Spring naar bijdragen

Anoniem torrent downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  04-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Okay, aangezien het downloaden van torrents de laatste tijd zo enorm in de media is en BREIN steeds meer vrijheid krijgt heb ik wat voorzorgsmaatregelen getroffen.

 

01. VPN account bij IPVanish

02. Prepaid credit card van Primera

03. Prepaid simcard voor telefoon

04. Webmail en downloads via VPN ingesteld

05. Email account aagemaakt op fake adres en naam

06. Alle verkeer ook via SSL.

 

Ben ik iets vergeten?

Ik hoop trouwens dat dit soort vragen hier gesteld mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 91
  • 2

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Deze vragen mogen natuurlijk gesteld worden.

Voor zover ik kan zien heeft IPVanish niet echt een log waar je van moet schrikken. In ieder geval niet naar welke website's je gaat en je ip.
Als jij online wilt betalen, dan kan dat via bitcoin, een prepaid creditcard of een paysafecard (soort wallie-card van vroeger).


Prepaid sim voor je telefoon, webmail, email met nep gegevens zou niets zoveel uit mogen maken. Maar dit heeft denk ik zo niets te maken met het anoniem downloaden. Meer met het helemaal anoniem wezen op internet. Alle verkeer via SSL is inderdaad goed, want dat wordt versleuteld en is door de internet provider niet echt makkelijk te monitoren wat het nou daadwerkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  04-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb gekeken naar bitcoin maar dan moet je of online betalen wat weer traceerbaar is of bij een depot geld storten met een minimale inleg die mij wat te ver gaat.

Verder dank voor je bevestiging. Ik heb nu in ieder geval alles gedaan wat ik kon.

Het voordeel van IPVanish vind ik dat hij wisselt van VPN server om de zoveel uur en disconnect als de VPN down is.

Het simkaartje is voor het resetten van het email wachtwoord van yahoo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 91
  • 2

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Je zult toch altijd wel op één of andere manier traceerbaar zijn. Maar ik denk dat het ook allemaal een beetje opgeblazen is wat je allemaal leest.
Wanneer jij met jou VPN een IP hebt van bijvoorbeeld Spanje op het moment dat jij download. Dan kunnen ze jou alleen in Spanje aanklagen omdat jij op dat moment onder de Spaanse wet valt.
Zorg er wel voor dat jij nooit, maar dan ook nooit een Nederlands IP-adres zult krijgen via IPVanish, dan zit het wel goed en hoef jij jou niet echt zorgen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  04-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 minuut geleden zei xipher:

Je zult toch altijd wel op één of andere manier traceerbaar zijn. Maar ik denk dat het ook allemaal een beetje opgeblazen is wat je allemaal leest.
Wanneer jij met jou VPN een IP hebt van bijvoorbeeld Spanje op het moment dat jij download. Dan kunnen ze jou alleen in Spanje aanklagen omdat jij op dat moment onder de Spaanse wet valt.
Zorg er wel voor dat jij nooit, maar dan ook nooit een Nederlands IP-adres zult krijgen via IPVanish, dan zit het wel goed en hoef jij jou niet echt zorgen te maken.

Oh dat is wel een goede tip. Ik weet namelijk niet of ik VPN servers kan excluden. Even een berichtje aan wagen richting IPVanish.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 91
  • 2

  • Bijdragen:  265
  • Waardering:   190
  • Prestatiepunten:  1.335
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  19-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Op het moment dat jij download en jij hebt een Nederlands IP-adres, dan kom jij met dat IP-adres in de lijst van BREIN te staan. Dat wil niet direct zeggen dat ze jou adres enzovoorts hebben. Maar een buitenlands IP-adres zal namelijk uit deze lijst van BREIN automatisch worden verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 190
  • 265
  • 6

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  04-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja dat heb ik ook gelezen.

Ik moet dus kijken of ik een land kan vinden waar de regels het soepelst zijn of er geen down/up verbod is en kijken hoe ik nederland kan excluden in mijn serverlijst.

Anders is het helaas een handmatige actie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 91
  • 2

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je een VPN gebruikt, check dan bij het downloaden via torrents of je werkelijke ip toch niet zichtbaar is in andermans torrentclient. Ik heb ook IPvanish eens getest maar toen was mijn ware ip gewoon nog zichtbaar in de torrentclient van de deler/ontvanger. Ben er verder toen niet ingedoken dus wellicht dat mijn instellingen niet goed stonden. Op internet had ik inderdaad een ander ip, via uTorrent bleef ik mijn ware ip houden. Hoor graag je bevindingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  131
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  04-05-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dank voor de tip. Ga ik zeker op letten. Hoe heb je dat gechecked?

Ik ben gisteren achter de 3V card van Primera geweest maar deze is niet meer in de winkel te krijgen alleen maar online. Dus met registratie.

Iemand anders nog een idee hoe ik anoniem IPVanish kan betalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 91
  • 2

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Cookiesmonster

Heb zelf een private tracker waar zowel ik als mijn vrouw actief zijn. Konden het dus vrij eenvoudig terug zien in de uTorrent van mijn vrouw. Nog even dubbel gecheckt op mijn uploadserver en ook daar zag ik gewoon mijn ware ip. Oppassen dus. Op Ipvanish kan je ook met Paysafecard betalen. Een code hiervoor (die een bepaalde waarde vertegenwoordigt) kan je online kopen maar ook bij de sigarenboer en sommige supermarkten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goede controle Reneetje met een vervelende uitkomst... Vind het wel vreemd dat je eigen IP alsnog opduikt. Wellicht een slechte vpn provider / vpn tool?

Laten we het hopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Was ook Ipvanish en die staat wel goed aangeschreven. Maar zal er eerdaags nogmaals mee gaan testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...