Spring naar bijdragen

Root handleiding gezocht Samsung Galaxy S4 mini


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  389
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini met android versie 4.2.2 en zou deze graag rooten. Kan er iemand mij een handleiding geven hoe ik dit moet doen en wat ik er dan eigenlijk mee kan doen, ik ben hier een echte noob in. Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 389

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

je kan zelf ook google gebruiken..

http://forum.xda-dev...d.php?t=2387341

Ik kan mij voorstellen dat je hiermee geholpen wilt worden als je nog nooit een root hebt uitgevoerd en niet weet welke handleiding er wel of niet handig is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 jaar later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zelf ook een probleem met 2 Samsung's S4 mini I9195I en een I9192I , ik krijg geen van beiden geroot. Op beide toestellen staat Android 4.4.4 en heb zowat alles geprobeerd wat ik op het net kon vinden..Kingo Root, Skipsoft Toolkit met Odin maar niets wil die krengen rooten :). Mocht er nog iets zijn wat ik over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
11 uur geleden zei KrisM:

Op beide toestellen staat Android 4.4.4 en heb zowat alles geprobeerd wat ik op het net kon vinden..Kingo Root, Skipsoft Toolkit met Odin maar niets wil die krengen rooten

Schijnt toch wel een gevalletje te zijn waar je erg secuur moet zijn in de handelingen die je moet verrichten.

Ik heb een omschrijving gevonden die je misschien zelf ook wel hebt geprobeerd met Odin, maar kijk er toch nog eens naar. 😉

https://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/49251-how-to-je-toestel-rooten.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Drifter bedankt voor je reactie, deze had ik inderdaad al gevonden maar zal die nog eens proberen en vrees dat ik het dan ga opgeven.

De reden dat ik de S4 mini wou rooten was omdat ik een wagen heb met android auto in. Deze laatste wil blijkbaar alleen werken vanaf android versie 5 en daar ik geen zin had om een nieuw toestel te kopen

wou ik het rooten en dan de 5.1 erop zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3

Ik kan me voorstellen dat je het wel zat bent na een aantal keren van alles geprobeerd te hebben, maar de maker van deze handleiding heeft eerder ook van alles geprobeerd en is uiteindelijk geslaagd.

Natuurlijk moet je er van uit gaan dat in deze omschrijving, er niet een heel kleine handeling is vergeten want dan gaat er toch nog iets fout.

Succes en misschien is er op Duken.nl nog wel een ander lid die hier meer vanaf weet. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het nu nog een 4tal keer geprobeerd en het lukt nog steeds niet, na het laden van de file met Odin kom ik steeds terug in het menu dat je krijgt via volume up, home en aan/uit toets. Hier staat het toestel dan geblokkeerd

met de melding dat het wacht op Odin maar die reageert niet meer en kan er ook niet meer mee verbinden. Ik krijg zo'n idee dat ik me van dat KNOX zou moeten kunnen ontdoen en heb hiervoor al scripts gevonden maar heb zelf

geen flauw benul hoe ik zulk een script in de telefoon moet krijgen laat staan uitvoeren. Dus alle hulp is zeker welkom want heb nu 2 toestellen waar ik gewoon de android auto niet mee kan gebruiken en heb geen zin om daarvoor

een nieuw telefoon toestel aan te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...