Spring naar bijdragen

problemen met spotnet 1.8.1 - SystemOutOfMemory


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wie kan mij helpen,ik had spotnet 1.8.1. op mijn p.c.Na een crash heb ik opnieuw Windows XP ge instaleerd met alle updates van microsoft als ik spotnet 1.8.1. instaleer duurt het zowat 1 uur met spots binnehalen en dan met spots opslaan krijg ik de melding "" SystemOutOfMemory""""

Na spotnet verwijderd te hebben opnieuw geinstaleerd en er is iemand die verstand heeft van computers alles in mijn p.c. is in orde hij heeft van spotnet 1.8.1. de database bijgewerkt, framework geinstaleerd , niets helpt elke keer met opstarten lang laden en dan SystemOutOf Memory

Wie kan mij heel a.u.b. helpen,wel raar dat op dezelfde p.c voor ik opnieuw windows erop gezet heb

spotnet 1.8.1. het gewoon al die tijd deed

Nogmaals wie kan mij hiermee helpen a.u.b.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoeveel GB staat er nog op je hardeschijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nog 55 gb vrije ruimte,dus daar kan het probleem niet aan liggen,kan u me a.u.b. verder helpen ik zit hier knap mee omdat ik vanwege invaliditeit dit veel gebruikte a.u.b. uw hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dubbelposten zorgt er niet voor dat je eerder geholpen wordt. Wacht rustig af. Iedereen op dit forum helpt mensen uit vrije wil.

Momenteel zou ik niet weten waar dit aan kan liggen, misschien dat andere members het wel weten en anders kunt u in de tussentijd de melding intikken op google.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo Farid

Een laatste vraag ik ga niet meer dubbel mijn probleem intypen,maar moet ik mijn probleem nu weer opnieuw neerzetten zodat andere members mij mischien helpen?????

a.u.b. een antwoordje omdat ik totaal niet weet hoe het forum werkt of wordt mijn foutmelding gewoon gelezen

Wat raad u aan

heel a.u.b. een antwoorje van U

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je al geprobeerd netframework 4.5 te installeren?

Overigens is het misschien handiger om over te schakelen van XP naar Windows 7 of 8, in april stopt Microsoft met het ondersteunen van XP en wordt er verwacht dat er heel veel malware voor XP komt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo Zombymario

Heel hartelijk dank voor uw antwoord ik had netframework al geinstaleerd maar het is toch vreemd dat op dezelfde p.c. met dezelfde windows versie en drivers spotnet SystemOutof Memory geet voor herinstalatie p.c. werkte het gewoon perfect heeft iemand a\heel a.u.b. een andere oplossing

alvas mijn dank

ik hoop op een antwoordje vr gr

paul

------

Sorry maar een typefout het is toch raar dat op dezelfde p.c. met dezelfde windowsversie en drivers en de goede updates spotnet 1.8.1. de melding SystemOutOfMemory geeft terwijl Daarvoor op dezelfde p.c met dezelfde windows drivers en updates spotnet 1.8.1. gewoon goed werkte wat kan ik nog anders doen

WIE KAN MIJ HEEL A.U.B. HELPEN

ALVAST BEDANKT

PAUL

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dubbelposten is niet nodig. Gebruik de EDIT knop hiervoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Farid Mijn exuses hiervoor ik ben niet zo bekend op dit forum en ik wist niet dat je de Edit knop hiervoor kon gebruiken nogmaals Sorry,hopelijk aanvaard je mijn exuses !!

Ik hoop nu nog wel dat andere members mijn ""foutmelding SystemOutOfMemoryException bij spotnet 1.8.1. """"willen lezen en me willen helpen,voor een Oplossing!!!

Ik zal niet meer dubbel posten,Hopelijk hulp van een andere member

Beleefd wacht ik a.u.b. een reactie af

Ik heb een fout gemaakt netframework staat er niet op netframework 4 wel als ik het wil instaleren word het geblokkerd en krijg ik de melding er is vastgestelddat deze computer problemen heeftom deze bewerking te voltooien,de volgende blokkerende problemen moeten worden verholpen om verder te gaan met deze instalatie,NetFramework 4,5 wordt niet ondersteund ,de instalatie van NetFramework 4,5 wordt niet goed geinstalleerd omdat de Windows modules installer service niet beschikbaar is op deze computer,hoe krijg ik dit erop???????

