Spring naar bijdragen

Popcorn Time downloaden - Gratis de nieuwste films kijken met Popcorn Time


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Probeer het eens! Download de source, upload opnieuw naar Git en wacht af wat er gaat gebeuren, misschien krijg je wel een gratis vakantie naar de US :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

zegt dat de makers gestopt zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op mijn laptop loopt hij heel vaak vast tijdens het afspelen van een video. Om de vijf seconden, internet snelheid is wel goed. Op mijn pc heb ik nergens last van. Iemand die het antwoord weet?

Sent from my Sony Xperia Z

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Das wel vreemd. Heb dit ook nog niet vaker gehoord, alhoewel... Draai je Windows 7 64 bit? Daar kunnen nog wel eens problemen zijn, geloof niet dat er op dit moment echt een oplossing voor handen is. Buiten dan te controleren of je wel de nieuwste versie draait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Windows 8.1 64 bits (laatste updates etc helemaal bij) - Werkt super hier :).

Heel soms dat, als het beeld van de ene naar de andere scene gaat dat de blokken niet gelijk verversen, en dan zie je even 3 seconden de scene, maar de beweging van de nieuwe scene. Weet niet precies hoe ik dit uit moet leggen, Dit is trouwens niet heel erg storend.

En wat ik heel fijn vindt is dat je de ondertiteling heel makkelijk aan kan passen (groter/kleiner) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Das wel vreemd. Heb dit ook nog niet vaker gehoord, alhoewel... Draai je Windows 7 64 bit? Daar kunnen nog wel eens problemen zijn, geloof niet dat er op dit moment echt een oplossing voor handen is. Buiten dan te controleren of je wel de nieuwste versie draait.

Inderdaad Windows 64 bit. Maar daar is echt niks tegen te doen? Behalve ander besturingssysteem er op te zetten. Op mijn pc heb ik w8 zonder problemen.

Sent from my Sony Xperia Z

bewerkt door Freddytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Geloof van niet.. Binnenkort komt er een update, ik weet niet of het dan helemaal opgelost is, maar waarschijnlijk loopt het wel wat beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nieuwe downloads toegevoegd op http://www.duken.nl/popcorn-time-gratis-de-nieuwste-films-kijken/

Laatste versie voor Andriod en Windows zijn rechtstreeks te downloaden.

Altijd handig :)

Deze versie heeft ook de VPN optie.

de alpha-versie van deze dienst heeft een feature waarmee je binnen één muisklik geheel anoniem bent.

Vpn

Die anonimiteit werkt via een vpn-verbinding. Dit is een versleutelde verbinding die voornamelijk in het bedrijfsleven wordt gebruikt. Eén van de mogelijkheden van een vpn-verbinding is de optie om je ip-adres te verbergen en anderen voor de gek te houden dat je uit bijvoorbeeld China of de Verenigde Arabische Emiraten komt. Dit zou betekenen dat copyrightwaakhonden en entertainmentbedrijven niet meer kunnen zien wie illegaal een film of serie kijken via Popcorn Time.

Het zit namelijk zo: Popcorn Time maakt gebruik van het torrent-protocol waarbij je tijdens het kijken van een video zowel downloadt als uploadt. Via het torrent-protocol is echter wel te zien welke ip-adressen uploaden (en daarmee ook downloaden). Dit betekent dat copyrightwaakhonden Popcorn Time-gebruikers kunnen aanklagen voor het illegaal downloaden van films en series. In Duitsland zijn bijvoorbeeld al enkelen hiervoor veroordeeld. Met een vpn wordt dit ip-adres veranderd in bijvoorbeeld aan ip-adres in China.

De vpn-functie van Time4Popcorn is ook nog eens enorm gemakkelijk te gebruiken. Je drukt op een slot-icoontje en je krijgt automatisch een ander ip-adres. Verder hoef je niets te doen. De vpn wordt gratis geleverd door >internetbedrijf Kebrum, die hiermee "deel uitmaken van een revolutie". Kebrum gelooft dat Popcorn Time de entertainmentindustrie voor altijd gaat veranderen, en wil daar graag een handje bij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb dit programma donderdag geinstaleerd en mijn internet deed het daardoor heel slecht. Ik wou het dus verwijderen, alleen PopcornTime Updater, msvcp100.dll en msvcr100.dll bleven staan, omdat ze zeiden dat PopcornTime Updater is geopend. Hoe kan ik dit programma weg krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.232
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb dit programma donderdag geinstaleerd en mijn internet deed het daardoor heel slecht. Ik wou het dus verwijderen, alleen PopcornTime Updater, msvcp100.dll en msvcr100.dll bleven staan, omdat ze zeiden dat PopcornTime Updater is geopend. Hoe kan ik dit programma weg krijgen?

Bedoel je dat heel PopcornTime is verwijderd, behalve die 2 bestanden

Want die kun je gewoon in de prullenbak gooien.

