Spring naar bijdragen

spyhunter verwijderen!


klavertje4

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste forumleden,

Ik zou graag SpyHuner willen verwijderen In het configuratiescherm zie ik SyHunter niet staan.

Met CCleaner en Adw.cleaner lukt ook niet. Wie weet raad??

Ik hoor nog wel,

vriendelijk groet,

klavertje4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 39

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

CCleaner en Adw.cleaner zijn geen programma's om software te verwijderen. Zij schonen alleen je pc op. Spyhunter is een programma en moet je dus de-installeren. Wellicht dat je hem kan verwijderen via het Windows onderdeel Programma's en Onderdelen. Aan te raden is wel op dit te doen met je pc opgestart in Veilige modus. Dit omdat Spyhunter tijdens het opstarten van Windows ook opgestart wordt. En actieve programma's laten zich niet zo makkelijk verwijderen. Lukt dit niet probeer het dan eens met Revo Uninstaller, ook weer in Veilige modus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond Reneetje,

Moet ik eerst SpyHunter installeren en dan pas verwijderen. In het Configurtiescherm zie ik Syphunter niet staan.

vriendelijk groet,

klavertje4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 39

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Klavertje,

Uit jouw eerste bericht begrijp ik dat je Spyhunter al geïnstalleerd hebt aangezien je hem wilt verwijderen. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Reneetje,

Wat ik niet begrijp is, dat als k het programma geinstalleerd heb, dat het niet te vinden is het Configuratie scherm.

Alleen bij het opstarten kom het met de mededeling "scan de computer nu"

Groetjes,

klavertje4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 39

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Even een kanttekening over Ccleaner, het is idd. zo dat dit programma niet bedoelt is om een programma(s) te verwijderen maar het heeft wel de mogelijkheid om dit te doen en zodoende niet alleen maar dient om de pc op te schonen. Tot zover over Ccleaner, wil men echter een degelijk programma die de mogelijkheid heeft om een programma met al zijn onderdelen en mappen te verwijderen dan kan men bijna niet om Revo heen. Het is, indien men de volledige mogelijkheden wil hebben, echter een betalend programma en zoals zovele denken is de gratis versie niet een freeware versie maar een testversie. Maar de dag van vandaag heeft men genoeg mogelijkheden om dit programma volledig werkend te krijgen voor onbeperkte tijd. Hoe? Dit kan ik moeilijk hier gaan uitleggen omdat het gaat om versies die niet legaal zijn en zodoende geen enkele verwijzing kan plaatsen waar die te verkrijgen zijn maar die zijn op de bekende site's te vinden.

Een programma hoeft niet noodzakelijker wijze in het configuratie scherm--> Windows onderdeel Programma's en Onderdelen en dan spreek ik uit eigen ondervinding, maar daar het hier SpyHunter betreft zou die wel moeten aanwezig zijn in dit onderdeel. Ik heb het programma staan op een laptop en daar staat die wel in Programma's en Onderdelen. Kan u het vinden met een zoekopdracht in een venster van de verkenner, staat rechtsbovenaan. Open bv. een verkenner of ga naar mijn pc, type in het zoekvenster gewoon SpyHunter, normaal zou u alles moeten krijgen wat te maken heeft met dit programma, selecteer het exe/com bestand en doe een rechterklik, daar selecteerd u bestandslocatie openen, staat daar een mogelijkheid (van het programma zelf) om Spyhunter te verwijderen gebruik die dan. Staat die mogelijkheid er niet ga dan naar de map(zodat u geen onderdelen ziet maar alleen de map waar het programma zich in bevind) en verwijder die map (desnoods als admin) eenmaal dat gedaan laat dan Ccleaner eens draaien zodat die de eventuele resten kan verwijderen, niet vergeten om ook het onderdeel dat het register opschoond ook eens zijn werk te laten doen. Het zou wel kunnen zijn dat u dit méér dan één maal moet doen tot er geen meldingen meer komen. Dit is een handmatige manier om te verwijderen maar het is dan ook weg.

Het beste is natuurlijk zoals reeds voorgesteld is dit te doen in veilige modus, maar uit ervaring weet ik dat Spyhunter zich gewoon laat verijderen op de normale manier en hoeft dit niet speciaal te gebeuren in veilige modus.

Hallo Reneetje,

Wat ik niet begrijp is, dat als k het programma geinstalleerd heb, dat het niet te vinden is het Configuratie scherm.

Alleen bij het opstarten kom het met de mededeling "scan de computer nu"

Groetjes,

klavertje4

Indien u, zoals u aangeeft, nog steeds die laatste zin verschijnt dan moet ik zeggen dat er iets anders aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet ook niet precies wat je bedoelt met je Configuratiescherm. Daar staan verder weinig programma's vermeld. De programma's vind je terug bij het onderdeel "Programma's en onderdelen". Daar heb je ook de mogelijkheid om programma's te verwijderen. Daar zou je ook Spyhunter moeten zien en anders wel in je programmalijst onder de Startknop. Eventueel zou je hem moeten terugvinden in de map "Program Files" of "Program Files (x86)". Daar staan de meeste installatiemappen. Wellicht dat in de installatiemap van Spyhunter ook nog wel een Uninstaller te vinden is. Vind je in je Program Files ook geen map van Spyhunter dan heeft Trizomu een goed punt. Dan is er wat anders aan de hand en vermoed ik dat je een of andere malware te pakken hebt. In dat geval je PC even een full scan geven met Malwarebytes. De gratis versie voldoet hier prima voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dag heren Reneetje en Trizomu,

hartelijk dank voor de suggestie, via Pogram Files is een Unstalproramma wat ik kan gebruiken , SpyHunter is gelukkig verwijderd.

In het configuratiescherm bij onderdeel Programma (een programma verwijderen) is SpyHunter niet vermeld.

Heeeel veeel dank hiervoor,

klavertje4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 39
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooie hulp om te zien op het Duken forum :roos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goed om te horen Klavertje4. Wel is het verstandig om nu nog even CCleaner te draaien en met CCleaner ook je register even op te schonen. Die haalt dan de laatste resten van Spyhunter uit je register.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-12-13
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenmorgen Reneetje,

CCleaner nog even laten cleanen om de laatste resten van Spyhunter te verwijderen.

Dan voor de hulp!!

hart.groet,

klaverte4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 39
  • 8 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer anders even IObit Uninstaller http://www.iobit.com/nl/advanceduninstaller.php

Werkt heel grondig in het deinstalleren van software

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...