Spring naar bijdragen

uTorrent verwijderen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou uTorrent willen verwijderen maar ik krijg de melding : U bent niet gemachtigd om uTorrent e verwijderen . Neem contact op met de systeem beheerder .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Iets meer info zou gemakkelijk zijn, dan zou er een gepast antwoord kunnen gegeven worden. Gebeurd dit op een stand-alone pc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik weet niet wat u bedoelt met stand-alone pc . Deze PC gebruik ik voor mijn eigen gebruik als u dat bedoelt .

Ondertussen heb ik Revo Installer Pro laten proberen om uTorrent te verwijderen maar dit is niet gelukt .

PS Ik moet hier altijd zeer hard op mijn toetsen likke om volledig wooden te krijgen . Is di normaal .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Normaal zou Revo dit moeten kunnen, althans zo werkt het bij mij. Het kan wel zo zijn dat er bepaalde file's achter bliijven maar daar weet Revo ook raad mee, soms wordt er de mogelijkheid geboden om ook die te verwijderen door een scan te laten doen stel revo dan zodanig in dat die een volledige scan doet daarvoor kiest u dan de hoogste mogelijkheid. Men krijgt dan een lijst te zien waar men de mogelijkheid heeft om de reeds aangevinkte files te wissen, klik dan gewoon op wissen, soms is het wel mogelijk dat er nog mappen achter blijven maar die worden dan verwijdert bij een herstart of bij het opstarten van de pc. Mocht het zo zijn dat het Utorrent toch niet verwijderd dan kan u dit handmatig doen door een verkenner te openen, bijvoorkeur de map windows, rechts bovenaan ziet u dan staan zoeken in windows c:\ daar typt u de naam Utorrent (zonder de extensie exe) na een korte tijd krijgt u alles te zien wat betrekking heeft over Utorrent verwijder gewoon deze map en files. Laat daarna even Ccleaner lopen en laat alle fouten verwijderen, indien u wil kan u eventueel een backup laten maken van van uw register (indien u die ook opruimt)

Wat betreft het toetsenbord is het mogelijk dat er zich vuil bevind onder de toeten, wil u dit verwijderen dan zal het toetsenbord moeten geopend worden en het vuil kan dan verwijdert worden door er perslucht over de laten blazen eventueel zou u ook kunnen proberen van over het toetsenboord te gaan met een kruimeldief of stofzuiger. Maar wees echter wel voorzichtig hiermee dat u dit niet doet bij een geopend toetsenbord omdat de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat er onbedoelde onderdelen zouden kunnen mee opgezogen kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  65
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-01-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb op windows knop starten uTorrent in gegeven en er kwam nies meer te voorschijn . Wel eigenaardig is dat in programma's en onderdelen van mijn configuratie scherm

uTorret nog altijd staat .

I.v.m. het toetsenbord . it heb k enkel maar op deze site .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 65

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Indien er niets gevonden kan worden bij een zoekopdracht in de verkenner dan zal er naal alle waarschijnllijkheid ook niets meer van Utorrent aanwezig zijn op uw hd en is het programma verwijderd. Wat betreft het nog vermeld zijn in het onderdeel programma's en onderdelen is dit mogelijk dat het nog vermeld staat, ook ik heb er een (ander) programma instaan waarvan ik weet dat het 100% verwijderd is dus daar hoeft u zich geen te grote zorgen over maken.

Het toetsenbord: indien u het opgeen enkel andere site heeft dan juist hier kan ik geen passende antwoord geven, maar dan kan u in het volgende topic misschien even het probleem vermelden: http://www.duken.nl/forums/index.php/forum/29-bugreport-feedback-request-mededelingen/

Dus het probleem over Utorrent daar hoeft u zich dus geen al te grote zorgen over maken, ik heb dat ook maar dan met een ander programma het zou dus een klein foutje kunnen zijn in Windows. Indien het tweede probleem zich zou blijven voordoen en dit dan enkel op dit forum dan kan u een topic plaatsen in de aangegeven forum gedeelte (de link) daar kijken meer de mensen die dit forum hebben opgericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...