Spring naar bijdragen

Iemand ervaring met Deluge (torrent client)?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik gebruik sinds kort Deluge als torrent client.

Kan ik de downloadsnelheid op enige manier verhogen/aanpassen in dit programma?

Is dit afhankelijk van hoeveel je al hebt geupload?

Geert1964

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 7

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Hallo,

Ik gebruik sinds kort Deluge als torrent client.

Kan ik de downloadsnelheid op enige manier verhogen/aanpassen in dit programma?

Is dit afhankelijk van hoeveel je al hebt geupload?

Geert1964

Op het eerste gedeelte van u vraag kan ik het volgende antwoorden: Nee, daar heb ik geen ervaring mee.

Op de 2e vraag: deze is nogal dubbelzinnig, maar aan de andere kant duidelijk, men kan de downloadsnelheid niet verhogen (is in iedere torrentcliënt hetzelfde) omdat dit afhankelijk is van het aantal seeders maar wat men wel kan doen is de verhouding tussen het downloaden en het uploaden aanpassen in het voordeel van het downloaden. Dit heeft dan als nadeel dat het zou kunnen zijn dat er minder uploads op dat moment gedaan worden, bv 4 ipv 8 tegen de downloads bv 10 ipv 7, daardoor kan het op zich zijn dat men denk dat men een hogere downloadsnelheid heeft. In theorie is dit juist, maar die hogere snelheid die men dan heeft komt enkel omdat men enkel een hoger aantal peers(seeders/leechers) bereikt rekenig houden dat me toch een zeker evenwicht moet zien te bekomen tussen het downloaden en het uploaden. Zeker als het gaat over een torrent die men download omdat die naar alle waarschijnlijkheid ook zal uploaden.

Hier is ook een echter op zijn plaats, als iedereen zijn uploadsnelheid dichtknijpt, dus laag zet, zal men echter meer seeders nodig hebben om een redelijke snelheid te bekomen. Heeft u cliënt een installatiehulp, zoals Utorrent die heeft, dan kan u die gebruiken en die zal een tamelijk goede verhouding voor u nemen en daarna kan u eventueel een paar aanpassingen doen.

Omdat dit over een bittorrent cliënt gaat, wat eigenlijk zowat alle torrentcliënts zijn, zouden die moeten de mogelijkheid hebben om een datalimiet in te stellen. Bij een hoge snelheidsverbinding met onbeperkt downloaden (afhankelijk van de provider) hoeft men geen datalimiet in te stellen dit is echter enkel nuttig indien u een limiet heeft van u provider wat betreft downloaden of een trage verbinding.

Indien de volgende mogelijkheden aanwezig zijn zou ik die inschakelen:

1: poorttoewijzing met UPnP

2: poorttoewijzing met NAT-PMP

3: willekeurige poort bij opstarten

4: Windows Firewall uitzondering toevoegen (enkel indien u u firewall vertrouwd - of die nu van windows is of van een ander programma - ik heb daar ook laten doen omdat ik mijn Internet Security programma vertrouw en die beheerd ook de firewall)

3e vraag: in principe hangt de download snelheid niet af van wat er reeds geupload is, maar private torrentsite's kunnen die beperking wel opleggen. Als men een verhouding van circa 1.5 tot 2 neemt voor ieder bestand die men heeft gedownload als upload dan zit men zeker goed, hoe hoger dat cijfer is hoe beter voor de torrent zelf omdat die dan langer actief is en zodoende niet zo al te snel zal doodbloeden. Er zijn echter wel privé torrentsite's die een hogere rate vragen.

Ik heb op het moment verschillende torrent die een rate hebben van 5 of meer, zelfs is er eentje die rate 18.5 heeft,

Mvg Trizomu

Ps: ik heb net gevonden dat het mogelijk is om de poorttoewijzing met NAT-PMP en UPnP mogelijk te maken aan de hand van de volgende tekst die van Delunge zelf komt -

Deluge has a wide-array of features, including:

  • Core/UI split allowing Deluge to run as a daemon
  • Connect remotely to the Deluge daemon
  • Web UI
  • Console UI
  • GTK+ UI
  • BitTorrent Protocol Encryption
  • Mainline DHT
  • Local Peer Discovery (aka LSD)
  • FAST protocol extension
  • µTorrent Peer Exchange
  • UPnP and NAT-PMP
  • Proxy support
  • Web seed
  • Private Torrents
  • Global and per-torrent speed limits
  • Configurable bandwidth scheduler
  • Password protection
  • RSS (via Plugin)
  • Other ​libtorrent features
  • And much more!

bewerkt door Trizomu
Een PS toegevoegd door mezelf, Trizomu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Aan Trizomu,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik vind het moeilijke materie, maar begrijp er toch iets van... Als ik maar dat wat ik wens kan downloaden, dat is het voornaamste.

