Spring naar bijdragen

Popcorntime lage snelheid/veel vastlopen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds deze week lopen mijn series en films erg veel vast.. Is iemand die weet hoe dit kan?

Als ik de health check voor ik hem opstart staan er bijvoorbeeld 26 seeds en 5 peers maar ik krijg maar zelden tot weinig een connectie hiermee. Vaak staat het op 0 peers zodra de aflevering is gestart en loopt deze om de 2minuten minstens wel een keer vast en blijft dan echt een halve minuut hangen. Is dit op te lossen? Bijvoorbeeld door de instellingen aan te passen of een poort open te zetten? Of zou dan de betreffende serie of film gewoon niet genoeg bekeken worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je dit met elke films en serie? Ik heb soms (dan wel met de android app) wel eens bij sommige films dat hij in dat 'laad'-schermpje even laad maar dan springt alles (seeders, snelheid) meteen op 0.

Je kan nog altijd proberen popcorntime als uitzondering bij je firewall te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  913
  • Waardering:   193
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke versie van PopcornTime gebruik je?

Heb je recentelijk nog aanpassingen gedaan aan je virusscan / firewall, o.i.d.?

Wat gebeurt er als je een populaire film probeert te kijken? (Bijv. een film die het voor deze week nog wel deed?)

Als je echt denkt dat het een fout in de software van PopcornTime betreft, kun je ook bij de makers zelf aankloppen: http://forum.popcorn-time.se/viewforum.php?f=6&sid=964fb52a857a88c43c5e840cc6ec8e45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 193
  • 913

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik de meeste recente(3.4 als ik het goed heb) Bij films ondervind ik vooralsnog weinig problemen.. Het gebeurd vooral bij iets oudere series(spartacus,the americans) als ik wekelijks recente afleveringen kijk van iets wat net in Amerika uit is loopt die prima..alleen ik kijk in principe liever per seizoen maar ben bang dat tegen de tijd dat ik dan wil kijken de 1e afleveringen niet genoeg seeds meer hebben.. En ben nogal een serial freak en daarom leek popcorntime juist ideaal, maar als je 2,5uur moet kijken voor een aflevering van 40 minuten gaat de lol er snel af haha.. Helpt het om hem als uitzondering bij de firewall te zetten? En is er nog een bepaald aantal seeds of peers wat je minimaal nodig hebt om een serie te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Lol, dat is wel heel lullig series kijken.

Maar hebben die oude series wel voldoende seeders? Kan je de kwaliteit niet lager zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ze zitten meestal rond de 10/12 en ik zet de kwaliteit standaard op zn laagst(480p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

10 tot 12 zijn weinig seeders. Dat kan goed de oorzaak zijn. Zeker ook omdat je bij nieuwe films met meer seeders geen problemen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus in principe kan je vooral recente films en series volgen? Bijvoorbeeld een 1e seizoen van Strike Back is al vanuit 2010 dus zal weinig seeds meer hebben. Kan je hier verder geen invloed op uitoefenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niet persee. Het is film afhankelijk en seeder afhankelijk. Er valt helaas geeb invloed op uit te oefenen.

Wat je echter wel kan doen is je aanmelden bij een private torrentsite. Zoals demonoid of een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zijn er nog meer mensen waarbij de filmpagina tegenwoordig er vaak uit ligt? En klopt het dat de films er veel minder snel op komen dan eerst? Via downloads staan bv. Interstellar, John Wick, Paddington en Hunger Games al op spotnet maar op popcorntime nog helemaal niets..Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427
  • 6 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-07-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

lukt niet gedownloade films vanaf midden verder te bekijeken; moet steeds vanaf begin

 

oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

We hebben wat meer informatie nodig, als je een film start en je wilt verder kijken dan kan je niet naar het midden toe? Wat gebeurt er als je op het middenstuk klikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...