Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Sign Up

USB Autoradio mp3 bestanden afspelen

Maikuul
 Share

Recommended Posts

• Content Count:  188
  • Achievement Points:  0
  • Days Won:  0
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Caliber RMD231 autoradio met USB aansluiting.

Alle muziek die ik heb is in .mp3 formaat maar toch speelt hij ze niet allemaal af.

Nu heb ik een liedje van een cd geript en die speelde hij wel af terwijl hij het eerst niet deed (toen ik hem gewoon gedownload had, dus niet geript van de cd)

Kan iemand mij vertellen hoe ik ze allemaal werkend krijg, misschien moeten ze allemaal geformatteerd worden met een programma?

Alvast bedankt,

• Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Content Count:  917
  • Achievement Points:  655
  • Days Won:  4
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

Je verhaal is me niet helemaal duidelijk. Begrijp ik goed dat sommige MP3 bestanden wel afgespeeld worden en anderen niet? In dat geval zou ik toch voor de zekerheid even checken of de bestanden die niet afgespeeld worden daadwerkelijk MP3 bestanden zijn (rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor Eigenschappen). Tegenwoordig wordt muziek namelijk ook vaak als FLAC bestanden aangeboden op het net. Heeft een betere kwaliteit dan MP3 maar niet alle apparaten/mediaplayers kunnen overweg met FLAC. Wellicht dat op jouw pc zowel MP3 als FLAC door hetzelfde programma worden afgespeeld waardoor beide bestandstypes met hetzelfde icoontje worden weergegeven. Zo zou je in de veronderstelling kunnen zijn dat alle bestanden MP3 bestanden zijn terwijl dit in werkelijkheid niet het geval is.

Overigens staan er op een originele cd geen MP3 bestanden maar WMA bestanden, maar wat ik snel kan vinden kan jouw radio met zowel MP3 als WMA bestanden overweg. Mocht je helemaal niks vanaf usb stick kunnen afspelen zou het ook nog kunnen dat je usb stick verkeerd geformatteerd is. Voor het overgrote deel van de MP3 spelers moet een usb stick geformatteerd zijn op basis van FAT32 en niet NTFS.

• Last Seen:  

Je verhaal is me niet helemaal duidelijk. Begrijp ik goed dat sommige MP3 bestanden wel afgespeeld worden en anderen niet? In dat geval zou ik toch voor de zekerheid even checken of de bestanden die niet afgespeeld worden daadwerkelijk MP3 bestanden zijn (rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor Eigenschappen). Tegenwoordig wordt muziek namelijk ook vaak als FLAC bestanden aangeboden op het net. Heeft een betere kwaliteit dan MP3 maar niet alle apparaten/mediaplayers kunnen overweg met FLAC. Wellicht dat op jouw pc zowel MP3 als FLAC door hetzelfde programma worden afgespeeld waardoor beide bestandstypes met hetzelfde icoontje worden weergegeven. Zo zou je in de veronderstelling kunnen zijn dat alle bestanden MP3 bestanden zijn terwijl dit in werkelijkheid niet het geval is.

Overigens staan er op een originele cd geen MP3 bestanden maar WMA bestanden, maar wat ik snel kan vinden kan jouw radio met zowel MP3 als WMA bestanden overweg. Mocht je helemaal niks vanaf usb stick kunnen afspelen zou het ook nog kunnen dat je usb stick verkeerd geformatteerd is. Voor het overgrote deel van de MP3 spelers moet een usb stick geformatteerd zijn op basis van FAT32 en niet NTFS.

Je begrijpt het goed, en het zijn allemaal mp3 bestanden. Ik zal eens proberen mijn USB te formatteren.

• 3 weeks later...

• Last Seen:  

Ik heb mijn USB geformatteerd naar FAT32 (Hij stond van te voren ook al op FAT32), maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Kan iemand me verder helpen?

EDIT: Ik heb hier een link met 2 muziek nummers, Dear Boy doet het niet op de radio. It's a beautiful day doet het wel op de autoradio.

Misschien kunnen jullie hier iets mee?

Edited by Maikuul

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...