Jump to content
mummy

Geinstalleerd antivirus onvindbaar

Recommended Posts

Vandaag wou ik windows defender op windows 8.1 opstarten. Ik kreeg echter een melding dat deze app uitgeschakeld stond.

In het onderhoudscentrum staat er aangegeven dat er wel een antivirus is geinstalleerd. Deze kan ik echter nergens op mijn computer vinden. In de bijgevoegde screenshot staat het teken van de antivirus. Staat bij dat de basis bescherming is ingeschakeld.

Weet iemand welke antivirus dit is en waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt!

post-16388-0-15312500-1411909416_thumb.p

Onder configuragiescherm bij Systeem kun je je beveiliging vinden.

Hoi Farid,

Waar staat dit dan precies? De bijlage die ik heb toegevoegd is namelijk ook van het systeem en beveiliging. Hier staat alleen dat de virusbeveiliging is ingeschakeld, maar niet welke virusbeveiliging dit is.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Meh Meh
      Hallo,
      Er is al een lang topic over Firewalls, anti virus e.d. Toch maak ik er een nieuwe voor aan, mijn vraag is wat specifieker.

Binnenkort heb ik een nieuwe game PC. Ik wil daar het beste antivirus programma opzetten voor Windows 10, eventueel met een extra firewall.
      Geld is geen probleem, als het maar goed is, niet opdringerig en mijn systeem niet zo vertraagd als Norton dat ooit deed. 
      Het is voor particulier gebruik, voor maximaal 2 Windows computers (desktop en een slaptop), 1 is eigenlijk al genoeg.
      Eventueel, hoeft niet, met bescherming voor Android. (mijn smartphone)

Groeten,
      Meh Meh
    • By smal
      om een film te downloaden kan u torrent gebruiken maar mij malwarebytes weiger dat,wat kan anders doen om een film binnen te halen.
      groeten w smal   
    • By mummy
      Ik heb net windows 8 geinstaleerd. Nu heb ik hier een paar vragen over.
      Ik heb eerst 1 account aangemaakt. Hier vervolgens een office pakket op geinstaleerd. Daarna heb ik een ander gebruikersaccount aangemaakt. Hierop bleek het office pakket nog niet geinstalleerd te zijn. Op mijn account zie je het nu namelijk op het start scherm, terwijl dit bij het andere account niet zo is.
      Moet je alles dus per account instaleren? Of kan dit ook ergens in de instellingen aangepast worden?
      Als tweede was ik even benieuwd naar de antivirus/firewall beveiliging. Hoe is dit geregeld op windows 8? Op een andere laptop heb ik AVG, moet ik deze of wellicht een andere antivirus programma er nog op instaleren?
      De laatste vraag gaat over het aanmaken van een account. Dit is namelijk vrij makkelijk te doen, alleen dan moet je via een e-mail adres een account aanmaken en allemaal beveiligingsvragen etc. Kan dit niet makkelijk? Het is namelijk een computer voorbij ons thuis, dus ik maak o.a. ook nog een account voor mijn broertje en zusje aan. Hier hoeven geen ingewikkelde beveilingsvragen of wachtwoorden bij te komen.
      Hopelijk kan ik hiermee geholpen worden.
      Groeten Justin
    • By visstick
      Hoi allemaal,
      Ik heb totaal geen verstand van anti virus software dus mijn vraag aan jullie of ik de juiste heb.
      Ik heb momenteel Microsoft security essentials. Graag jullie mening en of ik eventueel een ander programma nodig heb.
      Bedankt!
  • Latest news

• Nu op het forum

• Hallo Heryvo, tip Ik maak altijd een excel bestand aan met al mijn wachtwoorden op een los stickie. Daarnaast heb ik een iMac en gebruik ik safari , hier kan je altijd je wachtwoorden van een site terug vinden. hierbij een matrijs om je wachtwoorden te vullen Schonen Paswoord Safari 2019.xlsx
    • Ik ga voor de letter S
    • Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Playmobil: The Movie

• Familie
    • Animatie

Dora and the Lost City of Gold

• Avontuur
    • Komedie

Crawl

• Thriller
    • Actie

UglyDolls

• Animatie