Spring naar bijdragen

[Wii] USB Loader probleem


veerle96

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kon hier niks over vinden waar dan ook op internet.

Mijn wii is al een tijd gesoftmod met hdd etc, maar sinds een tijdje speelt hij niet meer alle spellen van de schijf.

Spellen die het wel doen zijn Marioparty8, mariokart, wii sports resort, just dance 4.

Spellen die het niet meer doen (deden het eerst wel): Just dance 2014/2015, wii party, enz.

Ik heb niks aan de instellingen van mijn wii veranderd.

Als ik mijn USB loader opstart kan ik wel bijv wii party aanklikken, maar zodra ik wil spelen wordt het scherm zwart. Als ik mariokart open, werkt het spel wel maar als ik op de homeknop van mijn wii afstandsbediening druk, is de tekst in het chinees/japans. Het spel is dan wel gewoon in de juiste taal.

Wat heeft mijn Wii en hoe kan ik dit repareren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Indien u het Engels machtig bent, kan ik u verwijzen naar een link die een gelijkaardig probleem behandelt https://gbatemp.net/threads/usb-loader-gx-black-screen-when-loading-wii-games.366033/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Heb je toevallig de instellingen binnen usbloader voor sommige spellen aangepast? Ik had het zelfde probleem maar dan werkte een spel nooit tot ik (volgens mij heet het) de ISO aanpaste. Dan starten de game wel op.

Het zou ook nog kunnen liggen aan je harddisk, wellicht werkt die niet meer voldoende, of je kan USB loader in de instellingen upgraden.

Succes

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...