Spring naar bijdragen
xipher

Coupon en kortingcodes voor Usenet providers

Recommended Posts

Gast Een Gast
Op 22-7-2016 om 11:23 zei Duken:

20% zomer korting bij Extremeusenet op alle abonnementen.

Website: http://www.extremeusenet.nl/ 
Couponcode: ZOMER16
Geldig tot: 25-07-2016

En ook op 15-09-2016 werkte deze code nog.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn om te weten, daar hebben de overige gasten ook wat aan :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanuit de email :)

Citaat

Alleen dit weekend betaald u bij ExtremeUsenet geen btw, dat betekend 21% korting!

Deze code is te gebruiken op alle pakketten.

Gebruik actiecode: BTW2016 en krijg 21% korting!
Uw mag deze code ook delen met vrienden en kennissen

Deze actie is geldig tot en met 20–09-2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag kreeg ik met de post deze knallers van een aanbiedingen binnen!

Couponcode: MONSTER
Korting: 60%
Geldig tot: 31-10-2016

Couponcode: HALLOWEEN
Geldig tot en met: 31-10-2016

Couponcode: WITCH
Geldig tot en met: 31-10-2016

bewerkt door xipher
  • Leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo! Dat zijn echt goede aanbiedingen! 60% korting op een Usenet abonnement ben ik nog nooit tegen gekomen . Goede share! Dank namens alle bezoekers en ikzelf ;)

• Leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Gast Femke:

Bij het aanschaffen van een simyo prepaid simkaart of abbonement krijg je 10 euro korting met deze vriendendeal link:

Volgens mij staat dit helemaal los van NZB usenet korting. De link is aangepast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ExtremeUsenet 25% korting op alle usenet pakketten.

Gebruik actiecode: KOUD

Deze actie is geldig tot en met 14–11-2016

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer een aantal knallers ontvangen in mijn mailbox

Couponcode: SALE
Geldig tot: 29-11-2016

Couponcode: FRIDAY
Geldig tot en met: 29-11-2016

Couponcode: BLACK
Geldig tot en met: 29-11-2016

Website: https://www.usenetbucket.com/
Couponcode: (zie: https://www.usenetbucket.com/nl/blog/)
Korting: 15% / 20% / 30%
Geldig tot en met: 26-11-2016

bewerkt door xipher
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast 60,- euro gespaard!
Op ‎25‎-‎11‎-‎2016 om 09:36 zei Draakie:

Website: http://extremeusenet.nl/
Couponcode:  FRIDAY16
Korting: 35%
Geldig tot: 25-11-2016

Heb zojuist mijn abonnement verlengd met 35% korting. Dit werkt perfect. Zelfs nog een aantal dagen na de geldigheidsdatum.

Bedankt voor de Tip! scheelde toch maar weer 60,- euro (170 > 110 = 60)  

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk dat is een leuk bericht! Bedankt voor het delen gast :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Couponcode: SINTERKLAAS / PEPERKOEK
Korting: 50%
Geldig tot en met: 07-12-2016

bewerkt door xipher
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Zoeperman
Op ‎12‎-‎11‎-‎2016 om 12:22 zei Duken:

Code werkt nog steeds op 10-12-16, het is nog steeds koud ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Zoeperman
Op ‎17‎-‎8‎-‎2016 om 12:02 zei Gast Een Gast:

Deze code werkte vandaag 17-08-2016 nog. :)

Het is nog steeds zomer bij Extremeusenet, code werkt nog steeds op 10-12-2016 ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha dat is handig om te weten. ;) De einddatum kloppen dus niet altijd hehe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Couponcode: KERSTBOOM
Korting: 50%
Geldig tot en met: 18-12-2016
*Alleen geldig op alle jaarabonnementen!

bewerkt door xipher
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Couponcode: MERRYXMAS
Geldig tot en met: 25-12-2016

bewerkt door xipher
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alleen met kerst 30% korting bij ExtremeUsenet op alle usenet pakketten.

