Spring naar bijdragen

Altbinz omzetten van Payserver naar Ziggo


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag,

Ik heb sinds begin 2015 mijn payserver eruit gedaan(ivm netflix/popcorn). Nu wil ik wel af en toe blijven downloaden voor NL films/series. Hoe stel ik AltBinz zo in dat ik nu met Ziggo ipv XSnews kan downloaden? Of kan dit niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 427

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Op de website van Ziggo staat de informatie + gegevens voor het gebruik van de newsserver van Ziggo: https://www.ziggo.nl/extra-diensten/nieuwsgroepen

Let wel op, een newsserver van een provider kan minder stabiel zijn (vaker storing), lagere downloadsnelheid, een download-quotum, lagere retentie of een lagere compleetheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je zal een inlog en adres moeten hebben om toegang te krijgen tot de nieuwsgroepen via Ziggo. In AltBinz klik je op de knop Setup en selecteer het onderdeel Servers. Bij de naam vul je een willekeurige naam is, bijvoorbeeld: Ziggo. Bij het adres vul je het Ziggo adres is, waarschijnlijk news.ziggo.nl. Gebruikersnaam en wachtwoord moet je van Ziggo ontvangen (hebben). Over het algemeen is de gebruikersnaam hetzelfde als je (hoofd( e-mailadres van Ziggo en het wachtwoord het wachtwoord van dit e-mailadres. Aantal verbindingen zet je op 16, poort op 119. Heb je alle gegevens ingevoerd, klik in AltBinz dan op [Toepassen] en daarna op [Toevoegen als primaire] en daarna op [OK].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Gast:

Ziggo is per 1-1-2016 gestopt met nieuwsgroepen.

Echter als compensatie geeft ziggo 1 maal een vergoeding van 20 euro om hiermee bv een payserver te betalen.

Dat is niet helemaal waar. Ziggo zegt zelf het volgende en ik citeer:

per 13 april is Ziggo gestopt met het product Nieuwsgroepen. Gebleken is dat ze zeer weinig werden gebruikt. Gebruikte je al Nieuwsgroepen? Dan blijft dat gewoon mogelijk. De toegang tot nieuwsgroepen vervalt als je van Alles-in-1 overstapt naar Connect & Play.

 

Op 8-1-2015om15:30 zei Patrickj:

Goedemiddag,

Ik heb sinds begin 2015 mijn payserver eruit gedaan(ivm netflix/popcorn). Nu wil ik wel af en toe blijven downloaden voor NL films/series. Hoe stel ik AltBinz zo in dat ik nu met Ziggo ipv XSnews kan downloaden? Of kan dit niet?

Dat is geen enkel probleem, in Alt.Binz schakel jij de server uit door het vinkje weg te halen of de newsserver te verwijderen. Vervolgens voeg jij de newsserver van Ziggo toe. Let op, houdt rekening met het bovenstaande! Verder zoals Zombymario al aangaf, een newsserver van een internet provider is meestal minder.  Veel lagere retentie, beperkt aantal groepen, beperkte snelheid, downloadlimiet enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Fijne informatie @xipher:goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...