kan helpen :)

Ik heb nu een G35 die bijna bij zijn einde is. (Geen garantie meer)

En ik weet dat deze nog te koop is, maar wegens het feit dat ik nu een bril heb zit die minder lekker.

Wat ik zoek:

Headset voor 175 euro max.

USB 2.0 het liefst. Andere poorten voor headset/boxen zijn in gebruik.

En mogelijk een switch tussen 5.1/7.1 en 2.0/2.1. (Zoals bij de G35)

Ik heb zelf al gekeken. Maar Razer vind ik overpriced, en de reviews die ik heb gelezen vallen tegen. Logitech vind ik niet echt fijn meer. Allerlei onnodige software brengt het mee..

Wie o wie kan mij helpen? :)

Alvast bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens naar headsets va Astro of van Tritton. Beschik zelf over een Trittton 7.1 dingetje waarmee ik kan switchen tussen 7,1 en 2.0 fijne headset is het wel. Kost nu ongeveer 160 als ik me niet vergis.

Ik raad je aan om even naar de saturn/mediamarkt te gaan om te passen.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik zelf de ASTRO A40's, opgehaald in Belgie (in Nederland niet kunnen krijgen). Hij is me zo enorm goed bevallen dat ik hem tegenwoordig niet alleen voor het gamen gebruik, maar ook voor het kijken van films.

Wat een verademing! Daarvoor had ik de Turtle Beach x31 (heel erg fijn geweest al die tijd) en de Razor Chimaera, die ik verschrikkelijk vond.

Ik heb een aantal maanden geleden 250euro geinvesteerd in goed geluid en ik raad iedereen aan eens te luisteren via de Astro's. En dan niet de a50's, daar schijnt momenteel het een en ander mee mis te zijn.

Mocht je budget niet zo ver rijken (als je het voor pc wilt gebruiken heb je de mixamp niet nodig en valt deze headset dus binnen je budget) kun je altijd gaan voor Turtle Beaches. Tritton pro+ ooit gewonnen ergens maar verkocht, vond hem totaal niet fijn. Het is echter allemaal subjectief, wat voor mij niet werkt kan voor iemand anders geweldig zijn natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 7

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...