Gebruik actiecode: KERST16 en krijg 30% korting

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Couponcode: VUURWERK
Geldig tot: 01-01-2017

Couponcode: HAPPY2017
Korting: 70%
Geldig tot en met: 01-01-2017
*Alleen geldig in combinatie met een automatische incasso

Couponcode: CELEBRATE2017
Geldig tot en met: 01-01-2017

bewerkt door xipher
  • Leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En weer goede coupon codes! Top @xipher . Op Google staan we ook veelal in de top drie met zoektermen als "korting usenet" De kwaliteit klopt van de bijdragen! :proost:

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Usenetuser
Op 12-11-2016 om 12:22 zei Duken:

Deze code is nog steeds geldig. Vandaag met een jaar verlengd. Scheelde weer 24 euro.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

handig :) Die coupons zijn na een maand nog geldig. Goed dat je het meld. Dank je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Usenet.today
      Hoi allemaal,
      Hopelijk plaats ik dit bericht op de juiste plek, anders hoor ik graag van de mods wat ik anders moet doen.
      De afgelopen week viel het mij op willekeurige fora op dat NewsConnection-klanten nu al een week geen Usenet toegang hebben zonder duidelijke reden waarom (nauwelijks reacties op support en alles is gewoon nog live waardoor ze ook nu nog gedupeerden maken!). Dit is zeer spijtig om te zien omdat het de betrouwbaarheid van Usenet-providers aantast er klanten bij zitten die meerdere maanden vooruit hebben betaald/betalen.
      Het leek mij wel een mooi gebaar (en goeie reclame voor Duken?) om hier aan te kondigen deze klanten een steun in de rug te geven. Als ze mij een e-mailtje sturen waarin ze kunnen aantonen dat ze betaald hebben ben ik bereid tot een halfjaar lang gratis Usenet te verschaffen!
      Voor details:
      https://usenet.today/newsconnection.html
    • Door Den Spike
      Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn uaatjes heeft meegenomen, in de afgelopen jaren, gracias!
      Maar ik stop nu met heel usenet omdat ik er helemaal mee klaar ben, door de verraders die er rond lopen, voel je jezelf aangesproken dan is dat terecht.
      Het is niet mijn bedoeling hier om andere forums zwart te maken, want zo ben ik niet!
      Brein lacht zich kapot omdat we elkaar afmaken en het licht niet in de ogen gunnen, hier doe ik dus niet aan mee!
      Het is mij te ver gegaan dat er verraders zijn die mijn privéleven aantasten en  THATS NOT DONE!!!
      Bedankt allen die dit veroorzaakt hebben en geniet ervan.
      Dit wilde ik ff kwijt.

Met vriendelijke groet,
      Den Spike
    • Door AMD64
      Is er een lijst van bekende buitenlandse Usenet forums,
      na de val van Town.ag en andere forums is de lijst erg uitgedund.
    • Door Draakie
      Brein heeft een schikking getroffen met een man die recente muziekalbums op usenet zette. De stichting vroeg een usenetprovider de gegevens van de uploader te overhandigen, die dat vervolgens deed.
      De uploader heeft een schikking van 10.000 euro getroffen om een rechtszaak te voorkomen. Brein claimt dat de man verantwoordelijk was voor het naar usenet uploaden van de laatste albums van Ed Sheeran, Justin Timberlake en Bløf. Details over de omvang van de inbreuk op auteursrechten geeft Brein verder niet, maar de stichting spreekt van een 'grootschalige uploader'.
      Brein-directeur Tim Kuik erkent dat de meeste uploaders bestanden onbaatzuchtig delen en alleen uit zijn op status. Hij richt zijn pijlen op usenetproviders: "Zulke providers knijpen graag hun ogen dicht en beweren dat zij niet weten wat er op hun servers gebeurt en nemen pas actie als zij een melding krijgen."
      De stichting kreeg de gegevens van de uploader in handen nadat de usenetprovider voldeed aan een verzoek om de informatie te overhandigen. Vorig jaar bleek uit een vonnis in een zaak tussen Eweka en Brein dat een usenetprovider de gegevens dient te overhandigen op het moment dat er sprake is van evident inbreukmakend handelen, er een reëel belang is om via de afgifte verdere inbreuken te voorkomen en er geen minder ingrijpend alternatief is om de gegevens te achterhalen.
      De uploader werd gepakt omdat de usenet provider zijn gegevens doorspeelde naar BREIN op verzoek van de stichting. Als de usenet providers niet deed kregen ze een aanklacht aan de broek. Het was dus hem of zij. De uploader heeft een schikking getroffen met BREIN voor 10.000 euro. Op Spotnet deelde de uploader een statement om andere te waarschuwen:

