Jump to content

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben opzoek naar een HDMI naar AV converter,

nu ben ik al aan het zoeken geslagen op internet maar kom ik betaalbare (tot 20/30 euro) van mini, alleen tegen op amazon, ebay en de chinese winkels. Hier is de verzend tijd mij net te lang voor.

Weet iemand toevallig of winkels in nederland deze verkopen, betaalbare dus geen converters van 80 euro.

Of weet iemand een andere manier om HDMI om te zetten naar analoge voor een analoge tv.

Gr

Shaan

Edited by Duken

• Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Composiet is voor SD kwaliteit en component is voor HD kwaliteit. Het is afhankelijk van wat je tv heeft. HDMI blijft het beste.

Op de site van Conrad staan er een paar, maar niet tegen de prijzen van een dealextreme.com . Die zijn gewoon stukken goedkoper. Ik koop ook vaak mijn convertjes vanaf dealextreme. Maar de levertijd... tja soms 3 weken en soms ook 5. Dus je wilt er niet op wachten, dan zou ik kijken naar Conrad. Succes!

Dankjewel, ik heb er een via ebay gekocht, als het goed is vrijdag binnen :)

Maar nu heb ik nog een kabel nodig van het kastje naar mijn tv. Voldoet een tulp a/v composiet kabel hiervoor of moet dit een component kabel zijn. Ik snap het verschil eerlijk gezegd niet.

Composiet is voor SD kwaliteit en component is voor HD kwaliteit.

Het is afhankelijk van wat je tv heeft. HDMI blijft het beste.

• Like 1

Het gaat naar een tv door een scart of av aansluiting. deze tv is geen HD tv.

Welke van de 2 kabels raad je me dan aan?

Edited by shaan

rico koop je gewoon nieuwe tv klaar met hele gezeik :P

wel nieuwe playstation kopen maar geen nieuwe tv haha

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Similar Content

• By peterp0st
      Ik heb met iSkysoft de docu serie Chernobyl naar mp4 overgezet (dan kan ik hem op de iPad afspelen) maar nu zijn dus de ondertitels weg.Moet ik ze nu handmatig toevoegen?En welke moet ik dan kiezen?
      http://ondertitel.org/ondertitel/Chernobyl-(2019)/20792
    • By Victor Rent
      Wij hebben een Acer A515-51G-889Q sinds een paar maanden.
      Op onze oude Acer hadden we Windows 7 zitten, en daar waren we heel blij mee.
      Op deze zit Windows 10.
      Nu kijken wij altijd filmpjes, series en af en toe ook Youtube via de laptop, die eigenlijk altijd aangesloten zit op onze Denon versterker, zodat ik ook 5.1 Dolby of DTS kan krijgen bij het kijken en luisteren.
      Nu hebben wij de laatste tijd het probleem dat het geluid even een seconde helemaal wegvalt.
      Dit is bij alles wat we via de laptop kijken.
      Ik heb al in geluidsinstellingen gekeken, het zelfs allemaal een keer verwijdert, maar het probleem blijft.
      Zou het na een update zijn gekomen?
      Want toen we hem een maand hadden was dit nog niet voorgekomen.
      DENON AMP is automatisch...dus toen ik die had verwijdert, stond hij er na het opstarten weer keurig in.
      Als het puur via de laptop is, is er geen uitval.
      Het zou fijn zijn als het software is..we hebben de HDMI kabel via een gat in de kast achter naar de versterker gelegd, en de kabel vervangen is flink veel werk.
      Dan moet ik de hele kast weer uit elkaar schroeven.
      Het euvel treed niet op als ik gewoon via de KPN kast, die ook via de versterker loopt, tv kijk.

• By laylalepair
      hallo
      kan ik me playstation 3 ook aansluiten aan een wat ouderen tv zonder hdmi kabel
      want ik wil graag een playstation 3 halen maar ik heb geen hdmi en ik ga die ook niet kopen.
      dus is mijn vraag kan ik een ps3 aansluiten zonder hdmi op minn wat oudere tv 

mvg.layla.!
    • By Patrickj
      Mijn chromecast beeld blijft maar sneeuw aangeven, ben sinds vandaag verhuisd en gebruik nu een splitter zodat ik meer ingangen heb. Mijn chromecast echter sneeuwt op elke hdmi-aansluiting. Iemand enig idee hoe dit kan? De tv is hetzelfde als op mn vorige adres. Kan dit aan de splitter liggen?

• Who was online  4 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...