Spring naar bijdragen

Spotnet - connection attempt timed out of connected host failed to respond (931) - op Laptop met Wifi


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-06-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  78

Hallo, Ik wil graag onderweg vanaf mijn laptop via wifi spotnet gebruiken, maar krijg bij het klikken op bijwerken de boodschap connection attempt timed out of connected host failed to respond (931). kan dit niet of doe ik iets fout? thuis werkt dit wel. ook vanaf de pc en tegelijk vanaf de laptop. ik ben benieuwd naar de reacties. alvast bedankt op voorhand. jobi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben je verbonden met het internet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-06-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  78

Ben je verbonden met het internet?

hallo farid, dank voor je reactie. ik ben verbonden met internet en kan googelen. jobi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En welk wifi point wil je dan spotnet gebruiken? Vele open wifi-points hebben bepaalde soorten verkeer geblokkeerd (bijvoorbeeld torrents) maar soms ook usenet-verkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In principe moet het mogelijk zijn om via een openbare wifi in te loggen op Spotnet en hiermee te downloaden. Er kunnen wel een paar issues zijn hiermee. Werk je met een payserver lukt het meestal wel maar als je via je internet provider toegang hebt tot de nieuwsgroepen denk ik niet dat dat werkt. Via een openbaar wifi netwerk heb je namelijk geen contact met je eigen internet provider en dus ook geen toegang tot de news servers. Maar ook met een payserver zouden er problemen kunnen optreden omdat je via een openbaar wifi netwerk een ander ip hebt. De provider van deze payserver zou dit kunnen interpreteren als account sharing, dus dat je het account met meerdere personen deelt. En dat mag niet. Maar denk niet dat dat het probleem is. Mijn payserver account gebruik ik zowel op mijn pc thuis als op mijn upload server. Gaat prima, zolang je ze maar niet tegelijkertijd gebruikt. Deze foutmelding kan ook nog te maken hebben met je firewall instellingen op je laptop. Wellicht dat je firewall ingaande en uitgaande verbinding van Spotnet blokkeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...