Toon volledig nieuwsbericht

• Recent nieuwsbericht

• Nu op het forum

• Ik kan hierin @Drifter volgen maar er is echter een maar, en een belangrijke. De eerste link gaat over het verwijderen van het progje. echter geeft @Drifter aan dat het een virus betreft, en nu komt de maar, dit is geen virus maar malware . In één ding heeft hu echter geluk en dat is dat u getroffen bent door versie V5.4, anders had u echter minder geluk als u de volgende tekst leest: Een nieuwe versie van GandCrab ransomware is uitgekomen, kort nadat BitDefender hun decryptietool heeft vrijgegeven en de GandCrab-ontwikkelaars ongeveer 1 miljoen dollar hebben gekost. De nieuwe versie heet GANDCRAB 5.0.5 en er is momenteel geen decodering voor gemaakt. U kunt echter onze herstel- en verwijderingsvideo bekijken van de 5.0.5-versie, die meer instructies en alternatieve methoden bevat die u kunnen helpen om ten minste een deel van de bestanden te versleutelen die zijn versleuteld met v5.0.5. Een mogelijkheid is even te kijken op de volgende link Politie Nederland hier is zeer nuttige informatie te vinden waarna u zeker naar de volgende link moet kijken no more ransom daar selecteert u Nederlands waarna u op de pagina van de Crypto Sheriff terechtkomt hier kan u eventuele aanwijzingen volgen. Echter indien u volledig naar beneden scrold op de pagina no more ransom ziet u staan ontsleuteld en klikt u op Gandcrab en komt u op een gedeelte waar u  BDGandCrabDecryptTool vanb Bitdefender kan dowloa    
    • Update 15/12/2018 Epic Games haalt wapen Infinity Blade uit Fortnite na klachten Epic Games heeft het recent toegevoegde wapen Infinity Blade uit de populaire game Fortnite verwijderd. Het wapen bleek te sterk. "We hebben het verpest", zegt Epic Games in een toelichting op Twitter. De ontwikkelaar verwijderde eerder ook al wapens uit Fortnite, maar lichtte dat nooit zo duidelijk toe als nu. De populaire onlinegame Fortnite wordt voortdurend voorzien van nieuwe wapens en voorwerpen. De Infinity Blade werd eerder deze week aan Fortnite toegevoegd, maar bleek te krachtig. Het zwaard was per spel door één speler te bemachtigen, en liet die speler onder meer sneller bewegen.   Spelers die het zwaard hadden waren vrijwel onverslaanbaar, wat tot een ongebalanceerd spel leidde, zegt Epic Games. Veel spelers klaagden deze week over hoe het zwaard Fortnite verpestte. Het zwaard kon andere spelers vaak in één klap doodslaan, kon alle soorten gebouwen van spelers makkelijk kapot slaan en vulde ook nog eens de gezondheid van de speler met het zwaard aan. Andere spelers konden klappen met het zwaard bovendien niet tegenhouden. Het Infinity Blade was het eerste voorwerp uit de nieuwe krachtige Mythic-klasse. Epic Games gaat die klasse van sterke voorwerpen nu opnieuw evalueren. Op Reddit belooft de ontwikkelaar binnenkort meer bekend te maken over aanstaande Mythic-voorwerpen. Het Infinity Blade was vernoemd naar de gelijknamige spellenreeks voor iOS, die deze week toevallig uit de App Store verwijderd werden. De games bleken steeds moeilijker te onderhouden. Bron: https://www.nu.nl/games/5632322/epic-games-haalt-wapen-infinity-blade-fortnite-klachten.html  
    • Hints: Het is een kerstfilm. De hoofdrolspeler was een kettingroker en overleed aan longkanker.