Jump to content

Windows.old na Windows 10 installatie - Verwijderen?

Recommended Posts

Ik heb gisteren mijn Windows 7 geupgrade naar Windows 10. Alles verliep naar goed en ook Spotnet werkt goed op Windows 10.

Helaas bleek ik te weinig ruimte te hebben op mijn C schijf om te downloaden en ik zie nu een Windows.old map staan op mijn C schijf.

In de Windows.old map staan allemaal bestanden welke niet weg mogen. Programfiles, users, windows etc. Waarom staat deze map na de upgrade op naar WIndows 10 op mijn C schijf en mag ik hem opschonen of verplaatsen?

WindowsOld_thumb.jpg

• Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Deze map wordt automatisch aangemaakt na een upgrade. Stel dat je terug wil naar je vorige installatie daar dient deze map voor. Na de upgrade naar windows 10 kun je nog binnen 1 maand terug naar je o

Het is inderdaad waar dat de map kan gebruikt worden indien u zou willen terugkeren naar de oude Windows installatie en dat u indien u vindt dat W10 u voldoening geeft, het OS is stabiel en voor 99,95

Bedankt voor de hulp mensen van Duken.nl. Wat een goede hulp weer.

Ik wacht de aankomende week nog af om te zien of ik nog problemen tegenkom. Zoniet dan verwijder ik de folder. :goed:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Monkie
      Het ziet ernaar uit dat Windows 10 binnenkort een nieuwe functie krijgt die het gebruik van jouw webcam veiliger maakt. Microsoft test naar verluidt een instelling die je laat weten wanneer jouw camera in gebruik is, en welke apps ermee aan de slag zijn.
      Als jouw webcam aan staat, dan zal er in de taakbalk een icoon verschijnen dat je hiervan op de hoogte brengt. Als je vervolgens over het icoon zweeft met je muis, dan zal er een lijst verschijnen van alle applicaties die momenteel jouw webcam gebruiken. 
      Dit zal gelijkaardig zijn aan de manier waarop Windows 10 je toont of jouw microfoon in gebruik is. Volgens een bericht van Windows Latest wordt de functie momenteel getest in vroege builds van Windows 10X, maar er wordt ook verwacht dat dit naar de reguliere Windows 10 komt.
      Webcam privacy
      Nu steeds meer mensen van thuis uit werken en elke dag wel meerdere videogesprekken moeten voeren, is het een handige functie om te weten wanneer jouw webcam in gebruik is.
      Als je weet dat jouw camera nog aan staat, dan voorkom je mogelijk zeer beschamende scenario's. Deze nieuwe functie kan je ook verwittigen als een onbekende of kwaadwillende app jouw webcam heeft ingeschakeld zonder dat je dit weet.
      Gezien de privacy- en veiligheidsimplicaties hopen we dan ook dat Microsoft deze functie zo snel mogelijk toevoegt aan Windows 10. Sommige webcams zijn reeds voorzien van een LED-lampje dat aanspringt als hij aan staat, maar daar kan je snel over kijken, en je weet ook niet welke apps er dan gebruik van maken.
    • By Evelyne Ackaert
      Hoi ik heb net Windows 10 geïnstalleerd maar heb geen flauw benul hoe ik kms moet gebruiken, iemand soms een uitleg of handleiding? Dank je
    • By Vergilius
      Na een update in Windows 10 wordt het cd rom station  niet meer herkend. Is er iemand die me kan helpen hoe ik dat kan oplossen?  Dankjewel voor de moeite.
    • By Anoniem57
      Ik had deze tip bij de Tuinbever handleidingen gezet, maar hij was het daar niet mee eens en modereerde die weg.
      Op zich geen probleem. het is zijn handleiding.
      Maar ik wil jullie die video link toch niet onthouden, daarom post ik hem maar hier.

• Who was online  12 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...