Spring naar bijdragen

Wel wifi netwerk kunnen vinden, maar geen verbinding....


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Sinds een week heb ik een probleem met wifi thuis. Ik zit bij Ziggo, heb een Ubee modem. Eigenlijk met router ingebouwd, maar omdat dat bereik niet al te goed was heb ik daar een 300N Sitecom modem op aangesloten. Regelmatig is de verbinding met internet echter weg en moet ik alles opnieuw opstarten (eerst modem, dan router) om het weer werkend te krijgen. Tot vorige week echter. Alle instellingen zijn aan mijn kant hetzelfde gebleven, maar ik kom niet meer via wifi op internet. Zowel mijn laptop, Iphone, Ipad en telefoon van Vl zien wifi wel, maar krijgen dan geen verbinding. Heel soms lukt het wel, maar dan is het traaaaag...

Iemand enig idee waar ik zou moeten kijken om dit opgelost te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je toevallig veel wifi points in de buurt? Het kan zijn dat er (te) veel wifi points zijn en dat ze elkaar storen.

Probeer een ander kanaal op de router

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Er zijn er zeker veel in de buurt, maar ik heb al eens een ander kanaal dan standaard ingesteld... Ik kan me nu even niet herinneren welk kanaal (lukt me nu ook niet om te checken) maar zou het dan niet zo moeten zijn dat het signaal van het wifinetwerk dan minder is (dat was toen iig het probleem). En het signaal is dus uitstekend, ik krijg enkel geen verbinding...

Maar ik zal het morgen wel eens checken en even een ander kanaal proberen... Ik weet dat mijn collega (IT afdeling) me ooit vertelde dat er een programma zou zijn om te kijken hoeveel netwerken er op een kanaal zitten, zodat je het beste kanaal kunt pakken... klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er zijn er zeker veel in de buurt, maar ik heb al eens een ander kanaal dan standaard ingesteld... Ik kan me nu even niet herinneren welk kanaal (lukt me nu ook niet om te checken) maar zou het dan niet zo moeten zijn dat het signaal van het wifinetwerk dan minder is (dat was toen iig het probleem). En het signaal is dus uitstekend, ik krijg enkel geen verbinding...

Maar ik zal het morgen wel eens checken en even een ander kanaal proberen... Ik weet dat mijn collega (IT afdeling) me ooit vertelde dat er een programma zou zijn om te kijken hoeveel netwerken er op een kanaal zitten, zodat je het beste kanaal kunt pakken... klopt dat?

Onder andere inSSIDer is er een van. Erg goede tool dat ook nog met het advies komt omtrend het beste kanaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Inmiddels kanaal aangepast... waren wel heel veel netwerken hier in de buurt op 6 (en 11). Nu aangepast naar 8 en het werkt weer... Ik blijf het gek vinden... maar ach, het werkt... Dank voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...