Spring naar bijdragen

Spotnet 2.0 probleem met Windows 10


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  166
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi als het werkt maar na installatie van Windows 10 blijft de database spots van Spotnet2.0 helemaal leeg.Spotnet 1.8 en Spotlite werken wel bij mij..Alle resten van vorige versies uiteraard verwijderd.Is er iemand die mij alstublieft zou willen helpen om het aan de praat te krijgen?

In elk geval bedankt Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Spotnet 2 zou moeten werken met Windows 10. Ik heb hem draaien op een test omgeving en hij werkt zoals gewenst. Heb je toevallig een virusscanner actief welke wellicht wat stopt ? Misschien kan de realtime scanner daarvan uit ?

Je kan ook proberen de laatste versie te proberen. Die download je hier : https://mega.co.nz/#!W40UhKLL!FsBYsNsHIbZnysxD6fXcJr1MK0llx1zhg1WBoEezh9M

Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  166
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad was de virusscanner(kasperski) de boosdoener.Bedankt Duken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Fijn! Bedankt voor je reactie! Veel download plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Een mogelijke oplossing voor Kaspersky is er eentje die ik ook meegemaakt heb, indien u een account heeft bij Kaspersky en een legale versie heeft dan gaat u naar http://support.kaspersky.com/kis2016#downloads indien u Kaspersky Internet Security heeft en download daar deze 2016 versie. Deze versie lost alle problemen op die men heeft mer oudere versie's onder W 10, hou er wel rekening mee dat een Engelstalige versie is en dat de Internet Security met een melding kan komen dat er een update van het programma is voor u Windows versie klik dit gewoon weg anders gaat u terug naar een 2015 versie (Kaspersky heeft weet van dit probleem maar heeft nog geen oplossing hiervoor). Voor u de Engelse versie van Kaspersky Internet security 2016 installeert moet u de vorige versie verwijderen, bv. met Revo, bij de installatie van de 2016 versie kan het wel zijn dat u de pc moet opnieuw opstarten. Na een geslaagde installatie onmiddellijk updaten is belangrijk. Hierna zouden alle problemen met vorige versie moeten opgelost zijn, de Engelse versie 2016 neemt auto uw activatiesleutel over die u reeds heeft via u account bij Kaspersky.

Of dit werk bij andere producten van Kaspersky weet ik niet met zekerheid maar ik heb gehoord uit verschillende bronnen dat deze methode werkt, verander dan wel de naam Kaspersky Internet Security naar de programma naam die u wenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  166
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zelf heb ik de legale anti virus 2016 versie,dus het probleem doet zich ook voor bij de nieuwste versie.

bewerkt door the viking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • 6 maanden later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Gast:

Ik kan de spotnet 2.0 versie in jou link niet downloaden Duken. Had je nog een nieuwe download locatie? 

Je kan Spotnet 2.0 direct vanaf deze link downloaden:

http://www.duken.nl/wp-content/uploads/2016/01/Spotnet.2.0.0.150-Dukennl.exe

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...