Spring naar bijdragen

''Video codec not supported'', alleen geluid, geen beeld


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

ik heb vandaag een film gedownload (.AVI formaat)

op de computer speelt de film prima af, maar op de tv niet.

Als ik de film (gebrand op DVD-R) in de speler doe, krijg ik eerst een menu met alle bestanden die op de schijf staan, als ik er een aanklik krijg ik de melding ''Video codec not supported'' en gaat de speler alleen geluid afspelen.

Normaal doen gedownloade films het wel op dezelfde tv.

TV: Loewe Xelos A32/37

Dvd-speler: Philips DVP3120/12

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

groetjes Saskia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ieder heeft zo ziijn voorkeur natuurlijk, en veel meningen verschillen hier over, maar persoonlijk gebruik ik DVD+R om films of data op te branden. Maar daar gaat het hier niet over. IK weet natuurlijk niet welk programma u gebruikt om een film te branden, maar één van de goede (zoniet betere) is ConvertXtoDVD. Zeker als bepaalde film formaten eerst moeten omgezet worden naar het formaat dvd, een handleiding daarover kan u hier vinden http://www.duken.nl/convertxdvd/ . Ikzelf gebruik dit toch reeds verschillende jaren, laat ik zeggen van in het begin dat het programma uitgebracht is, en er bestaan verschillende manieren om er aan te raken. Het is heel makelijk in gebruik en heeft een lichte leer curve, bied zelfs de mogelijkheid van meer dan één film op de dvd te branden aan de hand van de verschillende sjablonen die beschikbaar zijn en zich vlot laten aanpassen naar de eigen wensen. Dit alles natuurlijk naar gelang de grote van het filmbestand. Dit gaat zowel voor DVD5 als DVD9 (singel layer of dubbel layer). Het programma heeft zowat alle mogelijke codecs aan boord die het mogelijk maakt om de gebrande dvd af te spelen in alle dvd players. het kan omgaan met verschillende filmformaten om die om te zetten naar dvd bestanden. Indien u wil kan ik even kijken naar een goeie link om het programma te downloaden, maar dat kan ik u enkel mededelen in een PM omdat linken plaatsen naar torrents niet toegelaten is.

Mvg.

Trizomu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...