Maar is Popcorn Time (dus alle bestanden en mappen) bij jou wel verwijderd?

Of staat Popcorn Time er nog volledig op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 1,2k
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo ik heb nu popcorn time op mn andoid mobiel

nu wil ik het door striemen naar mn smart tv is dat mogelijk zo ja hoe moet ik dat doem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan met een Chromecast. Heb je die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nee die heb ik niet maar kan ik wel gaan halen

en als ik die oip de tv zet dan moet dat werken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb een cromecast gehaald en het werkt heb gister film gezien met nl ondertietel klik ik vandaag film aan heb ik geen ondertietel meer ook bij die film ik heb gezien met ondertietel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Om een lang verhaal kort te maken eerst deed de ondertietel nog maar nu niet meer

Instellingen staan wel op nl ondertietel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Popcorn time icm Chromecast is nog in beta fase. Soms kan het dus niet werken.

Gebruik je wel de laatste versie van Popcorn time?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  168
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Daar wad ik nu ook achter had gisteren een update en toen deed die het weer bedankt voor de reactie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed om te horen! Veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Van de week popcorn time ontdekt.

De 1e keer kreeg ik gewoon ondertiteling blij natuurlijk want kan geen woord Engels verstaan. Nu wilde ik vanavond weer een film kijken maar nu deed de ondertiteling het niet ben gaan rond neuzen op google hoe ik dit kan oplossen niet gevonden.. Heb popcorn time ook 4x opnieuw gedownload maar hij blijft op uitgeschakeld staan. hoe dit optelossen?

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gebruik je wel de laatste versie? 4.9 is nu ui t op http://www.popcorn-time.se/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Popcorntime op telefoon werkt verrassend goed. Ik heb soms nog wel eens dat als ik een nieuwe toegevoegde film start hij begint met downloaden en na 10 seconden stopt, waarschijnlijk nog beta-geintjes :P

Sent from my MI 3W using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nieuwe versie Popcorn Time is 'niet meer offline te halen'

De makers van een populaire Popcorn Time-fork hebben een nieuwe bètaversie geïntroduceerd die, zo beweren de makers, niet meer offline te halen is. Onlangs werd het .eu-domein van de Popcorn Time-fork offline gehaald, waarna de software stopte met werken.

De nieuwste bèta van de Popcorn Time-fork leunt niet meer op één centrale server; clients halen alle metadata net als de downloads via peer-to-peer binnen, aldus de makers van de software. Ze willen daarmee voorkomen dat de dienst opnieuw offline gaat, zoals onlangs gebeurde toen het .eu-domein van de makers werd geblokkeerd door de Europese registry. De software stopte toen bij iedereen met werken.

De makers van Popcorn Time zeggen tegen Tweakers dat ze nog lang niet terug zijn op het aantal gebruikers van voordat het domein werd geblokkeerd. "We groeiden in de afgelopen weken van 0 downloads naar 25.000 downloads per dag", aldus het team.

De fork van Popcorn Time, die wordt ontwikkeld door een team dat zichzelf Time4Popcorn noemt, bouwt voort op het originele Popcorn Time-project. Dat project werd door de makers offline gehaald, nadat de filmindustrie hen onder druk zouden zette. Gebruikers kunnen met de dienst films kijken die via BitTorrrent worden verspreid; daarbij speelt de software de film al af, terwijl het programma de rest van het bestand nog downloadt. Gebruik van de dienst is echter verboden: zowel uploaden als downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal mag alleen met toestemming van de rechthebbenden.

De nieuwe versie van de verboden dienst bevat verder onder meer een anime- en cartoons-sectie, alhoewel die laatste nog moet worden gevuld. Ook kunnen gebruikers zelf selecteren welke torrent ze willen gebruiken voor een download. Bovendien blijft Popcorn Time binnenkort downloads seeden als ze binnen zijn; tot nu toe gebeurde dat alleen tijdens het downloaden. De functionaliteit daarvoor is al aanwezig in de bèta, maar zorgde nog voor problemen en is daarom tijdelijk uitgeschakeld. Tot slot houdt de nieuwe versie bij welke films en episodes van series gebruikers al hebben gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Uiteindelijk is Tim4popcorn toch wel echt hét alternatief geworden nadat de originele fork stopte.

Jammer dat in dat artikel echt zo puur alleen op dat offline halen wordt ingezoomd, want de update biedt zoveel meer. Zo is het uiterlijk aangepast, vind ik zelf maar gedeeltelijk een verbetering, maar oke... Ook de andere aanpassingen die in de laatste alinea worden benoemd zijn in veel gevallen eigenlijk nog wel belangrijker dan dat offline halen, want de aanpassingen die hiervoor zijn gedaan, zijn eigenlijk maar heel klein. Het was al lastig om popcorn time offline te halen; het zat hem slechts in 1 contactje met de server, dat nu is weggehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...