Want voor de nieuwe instalatie deed spotnet 1.8.1.het gewoon en na de geheel nieuwe instalatie met dezelfde software van xp proffessional ,drivers ,alle downloads,alle updates van microsoft deed spotnet 1.8.1. het gewoon helemaal goed nooit geen problemen ,en nu SystemOutOf MemoryException,a.u.b. uw professionele hulp

nogmaals als iemand wat weet willen jullie me dan a.u.b. helpen

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Je kunt framework herstellen via

9upevasy.jpg

XP users follow these steps to repair the .NET Framework 4 installation:

Close any currently running applications.Click Start, click Control Panel and then click Add or Remove Programs.Click Microsoft .NET Framework 4 Client Profile from the list of installed programs and click Change/Remove.Select Repair .NET Framework 4 Client Profile to its original state and click Next.Allow the repair to complete and then click Finish.Click Restart Now to restart your computer.

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo DukeNPDA

Zou U het heel alstublieft in het Nederlands kunnen neerzetten hoe ik framework 4.5 instaleer,want in het Engeld kom ik er niet uit,mijn engels is erg slecht

Heel a.u.b. in het nederlands a.u.b.

alvast vriendelijk bedankt voor uw moeite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je het al verwijderd? Want dan kan je gewoon naar http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=30653 gaan en dan op downloaden drukken en daarna de .exe starten voor een installatie?

Maar heb je al het bericht van mij eerder gelezen? Als je XP gebruikt is het misschien beter om naar Windows 7 of 8 te gaan, want 8 april stopt Microsoft met het ondersteunen van XP en kan het onveilig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-03-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

windows xp ondersteunt geen netframework 4.5.MAAR WAAROM MET PRECIES DEZELFDE VERSIE WINDOWS XP NA HERINSTALATIE COMPUTER DEED AL ERG LANGE TIJD SPOTNET VERSIE 1.8.1 HET GEWOON FEILLOOS ,NA HERINSTALATIE ALLE UPDATES VAN MICROSOGT BINNENGEHAALD spotnet 1.8.1. geinstalleerd melding SystemOutOfMemory Exception,dan had hij het voor de herinstalatie ook niet moeten werken !!!!!

Wie weet wat hoe ik het toch werkend krijg

heel a.u.b. uw hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van het spotnet forum:

Er zijn meerdere mogelijke oplossingen aangedragen door gebruikers:

Voor alle duidelijkheid, je hoeft maar 1 oplossing te kiezen, het is in principe niet nodig alle of meerdere stappen uit te voeren. icon_e_biggrin.gif

  • 1/ De foutmelding " Out of Memory Exception" of "system.outofmemoryexception" lijkt alleen voor te komen met spotnet 1.8.1, niet met eerdere versies.
    Het kan dus een oplossing zijn om (tijdelijk) weer Spotnet 1.7.6 te gebruiken.
    Spotnet 1.7.6 is hier te downloaden
    .
  • 2/ Er gaat iets mis met de opbouw van de database. Er is gemeld dat het overschrijven van de database in C:\ProgramData\Spotnet\ door een backup-bestand (bv als je Spotnet 1.8.1 ook op een andere computer hebt staan) het probleem oplost. Voor Spotnet 1.8.x zijn alleen databases (*.dbc en *.dbs) van dezelfde usenetprovider uitwisselbaar.
    .
  • 3/ Dit probleem komt niet voor als je Spotlite gebruikt. Meer informatie over Spotlite
    .
  • 4/ Niet alle providers hebben dit probleem in combinatie met spotnet. Tot nog toe zijn er problemen gemeld met XSnews (en de daarvan afgeleide resellers: EasyUsenet, NewsConnection, Wondernews, Usenetxl, Xmsnet, smsusenet) Usenet.Pro, KPN en Ziggo.
    Alternatieven: Spotnet - Ervaringen & Discussie: Providers
    .
  • 5/ Gebruikers melden dat het installeren van Microsoft .NET Framework 4.5 het probleem oplost. Soms moet Spotnet daarna meerdere keren opgestart worden voordat het werkt.

http://www.spot-net....t=6084&start=70

bewerkt door Farid.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...