Spring naar bijdragen

Converteren met convertXtoDVD gaat niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik al jarenlang ConvertXtoDVD 4, is altijd prima gegaan maar krijg de laatste tijd de volgende error:

Een of meerdere bestanden kunnen niet omgezet worden _ er is geen decodeerbare videostream

Wat is het probleem? Hoop dat jullie mij kunnen hepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruik hetzelfde programma ook reeds jaren maar heb dit probleem nog nooit gehad, het volgende an misschien een beetje simpel zijn maar meestal lost het nogal eens een probleem op:

Sluit alle openstaande programma's. Verwijder het programma volledig en daarvoor is het best geschikte programma revo-uninstaller (omdat die alle verborgen bestanden ook mee verwijderd), normaal een betalend programma. Maar alle wegen leiden naar Rome dus ook de omwegen, als u begrijpt wat ik bedoel, indien nodig kan ik u een omweg laten weten via een pm. U kan ook Ccleaner gebruiken omdat die dan ook meteen het register kan opschonen, dit progje is gratis en zowel in 32bits als 64bits hierbij moet vermeld worden dat u niet speciaal naar een 32 of 64 bits versie moet gaan zoeken want het plaatst de juiste versie op u systeem.

Eenmaal dat dit gedaan is is het best de pc opnieuw op te starten zodat die meteen draait met de juiste instellingen, dat die dus niet meer de oude register gebruikt waar de verwijderde waarden nog instaan, installeer u versie van convertXtoDVD opnieuw zoals u het gedaan heeft de eerste maal. Omdat u nog steeds, zoals ik, versie 4 heeft heb ik het vermoeden dat dit een versie is die nooit echt ge-update is met volwaardige updates van legale oorsprong. Mocht het zijn dat u het installatie bestand niet meer heeft dan kan ik u eveneens (via diezelfde omweg) een verwijzing bezorgen via PM. U moet echter wel weten dat die omweg een torrent is.

Ik heb even rondgezocht en het zou kunnen zijn, één van de zeldzame keren dat het gebeurd, dat het bestand niet geschikt is voor convertXtoDVD omdat er een codering zou kunnen inzitten waar het niet overweg mee kan. Ik zeg het nogmaals, dit gebeurd zelden en het zou me verbazen dat het dit zou kunnen zijn maar het kan.

Mvg. Trizomu

bewerkt door Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Versie was inderdaad nooit geupdate, heb nu versie 5 erop staan en tot nu toe geen probleem. Bedankt voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mocht je een niet legale versie gebruiken van Convertxtodvd dan is updaten niet aan te raden. Meestal kost dit je activatie. Het is sowieso opletten bij het kraken van dit programmaatje. In de meest recente versie zit een zogenaamde 'phone home' functie die ongemerkt online de legitimiteit checkt. Heb je een niet legale versie dan zal het programma zich ongemerkt gaan updaten waardoor de activatie om zeep geholpen wordt. Het programma geeft dan wel aan dat het geactiveerd is maar toch krijg je dan om een paar minuten een tekst in beeld dat het een niet legitieme versie is van Convertxtodvd.

In principe moet versie 4 het nog prima moeten doen. Maar het kan zijn dat je de nieuwste video codecs niet op je PC geïnstalleerd hebt staan. Dit kan je oplossen door het K-lite Codec Pack te installeren. Dan ben je weer voorzien van de meest recente video codecs.

Als andere video's zich wel nog gewoon laten bewerken door Convertxtodvd, zou het ook kunnen zijn dat de betreffende video beveiligd is. Het programmaatje DVDfab is hiervoor een uitstekende tool om de beveiliging eraf te halen.

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...