Spring naar bijdragen

utorrent werkt niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste

sedert een paar dagen krijg ik nu en dan de melding dat u-torent niet meer werkt. dat gebeurde vroeger nooit. kan dat door de nieuwe update van windows??

dank

lucko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Nee! Verwijder Uttorrent , niet met windows, maar met Ccleaner of bij voorkeur Revo Uninstaller Pro(die via de gekende kanalen te verkrijgen is. Download via TPB Revo (stuur u links via PM) of een ander en volg de install insrtucties, dan zou het moeten kunnen. Install opnieuw Utorrent, van de officiële site, en normaal zou het moeten opgelost zijn.

Nog steeds problemen laat me dan iets weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

Ik heb dat sinds gisteren ook, dan blijft de status hangen op "Peers aan het vinden 0,0%", maar ik heb dat tot nu toe nog met maar 1 site, maar wel met alle torrents daarvan, die site is dimeadozen.org.

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben terug gegaan van versie 3.4.1 naar versie 3.3 en nu doen alle torrents het wel weer, de laatste update verklooide het dus voor de torrents files van sommige sites. Cheers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik ben terug gegaan van versie 3.4.1 naar versie 3.3 en nu doen alle torrents het wel weer, de laatste update verklooide het dus voor de torrents files van sommige sites. Cheers!

Van deze kant geen enkel probleem met Utorrent 3.4.1, en heb er ook op het forum van utorrent niets over terug gevonden. Dus ligt het probleem niet echt degelijk bij de update, wat men wel steeds moet doen na een update is opnieuw de zogenaamde installatie hulp opnieuw laten lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 1 jaar later...

Goededag allemaal,

 

Ik heb sinds een week met mijn laptop en Utorrent het probleem dat deze dus niet meer download, heb al meerdere keren het progamma verwijderd en opnieuw gedownload niets helpt.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan fixen of een andere goed download progamma zoals utorrent, graag in kindertaal aangezien ik echt helemaal niet slim ben met computerdingen.

 

Dank jullie wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met uTorrent is in principe niks mis.Draait uTorrent wel gewoon op je PC maar downloadt hij alleen niet? En heb je recent je Windows geüpgraded naar Windows 10 of nieuwe/andere antivirus software geïnstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

In W 10 is het nu zo dat Utorrent reeds moet openstaan voor u een torrent binnenhaalt en dan pas kan Utorrent beginnen met downloaden, althans dat heb ik uit eigen ondervinding en heb ik ook reeds een paar keer gehoord van vrienden. Ik weet natuurlijk niet welke browser u gebruikt maar bij Chrome is het zo dat u kan kiezen waar de torrent moet geplaatst worden (plaats die liefst in een map die enkel torrents bevat), eenmaal die gedownload dan komt die ook als vermelding onderaan Chrome op een soort van taakbalk tevoorschijn, indien Utorrent uw stabdaard programma is voor torrents moet u enkel op de torrent klikken die vermeld staat onderaan (niet op het pijltje) en Utorrent zal naar voor komen met de informatie die in de torrent vervat zit, zodra u op oké klikt begint het downloaden.

Bij Firefox is het lichtjes anders, de basis is hetzelfde als in Chrome), hier staat de vermelding niet onderaan maar vindt u boven rechts een pijl die naar beneden wijst (hier kan u zien wat er zoal is gedownload), ook hier moet Utorrent reeds open staan, klik op het pijltje en de downloads opent zich, ook hier niet op de map klikken maar op de naam van de torrent zelf, opnieuw komt Utorrent naar voor en krijgt u dezelfde mededeling(en) als bij Chrome en start het downloaden zodra u op oké geklikt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

utorrent word een vieze torrent client, (mijn mening) ;)vroeger altijd veel plezier mee gehad maar momenteel onnodige setups onder de installatie.

Ik zal een mooie nieuwe handleiding maken voor de http://www.qbittorrent.org/ client. Deze is gratis en zonder extra "features" 

241604.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 4 jaar later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bestaat er terug een utorrent voor mac?

en heb geprobeerd qbittorrent te installeren op mijn mac maar zegt njet die wil niet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

6 uur geleden zei demis:

utorrent

Zoek je Utorrent of qbittorrent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Guardian
10 uur geleden zei demis:

bestaat er terug een utorrent voor mac?

en heb geprobeerd qbittorrent te installeren op mijn mac maar zegt njet die wil niet werken.

Hallo @demis,

Je kan op de website van uTorrent gewoon een cliënt downloaden voor Mac onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 6-5-2020 om 12:14 zei Guardian:

Hallo @demis,

Je kan op de website van uTorrent gewoon een cliënt downloaden voor Mac onder deze link.

thx voor jou antwoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...