Verder heb ik nog de vraag i.v.m. de volgende instellingen in Deluge.

Standaard staan de volgende dingen ingesteld :

Max download speed : -1.0 KiB/s

Max upload speed : -1.0 KiB/s

Max connections : -1

Max upload slots : -1

Dit kan zowel per torrent als algemeen ingesteld worden.

Waarom zijn deze waarden negatief, en hoe zou ik ze kunnen veranderen, als dat al nodig is?

(In Deluge wordt KiB/s gebruikt voor kB/s denk ik, ook MiB/s wordt gebruikt, wederom voor MB/s denk ik.)

Geert1964

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dikke duim +1 voor Trizomu, wat een geweldige hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Aan Trizomu,

Bedankt wederom voor je uitgebreide antwoord. Je steekt er wel werk in, moet ik zeggen.

Ik moet dus eigenlijk niets veranderen aan de instellingen.

Maar ik zag dat jouw versie in het Nederlands was en de mijne niet.

Daarom heb ik Deluge verwijderd en ben teruggegaan naar de site van Deluge om te kijken of ik een Nederlandstalige versie kon downloaden.

Maar die vond ik niet.

Ik heb dan maar de laatste versie opnieuw gedownload en opnieuw geïnstalleerd.

Groot was mijn verbazing dat er niets gebeurd als ik klik op de snelkoppeling!

Ik heb verschillende versies op de site van Deluge geprobeerd, en telkens wil Deluge niet meer opstarten!

Rara!?

Aan wat kan dat liggen en welke exacte versie moet ik downloaden? Er is py 2.6 en 2.7 en er is versie 1.3.12 en 1.3.12-1

Geert1964

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 7

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Dit is de link waar ik Deluge heb gedownload http://download.delu...indows/?C=M;O=D hier krijgt u het overzicht van verschillende versies

delunge%25252004.JPG

Ik heb de eerste in de rij genomen en die geïnstalleerd, bij het begin van de installatie kwam de vraag of ik het in het Nederlands wou installeren hier is dan ook meteen de mogelijkheid om dit te veranderen indien de voorgestelde taal niet Nederlands zou zijn. In ieder geval zo was het bij mij.

Inderdaad is er geen versie te vinden waarbij staat dat het een Nederlandstalige versie zou zijn, maar omdat het een cliënt betreft die uit de familie van BitTorrent komt heeft het wel de mogelijkheid in zich om zich te laten installeren in het Nederlands.

Aan wat het zou kunnen liggen dat Deluge niet meer wil opstarten weet ik niet juist, dit om de eenvoudige reden dat ieder systeem toch wel ergens verschillen heeft maar mijn vermoeden is dat het hier niet kan aan liggen. Wat ik wel zou kunnen aanraden is om het niet te verwijderen met de mogelijkheid die Windows heeft, die verwijderd niet alles en laat veel achter zodat dit later bij een nieuwe installatie moeilijkheden kan geven. Niet dat dit telkens gebeurd maar het kan, hierin is Windows een beetje eigenwijs.

Er zijn 2 programma's die daarvoor uitstekend geschikt zijn, dus véél beter dan Windows zelf, de ene is een gratis en de andere is normaal een betalende. Welke programma's zijn het? Ccleaner https://www.piriform...leaner/download en Revo Uninstaller, van de laatste is een 30 dagen trial verkrijgbaar die volledig functioneel zou zijn

Version:

3.1.5 Revo Uninstaller Pro is a FULLY FUNCTIONAL TRIAL - 30 DAYS FREE http://www.revounins...e_download.html voor de laatste is iets aan te passen, maar dat ga ik hier niet plaatsen PM me daarvoor.

Verwijderen met Ccleaner:

ccleaner%2525201.JPG

Open Ccleaner -> Gereedschap -> selecteer het te verwijderen programma -> rechtsboven deïnstalleren

Eenmaal dat gedaan dan is het best ook te verwijzing in het register te verwijderen en bovendien geeft dit meteen het voordeel dat vele foutieve verwijzingen meegenomen wordt en zodoende het register opgekuist wordt. Daarvoor hoeft u niet Ccleaner te verlaten.

