Spring naar bijdragen

ABGX 360 offline


bollje1000

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik weet niet of ik dit berichtje hier moet plaatsen maar abgx 360 is down. Het zegt mij vrij weinig weet alleen dat ik geen games meer kan downloaden. :zielig: Geen flauw idee of dat nog ooit goed komt. Weet iemand dat? Is dit al vaker gebeurd?Ik vraag dit omdat ik wel wat tips heb gekregen om b.v. abgx360 ini.file. te installeren maar ben echt een digibeet op dit gebied.Nu is het voorlopig zo dat ik wel films kan downloaden maar geen games, en daar baal ik ontzettend van. Kan iemand mij wat duidelijkheid geven.Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Misschien dat dit je wel helpt http://abgx360.xecuter.com/

Dit is een copy van wat er te lezen is, het is wel in het Engels.

2014/10/02

Sorry for the downtime over the past couple of days but the site has now been moved to a new host. Thanks to our friends at Team Xecuter for graciously providing the bandwidth from now on!

However, the domain abgx360.net has not been pointed to the new host yet. To get the abgx360 app working again you will need to download this abgx360.ini file and extract it from the zip archive to the folder directly above your StealthFiles folder. To find out where your StealthFiles folder is, open abgx360 GUI v1.0.2 or later and press Ctrl+F (and click yes to have it opened for you). Then go one folder up to where you see the abgx360.dat file and put that abgx360.ini file you extracted in there right next to it.

When we can get in contact with the owner of the domain and point it to this new host, and you are viewing this text on http://abgx360.net, you should delete that .ini file in case the IP address of this server changes (although it probably won't change for a long time).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goeie morgen Duken Pro,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb inderdaad ABGX360 ini. geinstalleerd maar krijg nog steeds de melding "You need to enable online functions. Failed to find a verified inifile. Stealth is still unverified". En dus daar gaat het helemaal fout. Waar vind ik in godsnaam een IP adres van de server wat bedoelen ze daarmee???? :blink::wacko: Ik haal mijn games van Spotnet.

Ben 63 jaar en heb dus de ballen verstand van al die dingen. Voorheen lukte het me wel maar nu Brein weer aan het rotzooien is lig ik er uit met m'n beetje verstand van deze dingen. Ben nu een paar dagen bezig om te kijken of ik het goed krijg, kijk op you tube om het te doen laten lukken maar alles wordt zo snel uitgelegd dat het me niet lukt. Erg vervelend allemaal en ik ken ook niemand in mijn omgeving die me wat wegwijs kan maken.

Maar nogmaals dank dat je hebt willen reageren. :goed::roos:

bewerkt door bollje1000
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Tot mijn spijt moet ik melden dat ik u niet verder met deze materie kan helpen, de enige info die ik hierover heb gevonden is de informatie die ik hierboven aangegeven heb. Ik ben dus bang dat de enige mogelijkheid voor u dus is wat u zelf aangeeft over het You Tube filmpje, u zal dat dus mogelijk verschillende malen moeten pauzeren om de instructies te kunnen volgen.

Met vriendelijke groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Trizomu,

Ik wil je even laten weten dat het me toch gelukt is om te branden. Ja als je er geen verstand van hebt, ga je alles ook veel ingewikkelder zien dan dat het is.

Nogmaals dank. :roos:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 22

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

graag gedaan. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...