Spring naar bijdragen

popcorn time boete


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  470
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Hoi Dukers!

Ik maak mij toch een beetje zorgen na aanleiding van jullie bericht op http://www.duken.nl/downloaden-in-2016-kan-dat-nog-wel/

De boetes voor gebruik van popcorn time maakt mij toch een beetje bang. Ik gebruik het programma graag... :ph34r: Hebben jullie nog een goede suggestie om een popcorn time boete te voorkomen en dat ik het wel nog kan gebruiken in 2016?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 37
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het programma zou ik niet meer gebruiken. De gratis VPN verbinding is eruit gehaald. Ik raad anders gebruik van een losse VPN client aan zodat Popcorn time niet je eigen IP adres aantoont.

Een goede VPN provider kan zijn.

Private Internet Access

Private Internet Access is afkomstig van een Amerikaans bedrijf met tot nog toe de laagste prijs voor een maandabonnement dat we zijn tegengekomen, namelijk omgerekend slechts 6,13 euro per maand. Het is mogelijk binnen zeven dagen je geld terug te vragen zonder reden, door even met de helpdesk contact op te nemen, zodat je dus de mogelijkheid hebt de dienst even uit te proberen. Je kunt er met vijf apparaten tegelijk verbinding maken. Het ondersteunt alle bekende protocollen als OpenVPN, L2TP/IPSEC en PPTP, en er zijn servers in veel verschillende landen, met genoeg aanbod in de Verenigde Staten. In totaal zijn er bijna 3000 servers in 20 verschillende landen waarmee je verbinding kunt maken. Dat is het grootste aantal servers dat we tot nog toe gezien hebben.

PIA stelt geen logs bij te houden en het staat torrents gewoon toe op het netwerk. PIA is wel een Amerikaans bedrijf, waarmee het in moet gaan op verzoeken om inhoud te verwijderen, op basis van een zogenaamde DCMA-takedown. Dat geldt voor alle Amerikaanse VPN-providers.

Er zijn apps beschikbaar voor Windows, OS X, Android en iOS en als extraatje biedt PIA een Socks5-proxy aan. Het voordeel hiervan is dat je ook ander verkeer dan http-verkeer over de proxy kunt laten lopen, mocht je dat graag willen. Op de website van PIA zijn uitgebreide handleidingen beschikbaar voor alle platformen. Jammer is dat, hoewel de website wel in het Nederlands beschikbaar is, dat niet geldt voor de handleidingen. De handleidingen zelf zijn echter wel uitgebreid en duidelijk met veel beschikbare screenshots.

Private Internet Access

Gratis en betaald (€ 6,13 per maand / € 35,72 per jaar)

www.privateinternetaccess.com

Pluspunten

Goedkoop

Zeer veel servers

Eigen applicaties

Vijf verbindingen tegelijk

Minpunten

Gevestigd in de VS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  470
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Ik werk nu met nieuwsgroepen, prima alternatief. Daarbij soms even streamen de bekende Torrents sites middels de popcorntime plugin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 37

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...