Ga naar register in de linkse kolom -> scannen op fouten (links onderaan) -> herstellen geselecteerde fouten -> nu krijgt men de mogelijkheid om een backup op te slaan van het register en dit op een zelf te kiezen plaats, indien men weet wat men doet kan men dit negeren maar meestal raad ik aan om dit wel te doen (men weet nooit voor later zodat men het register eenvoudig terug in de vorige staat kan brengen). wil u deze backup opslaan doe dit dan op de door u gekozen plaats zo niet kies dan voor nee . Dit kan u meer dan éénmaal doen omdat het kan gebeuren dat er toch niet alles verwijdert/hersteld is. het is nog niet gedaan, nu men toch in Ccleaner is kan men ook meteen alles opkuisen (daar is het programma dan ook voor bedoeld).

Links bovenaan Cleaner -> analyseren (links onderaan, dit kan soms even duren) nu ziet men wat er kan veilig kan verwijderd worden (de vuilbak wordt ook meteen meegenomen) -> schoonmaken (zorg er wel voor dat alle openstaande programma's gesloten zijn, eigenlijk voor u Ccleaner opend) -> nu krijgt u opnieuw een waarschuwing en laat alles verwijderen.

Voorkeur van mezelf is meteen van bij de installatie van het programma, het kiest zelf meteen de beste versie 32 bits of 64 bits, om even langs opties te gaan -> instellingen -> veilige opschoning -> veilige opschoning -> hier kiezen voor zeer complex overschrijven (35x). Het programma heeft nog verschillende mogelijkheden maar die zijn op het moment niet van toepassing.

Bij Revo Uninstaller, zien dat het te verwijderen programma gesloten is, het te verwijderen programma selecteren en op deïnstalleren klikken - hier kan men een vraag krijgen van het programma zelf dus kies hierbij steeds op verwijderen, u krijgt nu (niet altijd want dit hangt af van het verwijdert programma of die iets achterlaat ja al dan niet nee) de mogelijkheid om verder te scannen kies hier de beste mogelijkheid, nu krijgt u een venster te zien met eventuele overblijfsels, selecteer alles en klik op verwijderen. Soms kan het zijn dat het programma zegt dat er nog dingen overblijven die pas verwijderd worden na een herstart van het systeem. Opgelet, de verwijzingen in het register zijn nog niet verwijderd dan moet u het alsnog oen met Ccleaner. Maar naar mijn mening is het verwijderen van een programma beter en geslaagder met Revo dan met een ander programma.

Trouwens gebruik ik beide programma's reeds jaren, tot mijn tevredenheid.

Heeft u Ccleaner of Revo gebruikt start dan het systeem opnieuw op en installeer Deluge opnieuw, meestal werk het programma nu wel.

Mvg. trizomu

PS.: niet de versie 2.7 nemen

bewerkt door Trizomu
iets vergeten, toevoeging ps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Respect Trizomu voor voor je uitgebreide uitleg. Een hoop bruikbare informatie voor velen.

In een notendop, (resten van) eerdere installatie van dit programma kunnen de juiste installatie en/of werking van een nieuwe installatie in de weg zitten. Daarom eerst alle voorgaande versies grondig verwijderen met bij voorkeur Revo Installer omdat je daarmee ook de resten kunt verwijderen. Ccleaner is in dit geval ook erg handig om restanten en vooral registersleutels te verwijderen. Desnoods handmatig je pc nog even nalopen op restanten. Zorg er hier voor dat je verborgen bestanden laat weergeven door Windows want daar willen nog wel eens restanten in zitten. Check in ieder geval de volgende mappen: Program Files, Program Files (x86), ProgramData (verborgen map) en de mappen Local, LocalLow en Roaming) in de map AppData (verborgen map te vinden in jouw Windows account gebruikersmap). Alles wat je tegenkomt van dit programma verwijderen. Daarna pc even herstarten en het programma nogmaals installeren. Installeer dit programma ook altijd als Administrator (Zeker op Windows 10) => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als Administrator uitvoeren.

Verder is het bij het downloaden via bittorrent zo dat je qua downloadsnelheid afhankelijk bent van het aantal bronnen (seeders) en hun uploadsnelheid. Bij het torrent protocol download je niet uit een server of database maar delen gebruikers onderling de torrents aan elkaar door (seeders en leechers). De default instelling bij veel bittorrent cliënten zijn daar ook op ingesteld. Dat wil zeggen dat je na het downloaden automatisch blijft delen (van leecher ben je nu een seeder geworden). Belangrijk hierbij is dat je de originele gedownloade torrentmap intact moet laten. Dat wil zeggen niet uitpakken, verplaatsen, hernoemen, enz. Anders herkent je torrentclient de torrentmap niet meer. Ben je de torrent nog aan het delen en wil je toch al met de torrent aan de slag, kopieer deze dan eerst even naar een andere locatie op je pc en ga vandaar uit aan de slag. Zo blijft de originele torrent intact en blijft je torrentclient hem herkennen. Natuurlijk kan je na het downloaden ook gelijk stoppen met het delen maar dan ondermijn je het hele torrent principe. Je zorgt er dan voor dat de torrent niet meer te downloaden is omdat er geen delers meer zijn. Niet echt sociaal naar andere gebruikers, tenslotte heb ook jij de torrent kunnen downloaden omdat andere gebruikers deze aan je doorgedeeld hebben. Houd dit in gedachten bij het downloaden via torrents. Op besloten torrentsites is het dan ook een verplichting om je torrents na het downloaden te blijven delen. Doe je dit niet dan krijg je een blokkade op je account en kan je niks meer downloaden. En als je het erg bont gemaakt hebt riskeer je zelfs een ip ban.

