Spring naar bijdragen

Iemand ervaring met DealQlub.com?


jelmer11

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  628
  • Waardering:   35
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:

Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.

De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/

Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?

Alvast Bedankt!

bewerkt door jelmer11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 35
  • 628

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/

Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 11 maanden later...

Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld.

Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ...

Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen !

Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • 3 weken later...

Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was.

vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op   verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen.

we wachten dus nog effe af !

Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. 
Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 9 maanden later...

Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Windows 10 Home besteld,

Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code.

Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan

  • Verdrietig 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • 6 maanden later...
Gast Waynestock

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen.

Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt.
Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal.
Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
Gast waynestock
Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock:

Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld.

Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen.

Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten.

Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice.

Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen.

NoDealQlub!!!!!!!!!!!!

Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-.

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
Gast *************
Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock:

Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan .

Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad.

Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen.

Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen.

Ben benieuwd...………………………………...

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast **********
2 uur geleden zei Gast *************:

30-05-2018, zit nog steeds te wachten.

Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets.

Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...….

Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb.

Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost.

Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten.

Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product.
Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn.
Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf.  Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet.
Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  21
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-12-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9 oktober 2018 een bestelling geplaatst en tot op heden nog steeds in behandeling, dus nog niets ontvangen.

Een aangetekend schrijven geplaatst naar de betrokken firma, dezelfde brief word dan verschillende keren aangeboden en niet aanvaard.

Volgens de site word deze brief retour gestuurd naar afzender, vreemd als het afgeleverd is.

Een email word niet beantwoord dus maar telefonisch geprobeerd , geen enkele reactie zowel op email als telefoon die niet word opgenomen.

Dus op zoek gegaan naar het adres en wat blijkt dat er 3 bedrijven op het betrokken adres staan .

Namelijk 

qlubhousetilburg.com

 www.4everyware.nl

dealqlub.com

 

Heb de indruk dat iemand de betrokken bedrijf misbruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie?
Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk  geen eens een echt kantoor.
Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken.
Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92

Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS,  de houdergegevens zijn echter anoniem.

Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner.

Ga naar https://www.klacht.nl/https://kassa.bnnvara.nl/https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag.

Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen.

@Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten.
Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei Draakie:

Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen :(

Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...