Een goede torrentclient blijft nog altijd uTorrent. Hoewel de nieuwe versies naar mijn mening iets teveel toeters en bellen hebben en je daarom beter een oudere versie kunt installeren (1.6, 1.7.7 of 1.8.5) is dit een prima cliënt.

Als laatste moet je ervoor zorgen dat je goed verbindbaar bent. Dat wil zeggen dat de poort die je cliënt gebruikt voor inkomende verbindingen (luisterpoort) geopend moet staan in je internet router. Normaal staan de meeste poorten in je router uit veiligheidsoverwegingen standaard gesloten. Is je poort dicht dan krijgen ontvangers geen verbinding met je omdat de gesloten poort deze verbindingspoging (van buitenaf) blokkeert. Pas als je cliënt op eigen initiatief de tracker gaat updaten (meestal eens in de 46 minuten) kan er een verbinding tot stand komen. Tenzij de ontvanger op zijn beurt ook niet verbindbaar is, dan blokkeert hij deze verbindingspoging ook weer. Dat schiet natuurlijk niet op. Zorg er dus voor dat je goed verbindbaar bent. Daar doe je andere gebruikers en ook jezelf een groot plezier mee.

Succes in ieder geval. Als je na verloop van tijd een beetje weet waar je de leuke torrents kan downloaden (vaak op de besloten torrentsites) is er veel leuks te vinden.

Grtz,

Reneetje1969

bewerkt door reneetje1969
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Dus alles zou opgelost zijn, behalve dan dat bij u Deluge in het Engels staat? Indien u het Engels een beetje machtig bent en in een zodanige mate is dat u het programma kan gebruiken zou ik niet veel, of niets, veranderen.

Voor dit ben ik dus blij dat het opgelost is.

Dat andere is een hele hap, ik gebruik nog steeds Utorrent (reeds meerdere jaren) zonder enig probleem en dit in samenwerking met Kaspersky Internet Security Multi-Device (reeds 3 jaar). Er is wel een uitzondering toegevoegd aan de firewall en ik moet zeggen dat Kaspersky hierover geen enkel probleem heeft gemaakt. Alles verloopt vlekkeloos.

Wel heeft Utorrent onlangs een verandering doorgemaakt waardoor er waarschijnlijk meer data vergaard wordt en dat kan tot gevolg gehad hebben dat er veiligheidsprogramma's zijn die Utorrent automatisch een blokkering opleggen. Maar het was zeker interessant om die tekst van G DATA te kunnen lezen, dan weten we dat ook weer want daar had ik nog niets van gelezen of gehoord. Dank daarvoor. :goed:

Maar, indien Deluge nu werkt, zoals het zou moeten doen, zou ik dus niets meer veranderen. Ik ga het niet deïnstalleren maar ga er zeker eens verder naar kijken hoe de werking en het gebruik ervan is, misschien dat ik in een later stadium wel ook overschakel omdat deze toch wel lichter is blijkbaar in zijn werking en zeker in zijn uiterlijk. Terwijl Utorrent steeds zwaarder wordt door de mogelijkheden die bijgevoegd wordt.

Mvg Trizomu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Ik heb net even Deluge effectief gebruikt om een bepaalde aflevering van een serie binnen te halen en dit op de standaard instellingen, met uitzondering van waar het gedownloade moet geplaatst worden, en dit ging prima met een snelheid van 11 a 14 MiB//s (bijna 2Gig binnen op ietsje meer dan een minuut). Dus hoeft men aan de standaard instellingen, met uitzondering van waar het gedownloade moet geplaatst worden (dit ie waarschijnlijk bij iedereen anders of toch bij vele), te veranderen die zijn prima.

Het uitzicht is simpel en zonder de vele onnodigheden en bla bla bla, bevalt me wel zodoende evalueer ik dit verder en we zullen zien of ik die nog verder gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...